SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
@Haags de meeste vrouwen houden van rubberen dildos’s. Carice van houten"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee voor pizzaquote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:09 schreef mschol het volgende:
op naar huisSleutel van de nieuwe niet kwijtraken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok Thierry Engelquote:
euhmm...quote:Op woensdag 1 december 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sleutel van de nieuwe niet kwijtraken he
Jij bent echt grappig, ik heb de hele tijd gedacht dat je een wappie wasquote:Op woensdag 1 december 2021 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit kan toch geen toeval zijn
Maar dat is niet zo? :Squote:Op woensdag 1 december 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig, ik heb de hele tijd gedacht dat je een wappie was
Dimmy en wappie rijmt wel, dat kan geen toeval zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig, ik heb de hele tijd gedacht dat je een wappie was
In welke context bedoel je?quote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het gewoon zo jammer allemaal. Ik wil best leuk met mensen omgaan en zo. Maar goed alles wat ik zeg wordt ook weer misbruikt om "mijn ongelijk aan te tonen" en zo. Spijtig.
Je moet het hier gewoon niet al te serieus nemen en niet alles direct als persoonlijke aanval zienquote:Op woensdag 1 december 2021 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het gewoon zo jammer allemaal. Ik wil best leuk met mensen omgaan en zo. Maar goed alles wat ik zeg wordt ook weer misbruikt om "mijn ongelijk aan te tonen" en zo. Spijtig.
ftfyquote:Op woensdag 1 december 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
omgaan met mensen is toch overrated.
*quote:
helpquote:
Nee dat is ook zo. Al was het dat wel, maar goed, ik realiseerde me dat op tijdquote:Op woensdag 1 december 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet het hier gewoon niet al te serieus nemen en niet alles direct als persoonlijke aanval zien
Ja en als het wel zo is, gewoon niet teveel van aantrekken en gewoonquote:Op woensdag 1 december 2021 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. Al was het dat wel, maar goed, ik relaiseerde me dat op tijd
Ik heb na het avondeten altijd een kop theequote:Op woensdag 1 december 2021 20:12 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb zin in een kop thee.
Denk dat ik binnenkort snel doodga
Dat is niet goed hoorquote:Op woensdag 1 december 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb na het avondeten altijd een kop thee
Jawel joh, voor de anti-oxidanten en weet ik veel wat voor zooi nog meerquote:
Hoaxxxxxquote:Op woensdag 1 december 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, voor de anti-oxidanten en weet ik veel wat voor zooi nog meer
*drinkt kop groene framboos granaatappel thee leegquote:
* Zet kop gemberthee wegquote:Op woensdag 1 december 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb al een hekel aan vrouwen die thee drinken laat staan mannen, noemen we die dan theemannetjes of zo?
Die heten Tiemenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb al een hekel aan vrouwen die thee drinken laat staan mannen, noemen we die dan theemannetjes of zo?
* Pakt kop gemberthee op en gooit in UitStraling's gezichtquote:
Alsof een theemannetje dat durftquote:Op woensdag 1 december 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
* Pakt kop gemberthee op en gooit in UitStraling's gezicht
Nou, nou, het is nog heet hoorquote:Op woensdag 1 december 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
* Pakt kop gemberthee op en gooit in UitStraling's gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |