https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7037e1.htmquote:
Je moet ook kijken naar de laatste maanden.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat soort plaatjes zijn nonsens, in november 2020 was er nog niemand gevaccineerd.
daar beginnen ze allemaal op de 0 lijn, dus niet interessant, wel de laatste mnd.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef Za het volgende:
[..]
Nee dat soort plaatjes zijn nonsens, in november 2020 was er nog niemand gevaccineerd.
Kijk en of luister jij nog naar die man?quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Begrijp ik nu dat Hugo iedereen van 60+ nog deze maand wil boosteren? Dat gaat toch nooit meer lukken joh, met ook nog eens een maand met feestdagen erin.
Waarom, de grootste piek in Bulgarije was op betreffende afbeelding november 2020 en tov de andere landen huge.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef Momo het volgende:
Je moet ook kijken naar de laatste maanden.
Met die mentaliteit niet nee.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Begrijp ik nu dat Hugo iedereen van 60+ nog deze maand wil boosteren? Dat gaat toch nooit meer lukken joh, met ook nog eens een maand met feestdagen erin.
quote:Op donderdag 2 december 2021 10:46 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom, de grootste piek in Bulgarije was op betreffende afbeelding november 2020 en tov de andere landen huge.
Maar toen was er nergens iemand gevaccineerd, en daarmee valt je vergelijking weg.
Maar dan zou je eens moeten kijken naar landen met massavaccinaties.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:44 schreef THEFXR het volgende:
daar beginnen ze allemaal op de 0 lijn, dus niet interessant, wel de laatste mnd.
Het is echt wishful thinking dat we dit gaan redden voor 1 januari. Leer mij de mens kennen.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met die mentaliteit niet nee.
Ook op feestdagen hebben mensen wel een uurtje tijd om een prik te halen.
Jij kijkt naar november 2020 en zegt dat er toen niemand gevaccineerd was, dat klopt, daarom moet je juist kijken naar de laatste maanden. Ik weet verder niet hoe ik dit moet uitleggen...quote:Op donderdag 2 december 2021 10:49 schreef Za het volgende:
[..]
Nu laat je de cijfers van 2020 bewust weg in een poging iets te bewijzen wat al ontkracht is.
Operatie Barbarossa.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zet ie eens een keer een ambitieus doel neer, is het nog niet goedquote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik bedoel, wat zijn landen zonder massavaccinaties. Een paar Afrikaanse landen zonder census?quote:Op donderdag 2 december 2021 10:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En in alle landen ZONDER massavaccinaties NIET, wil je dus beweren?
Nee nog deze maand zou iedereen 60+ een uitnodiging krijgen. Wie weet wanneer de afspraak is.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die begon in 1941 en duurde 4 jaar. En mislukte ook nog eens.quote:
Helemaal mee eens. Die onzin daar hebben ze toch een apart subforum voor?quote:Op donderdag 2 december 2021 10:50 schreef Stoney3K het volgende:
En nu is het wel weer even klaar met die "COVID VACCIN = GIF" bullshit.
Er staat sowieso al een sessie gepland om over moties te stemmen, van allerlei debatten. Dat is sneller, en kan bij bv hoofdelijke stemmingen ook beter ivm corona.quote:Op donderdag 2 december 2021 01:40 schreef Derrazi het volgende:
Waarom het afhandelen van de moties pas morgenochtend? Laatste treinen zijn toch al weg
Zodat de minister weer sier kan maken. Want de woorden 'alle 60+'ers' en 'voor het einde van het jaar' doen het goed.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee nog deze maand zou iedereen 60+ een uitnodiging krijgen. Wie weet wanneer de afspraak is.
Klopt, daar wordt Baudet gezien als gevierd wetenschapper kwam ik net achter...quote:Op donderdag 2 december 2021 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Die onzin daar hebben ze toch een apart subforum voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |