quote:Op woensdag 1 december 2021 19:10 schreef MichaelScott het volgende:
PVV en SP willen dat er snel meer geld naar de zorg gaat. Het CDA pleit voor speciale coronaziekenhuizen zodat het zorgpersoneel efficiënter kan worden ingezet. Verpleegkundigen zouden daar extra salaris voor moeten krijgen.
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Een eu vaccinatie plicht? https://joop.bnnvara.nl/n(...)opese-unie-bespreken
Fijn die EU
quote:Von der Leyen benadrukte wel dat het niet aan haar is om zo’n plicht in te voeren, maar dat de lidstaten daar zelf over gaan.
Gaan ze daar een heel nieuw ziekenhuis voor bouwen of komen ze op het idee om 1 van die gesloten ziekenhuizen daarvoor te gebruiken? En waar gaan ze het personeel vandaan halen?quote:Op woensdag 1 december 2021 19:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Corona ziekenhuis, ze worden eindelijk wakker. Jammer dat er tig miljard door de plee gespoeld is totdat die lui tot inzicht komen.
Komt wel weer wat nieuws...quote:Op woensdag 1 december 2021 19:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
Tegen de tijd dat ze dat opgetuigd hebben is de crisis uitgedoofd
Kan van alles zijn lijkt mij...quote:Op woensdag 1 december 2021 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaan ze daar een heel nieuw ziekenhuis voor bouwen of komen ze op het idee om 1 van die gesloten ziekenhuizen daarvoor te gebruiken? En waar gaan ze het personeel vandaan halen?
Seizoenswerkers, Bulgaren.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaan ze daar een heel nieuw ziekenhuis voor bouwen of komen ze op het idee om 1 van die gesloten ziekenhuizen daarvoor te gebruiken? En waar gaan ze het personeel vandaan halen?
Zelfs als ze een oud ziekenhuis als het Slotervaart gebruiken, moet dat weer helemaal opgebouwd worden qua infrastructuur. Daar is niks meer van over.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit wordt de Europese standaard, daarna ook voor de booster. Nu kijk je op maar over een half jaar weet je niet anders.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:39 schreef Bocaj het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/n(...)-in-voor-60-plussers
Daarna krijg je vol geautomatiseerd een rekening op je mat als 60 plusser...
We hebben ook heel wat doktoren in Ter Apel zitten, heb ik me laten vertellen. Kunnen zo aan de slag.quote:
Stop ze in een vakantiehuisje voor 6 maanden, 4 op 1 kamer, betaal ze net iets meer dan dat ze in Bulgarije verdienen, maar ook niet teveel.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben ook heel wat doktoren in Ter Apel zitten, heb ik me laten vertellen. Kunnen zo aan de slag.
Coronazorg van a tot z... moet je wel in fasen opbouwen natuurlijk...quote:Op woensdag 1 december 2021 19:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
En hoe zien ze het transport van de patiënten voor zich? Met de uitstroom van vandaag waren er 300 patiënten, wie gaat al die stromen patiënten de hele dag naar dat ziekenhuis brengen en weer terug naar een normaal ziekenhuis? Toch zeker niet de ambu die nu al overbelast is?
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dit wordt de Europese standaard, daarna ook voor de booster. Nu kijk je op maar over een half jaar weet je niet anders.
Albert Heijn Ambulance op bestelling, Amazon delivery express, etc. Kan gewoon privaat op eigen kosten natuurlijk. Waar is die VOC mentaliteit, aanpakken toch.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zelfs als ze een oud ziekenhuis als het Slotervaart gebruiken, moet dat weer helemaal opgebouwd worden qua infrastructuur. Daar is niks meer van over.
En hoe zien ze het transport van de patiënten voor zich? Met de uitstroom van vandaag waren er 300 patiënten, wie gaat al die stromen patiënten de hele dag naar dat ziekenhuis brengen en weer terug naar een normaal ziekenhuis? Toch zeker niet de ambu die nu al overbelast is?
Het is zó erg...quote:Op woensdag 1 december 2021 19:42 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dit wordt de Europese standaard, daarna ook voor de booster. Nu kijk je op maar over een half jaar weet je niet anders.
Volgens mij dachten ze serieus dat het binnen een jaar of twee verdwenen zou zijn. Nu gooide deltavariant natuurlijk wel wat roet in het eten, maar dan nog. Het is niet voor het eerst dat een virus muteert naar besmettelijkere variant.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Corona ziekenhuis, ze worden eindelijk wakker. Jammer dat er tig miljard door de plee gespoeld is totdat die lui tot inzicht komen.
Landen die zoiets invoeren zijn geen democratische landen... er zit dan iets fundamenteels fout in die landen!quote:Op woensdag 1 december 2021 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is zó erg...maar je hebt gelijk.
Ja, teveel gerekend op de vaccins. Maar misschien helpt die pil wel, we zullen zien. Toch moet men een plan hebben voor de toekomst voor flexibele opschaling, want het zal niet de laatste keer zijn dat er een virus voorbij waait.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens mij dachten ze serieus dat het binnen een jaar of twee verdwenen zou zijn. Nu gooide deltavariant natuurlijk wel wat roet in het eten, maar dan nog. Het is niet voor het eerst dat een virus muteert naar besmettelijkere variant.
Vandaag voor het eerst het gevoel dat de Tweede Kamer verder wil kijken en niet wil blijven steken in de hier en nu. Beter laat dan nooit.
Ik denk dat we nog lang niet aan het einde zijn van de opvoer van dit soort maatregelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |