quote:Op donderdag 2 december 2021 12:04 schreef maily het volgende:
[..]
Zet het in de buurtapp!
O wacht ...
MrsL.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo'n bord zie je ook wel eens in woonwijken
quote:Op donderdag 2 december 2021 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
alsof dat zo afschriktquote:Op donderdag 2 december 2021 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
zou je haar doen?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:57 schreef Schakeltopia het volgende:
is wel een heel leuke vrouw. mijn leeftijd denk ik. volgens mij draaide ze vroeger plaatjes in de zaak van haar pa. en heb ik nog wel is verzoekjes ingediend bij haar
dank uquote:Op donderdag 2 december 2021 12:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb me een jaar of 5 geleden aangemeld voor Nextdoor. De uitnodiging kwam van een buurman die ik kende.
Het zag er veelbelovend uit maar er gebeurde weinig in die app. Ik heb er nooit meer naar gekeken. Heb er ook geen problemen mee gehad.
Of pedofiel gespot met een wit busje, en iedereen er achteraan. Klopt het niet ...quote:Op donderdag 2 december 2021 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
en hele tijd berichten in de trant van oh nee er loopt een getinte met capuchon door de wijk
Waarom?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 12:08 schreef hemarookworst het volgende:
en hele tijd berichten in de trant van oh nee er loopt een getinte met capuchon door de wijk
quote:Op donderdag 2 december 2021 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier was het
er rijdt een verdachte bus heel langzaam door de buurt
5 minuten later
dat ben ik(stuurde de andere buurman)
ik ben fotos aan het maken van vogels![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2021 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier was het
er rijdt een verdachte bus heel langzaam door de buurt
5 minuten later
dat ben ik(stuurde de andere buurman)
ik ben fotos aan het maken van vogels![]()
![]()
jij gaat lopen fuckenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:12 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik in zo'n buurtapp zou zitten ga ik hele dag in capuchon in hoekjes rondhangen en langzaam rondjes rijden
allemaal zwarte pieten naar toe sturenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:23 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)&utm_medium=referral
Man3
Niet!!!!quote:
ben je zware shit aan het draaien?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
m'n laptop stond net wel te loeien
quote:Op donderdag 2 december 2021 12:30 schreef hemarookworst het volgende:
haha ik draaide ook zware shit vanochtend
beetje spielerijen toch, beetje benchmarkenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je zware shit aan het draaien?
bennie blindquote:Op donderdag 2 december 2021 12:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
functie voor visueel beperkte aan staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |