Wie?quote:
SBE.quote:
wat heb je gedaan dat hij boos is?quote:
Waarom zou hij boos zijn danquote:
Hey Dud0rquote:Op woensdag 1 december 2021 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dat hij boos is?
groetjes aan soul
Duudjeeeeequote:Op woensdag 1 december 2021 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dat hij boos is?
groetjes aan soul
Maanlichtquote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 1 december 2021 12:33 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen jullie even regelen voor mij dat het droog blijft. dankewol.
Moet af en toequote:
En zo hoort datquote:Op woensdag 1 december 2021 13:34 schreef ToT het volgende:
Zit er hier eentje helemaal blij te doen op The Offspring!
daily mailyquote:
Die heb ik nog eens live gezien.quote:Op woensdag 1 december 2021 13:34 schreef ToT het volgende:
Zit er hier eentje helemaal blij te doen op The Offspring!
hoe is het chickquote:
Dat is mooiquote:
Niet echt, heb nieuwe oordopjes op gehaald en boodschappen gedaanquote:
Okee dan!quote:Op woensdag 1 december 2021 14:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet echt, heb nieuwe oordopjes op gehaald en boodschappen gedaan
Ik ken ze niet, maar ze zien er goed uit!quote:Op woensdag 1 december 2021 14:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.expert.nl/fresh-n-rebel-twins-anc-roze
Alleen ik heb ze voor 59euro
Black Friday korting, dezelfde zonder noice canceling waren net zo duurquote:Op woensdag 1 december 2021 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar ze zien er goed uit!En die prijs is dan helemaal niet verkeerd zeg!
Vaak is die Black Friday één grote scam. Fijn dat dit nu wel een mega goede korting was dan!quote:Op woensdag 1 december 2021 14:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Black Friday korting, dezelfde zonder noice canceling waren net zo duur
Handleiding is alleen beetje onduidelijk wanneer hij opgeladen is
Ja maar bij deze dus niet, want die oordoppen waren 99 en nu ook weerquote:Op woensdag 1 december 2021 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Vaak is die Black Friday één grote scam. Fijn dat dit nu wel een mega goede korting was dan!
Begreep ik!quote:Op woensdag 1 december 2021 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar bij deze dus niet, want die oordoppen waren 99 en nu ook weer
Doe ze eerst aan de lader..quote:Op woensdag 1 december 2021 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Begreep ik!
Maar heb je ze al uitgeprobeerd?
Doe ik ook altijd eerst met oplaadbare dingen; eerst volledig opladen voor ik het gebruik.quote:
Hij knippert nu nog, dus denk als die groen brand hij opgeladen isquote:Op woensdag 1 december 2021 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd eerst met oplaadbare dingen; eerst volledig opladen voor ik het gebruik.
Schijnt met lithium-ion batterijen niet echt meer nodig te zijn, maar ach.....voor de zekerheid!
Spannend!quote:Op woensdag 1 december 2021 14:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij knippert nu nog, dus denk als die groen brand hij opgeladen is
Goedkope oortjes dus wat ze er toen bij gedaan hebbenquote:Op woensdag 1 december 2021 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Spannend!
Haha ik moet ineens denken aan een MP3-speler die ik vele jaren geleden heb gekocht.
Die oordopjes die daar toen bij zaten, man man man man man, wat een kwaliteit!Doe er dan niets bij!
Maar goed, met dopjes er bij ziet het er natuurlijk wel beter uit om te kopen.
Ik WAS me chagrijnig zeg toen ik de kwaliteit hoorde!
Ja JBL is goed!quote:Op woensdag 1 december 2021 15:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goedkope oortjes dus wat ze er toen bij gedaan hebben
Had jbl oortjes die waren ook prima qua geluid
Klopt en ook niet echt hel duur merkquote:Op woensdag 1 december 2021 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja JBL is goed!
Ik heb 19 jaar lang grote JBL speakers hier in huis gehad!
Ik mis ze eigenlijk nog wel een beetje, maar die ik nu heb zijn wel duidelijk enkele klassen hoger. Toch hadden die JBL's een prachtig warm en vol geluid.
True!quote:Op woensdag 1 december 2021 15:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt en ook niet echt hel duur merk
Te hoge tonen dan krijg je last van je oren? Ja dat dan weer wel..quote:Op woensdag 1 december 2021 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
True!![]()
Het spul waar ik de laatste jaren naar heb gekeken is een heel stuk duurder, maar vanwege mijn gehoorproblemen is de lol er een beetje van af onderhand. Scheelt wel weer geld!![]()
Yupyup!quote:Op woensdag 1 december 2021 15:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Te hoge tonen dan krijg je last van je oren? Ja dat dan weer wel..
Ik wou je mentionen want geluidsboxenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup!
Daarom was ons Bang&Olufsen-set echt dikke ellende; die focussen juist enorm op de hoge tonen.
quote:Op woensdag 1 december 2021 15:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wou je mentionen want geluidsboxen
quote:Op woensdag 1 december 2021 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Stomme oordoppen maken geen verbinding met mijn laptop
quote:Op woensdag 1 december 2021 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Even uit doen en daarna weer in.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Al gedaan, maar breng ze wel terug.. haal ik wel anderenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even uit doen en daarna weer in.
Gratis tip van Truus
Van Bluetooth heb ik helaas weinig verstand Ik heb hier ook een Bluetooth koptelefoon.quote:
Het zijn nieuwe? Wat stom dat ze geen verbinding maken, bluetooth staat wel aan?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Al gedaan, maar breng ze wel terug.. haal ik wel anderen
Yep, maar kon geen verbinding er mee maken..quote:Op woensdag 1 december 2021 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn nieuwe? Wat stom dat ze geen verbinding maken, bluetooth staat wel aan?
Heb je de BFH-tool al uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar kon geen verbinding er mee maken..
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om de oortjes mee kapot te rammen?
Owquote:Op woensdag 1 december 2021 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.answers.com/Q/What_is_a_BFH_tool
Ohquote:Op woensdag 1 december 2021 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:14 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
quote:The 'B' stands for "Big." the 'H' stands for "Hammer."
Dat is niet zo mooi, verwarming hoger doen helpt niet?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:28 schreef ToT het volgende:
Ik zit hier al een paar dagen te vernikkelen. Ik heb nu een sjaal om!
Jawel, maar hij staat al op 23 graden!quote:Op woensdag 1 december 2021 16:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi, verwarming hoger doen helpt niet?
Maar je bent ziekjes toch?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:28 schreef ToT het volgende:
Oh dat is best warm ja.. dan maar een extra trui aanquote:Op woensdag 1 december 2021 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar hij staat al op 23 graden!
brrrrrrrquote:Op woensdag 1 december 2021 16:28 schreef ToT het volgende:
Ah fuck, te laat dus om te vragen of je de webcam aan wil slingeren!quote:Op woensdag 1 december 2021 16:51 schreef Moonlight het volgende:
Broek maar weer aan gedaan veelte koud
Ja helaasquote:Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fuck, te laat dus om te vragen of je de webcam aan wil slingeren!
quote:Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja helaashet spijt me heel erg
Webcam onder tafel?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fuck, te laat dus om te vragen of je de webcam aan wil slingeren!
Oei lekker brandenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:54 schreef ToT het volgende:
Mijn tattoo heb ik hartje zomer laten zetten.
Evn met 30 graden in de volle brandende zon met een onbedekte tattoo naar buiten gelopen!Dat voel je wel!
Daar plakken ze toch altijd iets overheen?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:54 schreef ToT het volgende:
Evn met 30 graden in de volle brandende zon met een onbedekte tattoo naar buiten gelopen!Dat voel je wel!
meestal van dat doorzichtige foliequote:Op woensdag 1 december 2021 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
Daar plakken ze toch altijd iets overheen?
Ja maar thuis had ik dat weer af gedaan!quote:Op woensdag 1 december 2021 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
Daar plakken ze toch altijd iets overheen?
Sjaaaaaaquote:Op woensdag 1 december 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar thuis had ik dat weer af gedaan!
Dan was het zeker geen tattoo van een zonnebril?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:54 schreef ToT het volgende:
En verder niks?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:28 schreef ToT het volgende:
Whehe neuh een draak!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan was het zeker geen tattoo van een zonnebril?
Is gezet door een bloedmooie Russische artieste die een 7-jarige opleiding had gevolgd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zeg je me nouquote:Op woensdag 1 december 2021 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Jawel, nog wel aardig verkouden, maar het gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey ToT gozert
alles oke daar?
Dat vraagt hij net aan jouquote:Op woensdag 1 december 2021 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, nog wel aardig verkouden, maar het gaat de goede kant op.
En daarzo?
aah beter dat je verkoudheid wat wegtrekt man. ja hier gaat ie primaquote:Op woensdag 1 december 2021 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, nog wel aardig verkouden, maar het gaat de goede kant op.
En daarzo?
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 december 2021 17:30 schreef Schakeltopia het volgende:
vanavond eet ik mijn favoriet![]()
pozzaa meegenomen
omnomnomnom dat word smullen
zie haar niet tellen hoorquote:
NEIN!!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat zeg je me nou
doen ze het inmiddels al
potverdikkie. doen ze het wel op je mobiel dan?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
NEIN!!![]()
Heb ze terug in het doosje gedaan haha
Niet geprobeerd eigenlijk, je moet ook tikken op het oortje wat ook niet echt werkt.. haal wel anderen met draadquote:Op woensdag 1 december 2021 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
potverdikkie. doen ze het wel op je mobiel dan?
quote:Op woensdag 1 december 2021 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet geprobeerd eigenlijk, je moet ook tikken op het oortje wat ook niet echt werkt.. haal wel anderen met draad
He balen ....quote:Op woensdag 1 december 2021 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet geprobeerd eigenlijk, je moet ook tikken op het oortje wat ook niet echt werkt.. haal wel anderen met draad
ze moeten nog terug hequote:Op woensdag 1 december 2021 17:39 schreef maily het volgende:
[..]
Erop stampen? Je hebt ze immers gekocht
Beetje zonde van t geld, als ik ze terug kan brengenquote:Op woensdag 1 december 2021 17:39 schreef maily het volgende:
[..]
Erop stampen? Je hebt ze immers gekocht
quote:
Ja ik probeer alleen maar mee te denken he?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje zonde van t geld, als ik ze terug kan brengen
quote:Op woensdag 1 december 2021 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ja ik probeer alleen maar mee te denken he?
Dat is heel erg liefquote:Op woensdag 1 december 2021 17:40 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ja ik probeer alleen maar mee te denken he?
Gezellig toch.quote:
Treintjes.quote:
Ik Schnitzelquote:Op woensdag 1 december 2021 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vanalles
zoals wat ik eet vanavond!
Ik snap mquote:Op woensdag 1 december 2021 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo min mogelijk over serieuze onderwerpen!Gewoon gezellige dingen!
Maar serieuze onderwerpen kunnen ook gezellige dingen zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Kapotte oordopjes, naakte tattoosquote:Op woensdag 1 december 2021 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed hequote:Op woensdag 1 december 2021 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oooh heel goed jij hebt het geraden![]()
Afhankelijk van het onderwerp. Het belangrijkste is hierboven in ieder geval al gezegd!quote:Op woensdag 1 december 2021 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar serieuze onderwerpen kunnen ook gezellige dingen zijn.
Veel werk ookquote:Op woensdag 1 december 2021 17:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
moet hem alleen zo nog in de oven doen.
quote:Op woensdag 1 december 2021 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Rutte's uitspraak over dat ze nu meer macht hebben?
Zoquote:Op woensdag 1 december 2021 17:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hey greysie![]()
voetjes omhoog dan maar!
En de rest kan fluiten naar je gezwaai?quote:Op woensdag 1 december 2021 17:59 schreef mootie het volgende:
Maar ik kwam eik alleen ff zwaaien naar Zus!
quote:Op woensdag 1 december 2021 17:59 schreef mootie het volgende:
Maar ik kwam eik alleen ff zwaaien naar Zus!
zeeker, lekker genieten tochquote:
Het plantenfilter voor de vijver is klaar..quote:
Politiek is verboden hierquote:Op woensdag 1 december 2021 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Rutte's uitspraak over dat ze nu meer macht hebben?
Zwaaien vind ik echt het vreselijkste ooit.quote:Op woensdag 1 december 2021 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En de rest kan fluiten naar je gezwaai?
Fietviewwwquote:Op woensdag 1 december 2021 18:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En de rest kan fluiten naar je gezwaai?
Wat is er ?quote:
Ah de vijver is dus bijna klaar?quote:Op woensdag 1 december 2021 18:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het plantenfilter voor de vijver is klaar..
De pomp loopt de watervallen doen het
quote:Op woensdag 1 december 2021 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Zwaaien vind ik echt het vreselijkste ooit.
quote:Op woensdag 1 december 2021 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow. Middelvinger tonen spreekt je meer aan?quote:Op woensdag 1 december 2021 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
wist ikquote:Op woensdag 1 december 2021 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Kopieer link vanuit Twitter en dan plak je hem hier in dat vogeltjequote:Op woensdag 1 december 2021 18:10 schreef ToT het volgende:
https://twitter.com/ehwald/status/725278474806661121
Geen idee hoe je zo'n bericht hier rechtstreeks moet posten!Met dat knoppie werkt het bij mij in ieder geval niet!
zoiets?quote:Op woensdag 1 december 2021 18:10 schreef ToT het volgende:
[twitter]https://twitter.com/ehwald/status/725278474806661121[/twitter]
Geen idee hoe je zo'n bericht hier rechtstreeks moet posten!Met dat knoppie werkt het bij mij in ieder geval niet!
Ja geprobeerd, dat lukt mij dus niet!quote:Op woensdag 1 december 2021 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kopieer link vanuit Twitter en dan plak je hem hier in dat vogeltje
taat onder een tweet zo’n bakje met een pijltje die klik je aanquote:Op woensdag 1 december 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja geprobeerd, dat lukt mij dus niet!
Ah!quote:Op woensdag 1 december 2021 18:12 schreef greysbones het volgende:
Er s
[..]
taat onder een tweet zo’n bakje met een pijltje die klik je aan
Nooit een vergissing gemaakt?quote:Op woensdag 1 december 2021 18:13 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Wij kregen altijd vla met slagroom, toen we het nog niet mochten..
quote:Op woensdag 1 december 2021 18:16 schreef ToT het volgende:
Er staat hier een mannetje in z'n blote bips op en neer te springen!
En nu?quote:Op woensdag 1 december 2021 18:15 schreef greysbones het volgende:
Ik mocht een stiekem hapje ..
Ik vond het heel vies![]()
![]()
Ja hij heeft net netjes uit zichzelf op het potje zitten plassen (ik heb Nijntje maar aangezet toen hij er mee bezig was), daarna wilde hij over z'n sokken heen zeiken die hij in het (inmiddels schoongemaakte) potje had gegooid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |