Wat zegtie dan?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef Haringkop het volgende:
Wat een zwaktebod van Nijhuis. Fluit dan niet joh..
Heeft in de rust met deuren gegooid omdat hij het alsnog een goal vond. Hadden afgesproken alleen naar de kant geroepen te worden met echte foutenquote:
Hahaha.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft in de rust met deuren gegooid omdat hij het alsnog een goal vond. Hadden afgesproken alleen naar de kant geroepen te worden met echte fouten
Dit kan niet @:maxi-mus
Dat hij baalde dat hij die goal afkeurde. Dat hij meeging met de VAR maar dat hij het er eigenlijk niet mee eens was..quote:
Gewoon een kut VAR dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft in de rust met deuren gegooid omdat hij het alsnog een goal vond. Hadden afgesproken alleen naar de kant geroepen te worden met echte fouten
Dit kan niet @:maxi-mus
Nouja, goede les voor de volgende keer dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat hij baalde dat hij die goal afkeurde. Dat hij meeging met de VAR maar dat hij het er eigenlijk niet mee eens was..
Vooral Til, Linssen is ook nog wel afhankelijk van Til en bijvoorbeeld Jahankbaksh (en Sini vond ik ook niet sterk vanavond buiten de goals).quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef fetX het volgende:
Linssen en Til zijn wel écht twijfelgevallen hoor. Jeetje wat zijn die matig de laatste tijd.
En Nelson > Jahanbakhsh op dit moment. Al vind ik die Nelson ook weer niet zo bijzonder.
Dat klopt zeker. Wat alleen zo frustrerend aan Linssen is, is dat hij nu al zo vaak een 100% kans heeft gemist. Niet dat Dessers nu alles maakt, maar ik neig nu toch wel iets meer naar hem. Wie had dat voor het seizoen kunnen denkenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral Til, Linssen is ook nog wel afhankelijk van Til en bijvoorbeeld Jahankbaksh (en Sini vond ik ook niet sterk vanavond buiten de goals).
Til loopt ook erg gefrustreerd rond, die heeft zelf ook wel door dat er maar weinig lukt momenteel volgens mij.
Wel nette stats.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral Til, Linssen is ook nog wel afhankelijk van Til en bijvoorbeeld Jahankbaksh (en Sini vond ik ook niet sterk vanavond buiten de goals).
Til loopt ook erg gefrustreerd rond, die heeft zelf ook wel door dat er maar weinig lukt momenteel volgens mij.
Oh ik ook hoor, ik zie ook liever Dessers momenteel. Je ziet toch wel dat dat een echte spits is ipv een gemaakte zoals Linssen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Wat alleen zo frustrerend aan Linssen is, is dat hij nu al zo vaak een 100% kans heeft gemist. Niet dat Dessers nu alles maakt, maar ik neig nu toch wel iets meer naar hem. Wie had dat voor het seizoen kunnen denken
Ja, beetje een Berghuis opmerking van mij. Daar zat ik ook altijd op te zaniken als ie scoorde en een assist gaf.quote:
Ik snap wel wat je bedoelde hoor, hij was ook best slordig op momenten. Maar er gaat altijd zoveel dreiging vanuit dat hij altijd mensjes bezig houdt, belangrijk ook voor de spelers om hem heen. een beetje het tegenovergestelde van Jahanbaksh die nog geen pion voorbij lijkt te komen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, ik zie ook liever Dessers momenteel. Je ziet toch wel dat dat een echte spits is ipv een gemaakte zoals Linssen.
[..]
Ja, beetje een Berghuis opmerking van mij. Daar zat ik ook altijd op te zaniken als ie scoorde en een assist gaf.
Ik vind Dessers ook veel balvaster dan Linssen. Dessers zou ik nu echt de voorkeur geven.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Wat alleen zo frustrerend aan Linssen is, is dat hij nu al zo vaak een 100% kans heeft gemist. Niet dat Dessers nu alles maakt, maar ik neig nu toch wel iets meer naar hem. Wie had dat voor het seizoen kunnen denken
Echt lekker hoor. Er staat nu echt veel waarde op het veld.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Aursnes is echt een heerlijke speler zeg.
Ik stoor me zo aan Jahanbakhsh, werkelijk waar zo'n beetje elke bal, schot, pass, voorzet, maakt allemaal niet uit, komt tegen een been van een tegenstander. En dat is nu al een tijdje ook.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelde hoor, hij was ook best slordig op momenten. Maar er gaat altijd zoveel dreiging vanuit dat hij altijd mensjes bezig houdt, belangrijk ook voor de spelers om hem heen. een beetje het tegenovergestelde van Jahanbaksh die nog geen pion voorbij lijkt te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |