Let je wel even op of hij ook aantekeningen maakt?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Zometeen een afspraak met een kozijnenboer voor wat kunststofmeuk.
Dat zal goffedomme een pittige offerte worden.
Hopelijk heeft 'ie een kladbok en pen bij.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
kladbokquote:Op donderdag 2 december 2021 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk heeft 'ie een kladbok en pen bij.
Dit lijkt mij een understatement. Met een sphinx in je hals ben je het schoolvoorbeeld van een Untermensch.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:21 schreef Caland het volgende:
Al scoort hij wellicht niet heel hoog op het totale mens principe.
Trots op je.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:27 schreef Scrummie het volgende:
Zelftestje gedaan, negatief.
@:Elan
Ja, weer eens verkouden. Ik begin er een beetje moe van te worden, sinds een jaartje ofzo echt wekelijks wel een keer snotterig, en dan elke twee weken oid flink verkouden.quote:
Morgen mijn maatje ophalen bij het crematorium.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:24 schreef onlogisch het volgende:
Sterkte.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen mijn maatje ophalen bij het crematorium.
Die boerenlul een kaakstomp gegeven neem ik aan?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Mijn collega kwam snotverkouden vanmorgen op kantoor
Hij is door HR naar huis gestuurd.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die boerenlul een kaakstomp gegeven neem ik aan?
Heel irritant ja. Volgens de RIVM-richtlijnen moet je bij klachten je altijd je laten testen bij de GGD. Wist ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, weer eens verkouden. Ik begin er een beetje moe van te worden, sinds een jaartje ofzo echt wekelijks wel een keer snotterig, en dan elke twee weken oid flink verkouden.
Long covidgenot.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, weer eens verkouden. Ik begin er een beetje moe van te worden, sinds een jaartje ofzo echt wekelijks wel een keer snotterig, en dan elke twee weken oid flink verkouden.
Mja, gaan we niet doen ook natuurlijk. Het is niet eens ver weg, maar toch wel 20 minuten rijden, zo'n GGD locatie.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel irritant ja. Volgens de RIVM-richtlijnen moet je bij klachten je altijd je laten testen bij de GGD. Wist ik ook niet hoor.
@GGDquote:Op donderdag 2 december 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja, gaan we niet doen ook natuurlijk. Het is niet eens ver weg, maar toch wel 20 minuten rijden, zo'n GGD locatie.
Dat is alweer aangepast naar zelftest en daarna GGD.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel irritant ja. Volgens de RIVM-richtlijnen moet je bij klachten je altijd je laten testen bij de GGD. Wist ik ook niet hoor.
Collega van mij heeft dat. Echt sneu, jonge meid, kan nu al 3 kwart jaar bijna niets meer wat energie kost.quote:
Ligt ie in een koelcontainer?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morgen mijn maatje ophalen bij het crematorium.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |