SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LT al een poosje niet gespot. Kijk eens onder je tafel?
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als appel is dat je niet alleen met appels goed overweg kunt maar ook met bananen, kiwi's, peren, aardbeien en abrikozen.
Je ex vriendelijk doch dringend verzoeken dit te fixen?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
M'n ex heeft blijkbaar nog steeds een telefoon abonnement dat op mijn adres staat. En als hij niet betaalt, zoals nu, krijg ik een brief in de bus. We zijn al ruim 2.5 jaar uit elkaar en nu word ik nog steeds aan die klootzak herinnerdEn die telecom provider reageert niet op m'n emails
Wat moet ik daar nu weer mee.
Bananenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als appel is dat je niet alleen met appels goed overweg kunt maar ook met bananen, kiwi's, peren, aardbeien en abrikozen.
Ik heb 0 contact gegevens, weet niet eens waar hij woontquote:Op woensdag 1 december 2021 22:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Je ex vriendelijk doch dringend verzoeken dit te fixen?
En anders een keer bellen met de telecom provider.
Mijn dagelijkse ontbijtquote:
Die brief bevat niet de info over het abonnement zelf?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 0 contact gegevens, weet niet eens waar hij woont![]()
Leuke TT Buda
Nee. En dat bedrijf heeft ook geen telefoonnummer, je kunt alleen zo'n contact formulier online invullenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Die brief bevat niet de info over het abonnement zelf?
Lekker betrouwbaar ook welquote:Op woensdag 1 december 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. En dat bedrijf heeft ook geen telefoonnummer, je kunt alleen zo'n contact formulier online invullen
ja het is zeer diepquote:Op woensdag 1 december 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, je hebt meer van de aardbei te leren in het leven dan van een medeappel
@dud0r ze schrijft kaastengels en geen kaasstengelsquote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als bitterbal is dat je niet alleen met bitterballen goed overweg kunt maar ook met frikandellen,vlammetjes,kaastengels,berenklauwen, bamihapjes en citosticks overweg kunt.
Wtf is een citostickquote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als bitterbal is dat je niet alleen met bitterballen goed overweg kunt maar ook met frikandellen,vlammetjes,kaastengels,berenklauwen, bamihapjes en citosticks overweg kunt.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 0 contact gegevens, weet niet eens waar hij woont![]()
Leuke TT Buda
Ohja, ik moet ook eens de gegevens bij mijn abo aanpassen, staat nog steeds op mijn vaders naam en geboortedatum van toen dat abonnement werd afgesloten toen ik 16/17 wasquote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
M'n ex heeft blijkbaar nog steeds een telefoon abonnement dat op mijn adres staat. En als hij niet betaalt, zoals nu, krijg ik een brief in de bus. We zijn al ruim 2.5 jaar uit elkaar en nu word ik nog steeds aan die klootzak herinnerdEn die telecom provider reageert niet op m'n emails
Wat moet ik daar nu weer mee.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Moet alsnog googelenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
De foute spelling van een sitostick
gaat het goed met de kaastengel, ga ik de mist in met de sitostickquote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
De foute spelling van een sitostick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |