Check BNW... al lig je nu vooral in een deuk over wat er daar nu allemaal beweerd wordt.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zou toch gewoon voor iedereen duidelijk moeten zijn dat de vaccinaties werken?
Je zou haast hopen dat het trollen zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 11:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er komen op FOK! nog dagelijks posts langs van (al dan niet trollen) die het tegenovergestelde beweren.
Die heb ik uit mijn AT gegooid. Tegen zoveel onzin kan mijn maag niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:29 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Check BNW... al lig je nu vooral in een deuk over wat er daar nu allemaal beweerd wordt.
Maar zij menen het serieus. Dat vind ik eerder schokkend dan lachwekkend.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:29 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Check BNW... al lig je nu vooral in een deuk over wat er daar nu allemaal beweerd wordt.
Ik ook. COR overigens ook, maar dit topic blijft in MyAT staan.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik uit mijn AT gegooid. Tegen zoveel onzin kan mijn maag niet.
Inmiddels een serieuze home-gym gebouwdquote:Op woensdag 1 december 2021 11:05 schreef Leonos het volgende:
Hebben jullie sportclub al opgezegd tot we weer mogen?
Of laat je je het abo doorlopen?
Blijft opvallend dat ze steeds met zo'n interval blijven rekenen, want in juli/augustus was de situatie totaal anders dan oktober/november qua bescherming.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Veel info ook in dit document, o.a. uitsplitsing per vaccin:
Effectiviteit van COVID-19 vaccinatie tegen ziekenhuis en intensive-care-opname in Nederland (opnames 11 juli - 23 november 2021)
[..]
Daarom wellicht kan je mensen (tijdelijk) exorbitante salarissen gaan betalen om op een IC te gaan werken, of uit het buitenland proberen te lokken zoals @Tarado laatst opperde maar er zit gewoon een max aan wat je kan realiseren. Andere sectoren is het personeelstekort net zo goed gigantisch, denk aan logistiek, horeca, politie, bouw, treinuitval omdat er geen personeel is en zo kunnen we nog wel even door gaan. Die kwestie oplossen ligt sowieso een stuk complexer dan gewoon je verantwoording nemen en die prikken te halen.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dit roep ik ook al weken, en dat is niet een: "Het kan niet" mentaliteit, maar wel iets wat je op zijn minst in je achterhoofd moet houden als je over opschalen gaat praten..
Ook gedaan, voor het geval de overheid het op de heupen krijgt en alles sluit, maar vind het trainen op locatie stiekem nog wel gezelliger.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Inmiddels een serieuze home-gym gebouwdAan mij heeft de sportschool geen klant meer
In de algemene tekst wel inderdaad, maar in de tabellen wordt wel opgesplitst naar maand of tijdsinterval na vaccinatie.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Blijft opvallend dat ze steeds met zo'n interval blijven rekenen, want in juli/augustus was de situatie totaal anders dan oktober/november qua bescherming.
Kan dan toch veel beter gericht worden op 50+ dan ongevaccineerde tieners of 20/30'ers.quote:
Gisteren nog die meneer bij de NOS die nota bene zelf op de IC lag, echt bizar.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou er worden constant van dit soort plaatjes gepost en toch zijn er een aantal users overtuigd dat de vaccins niet echt werken.
De opleiding voor verpleegkundigen gratis maken?quote:Op woensdag 1 december 2021 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Werkdruk is overal krankzinnig hoog op het moment, personeel is amper te krijgen door krapte op de arbeidsmarkt. Wat kan een overheid daaraan veranderen?
ja maar dat was een gezonde meneer met gezond verstandquote:Op woensdag 1 december 2021 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren nog die meneer bij de NOS die nota bene zelf op de IC lag, echt bizar.
Nou zag ik gisteren of eergisteren een grote kop in het AD dat het vaccin voor meer doodgeboren kinderen zou zorgen, als je dan Gommers hoort roepen dat het volkomen veilig is op tv dan snap ik wel dat mensen gaan twijfelen als je zelf zwanger bent of een kinderwens hebt.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja, ik zie ze inderdaad elke dag. En het maakt niet uit hoe duidelijk de cijfers zijn, ze blijven het volhouden.
[ afbeelding ]
Ik denk dat heel veel mensen opeens tot rust komen.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig om 06:00 sporten ipv na werk. Bevalt eigenlijk prima, hele avond voor jezelf.
Altijd in de buitenlucht geweest, wel bijzonder dat hij dan toch besmet is geraakt.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat was een gezonde meneer met gezond verstand
Misschien dat de management laag ook af en toe de handen uit de mouwen kan steken.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom wellicht kan je mensen (tijdelijk) exorbitante salarissen gaan betalen om op een IC te gaan werken, of uit het buitenland proberen te lokken zoals @:Tarado laatst opperde maar er zit gewoon een max aan wat je kan realiseren. Andere sectoren is het personeelstekort net zo goed gigantisch, denk aan logistiek, horeca, politie, bouw, treinuitval omdat er geen personeel is en zo kunnen we nog wel even door gaan. Die kwestie oplossen ligt sowieso een stuk complexer dan gewoon je verantwoording nemen en die prikken te halen.
WTF is deze???quote:Op woensdag 1 december 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Sportschool is geen echte sport? wtf
@:Noek check deze man
Echt goed. Welke attributen heb je?quote:Op woensdag 1 december 2021 11:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Inmiddels een serieuze home-gym gebouwdAan mij heeft de sportschool geen klant meer
Die is in verreweg de meeste gevallen al gratis als je hem tenminste af weet te ronden.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De opleiding voor verpleegkundigen gratis maken?
Alleen de precieze effectiviteit per maand staat er dan weer niet bij.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de algemene tekst wel inderdaad, maar in de tabellen wordt wel opgesplitst naar maand of tijdsinterval na vaccinatie.
die hele gezondheidszorg moet een keer grondig doorgelicht en gereorganiseerd worden, er werken 1,3 miljoen mensen, dan klopt er iets niet met de verdelingquote:Op woensdag 1 december 2021 11:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Misschien dat de management laag ook af en toe de handen uit de mouwen kan steken.
Een 70+ er heeft toch ook geen AZ gekregen? althans niet in grote aantallen.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Alleen de precieze effectiviteit per maand staat er dan weer niet bij.
Overigens is wel duidelijk dat AZ vanaf het begin af aan al minder goed helpt bij 70+'ers.
beetje aan ijzeren staafjes trekken in een stinkhokquote:Op woensdag 1 december 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Sportschool is geen echte sport? wtf
@:Noek check deze man
Je moet gewoon collegegeld betalen?quote:Op woensdag 1 december 2021 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is in verreweg de meeste gevallen al gratis als je hem tenminste af weet te ronden.
Genoeg om de effectiviteit te berekenen.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:42 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Een 70+ er heeft toch ook geen AZ gekregen? althans niet in grote aantallen.
Dat ging niet over het vaccin, maar over het virus. Het virus kan in je placenta komen en moederkoek terechtkomen, met als gevolg dat de baby zuurstoftekort krijgt.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou zag ik gisteren of eergisteren een grote kop in het AD dat het vaccin voor meer doodgeboren kinderen zou zorgen, als je dan Gommers hoort roepen dat het volkomen veilig is op tv dan snap ik wel dat mensen gaan twijfelen als je zelf zwanger bent of een kinderwens hebt.
ongeveer 5x4meter rubber matten, Trainingsbankje, verschillende dumbells, bokszak, roeitrainer. Hou ik het voorlopig wel mee uit.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:39 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Echt goed. Welke attributen heb je?
Ik heb alleen dumbells en een mat.
Ook een pull up bar maar nergens ruimte voor helaas.
Ik denk als een barbell heb en een bankje dat ik met wat bodyweight exercises erbij en hardlopen er al wel ben.
Liefst nog een bokszak ofzo erbij en dan heb je in principe genoeg om alles te kunnen doen en wat frustratie eruit te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |