Dat bijvijlen en facials was achteraf toch geen goed idee,en nu heeft hij spijt.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bijvijlen en facials was achteraf toch geen goed idee,en nu heeft hij spijt.
Ik zag laatst idd een foto van bizar geslepen tanden voorbij komen, dat was de zoon van Dries Roelvink?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bijvijlen en facials was achteraf toch geen goed idee,en nu heeft hij spijt.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tja die tandartsen in NL zijn toch net iets beter
Hij lijkt nu op Shane MacGowan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oeps.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij kan nog altijd implantaten nemen!
Voor een perfecte Colgate smile?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
wie laat nu voor de lol zijn tandjes afschaven tot dit
terwijl je eigen tanden prima zouden moeten zijn op die leeftijd
Lees dan ook dat artikel: Donny Roelvink!quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
Dat heeft hij gisteren zelf ook bedacht.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
Hij is niet de eerste hoorquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Hij is niet de eerste hoor
SHO / Richard Kiel heeft spijt van wegslijpen tanden: ’Superstom’
En vallen zijn tanden een voor een eruitquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ach ja die heeft zijn hersen capaciteit niet mee natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:42 schreef Donna het volgende:
D
[..]
Dat heeft hij gisteren zelf ook bedacht.
Tja het is een rare mode-trend die best populair is tegenwoordig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En vallen zijn tanden een voor een eruit![]()
Nee. Dat komt ervan als je pappies slip zo strak zitquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja die heeft zijn hersen capaciteit niet mee natuurlijk
een gelequote:Op dinsdag 30 november 2021 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Dat komt ervan als je pappies slip zo strak zit
Kan hij daar zijn borg niet mee betalen danquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het is een rare mode-trend die best populair is tegenwoordig.In de Filipijnen zit nu een acteur/politicus in de gevangenis met facings van $2000 per tand of zo, gemaakt van diamantpoeder!
Die mag wel oppassen als hij vastzit.quote:
kan hij zijn pakjes sigaretten met tandjes betalenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die mag wel oppassen als hij vastzit.
Tja corruptie, wie had dat verwacht?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die mag wel oppassen als hij vastzit.
Echt hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan hij zijn pakjes sigaretten met tandjes betalen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:54 schreef ToT het volgende:
Maar gevangenissen voor celebrities en dergelijke zijn daar luxe villa's waar je alleen niet uit mag komen.
Één of andere rap-artiest heeft een opnamestudio in zijn gevangenis gebouwd en heeft daar ook een clip met een stel hoeren en dure auto's enzo gemaakt.
Haha, oh?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat hebben ze hier in NL toch ook
Haha dat valt tegen. Tenminste, toen ik er stage liep waren er geen opnamestudios. Wel hoeren. Ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat hebben ze hier in NL toch ook
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha dat valt tegen. Tenminste, toen ik er stage liep waren er geen opnamestudios. Wel hoeren. Ja.
Hij deed wel breed lachend een interview.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:58 schreef ToT het volgende:
Ja Joran had het ook wat te bont gemaakt en zit nu in mensonterende omstandigheden daar in Peru.
Komen wel meer mensen hier Hema'quote:
die moet je naar dts doorsturenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komen wel meer mensen hier Hema'
leuk en
gezellig
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die moet je naar dts doorsturen
Nou ik keek toevallig gisteren die aflevering van Ewout in de jeugdgevangenis van Spijkenisse (moet deel 2 nog kijken), maar dat komt wel aardig in de buurt volgens mij.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ok ok
die opnamestudio was lichtelijk overdreven
poeh hequote:Op dinsdag 30 november 2021 20:01 schreef Donna het volgende:
N
[..]
Nou ik keek toevallig gisteren die aflevering van Ewout in de jeugdgevangenis van Spijkenisse (moet deel 2 nog kijken), maar dat komt wel aardig in de buurt volgens mij.
Betrapt worden op hasj roken en dan een sanctie krijgen van 1 uur eerder naar je kamer (zoals ze de cellen noemen). Ja echt, dat zal ze leren. Foei jongens.
Grrrrrrrr heeft mijn gedicht al klaar.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh he
daar heeft hij vast iets van geleerd!!
lieve Grrrrrrrrquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grrrrrrrr heeft mijn gedicht al klaar.
Oh ik zie nu je avatar. Zat net mobiel. Hoi Fryslân!quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grrrrrrrr heeft mijn gedicht al klaar.
Ah goeijûn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:06 schreef Donna het volgende:
O
[..]
Oh ik zie nu je avatar. Zat net mobiel. Hoi Fryslân!
Negeer hem maar, hij is stom.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:06 schreef Donna het volgende:
O
[..]
Oh ik zie nu je avatar. Zat net mobiel. Hoi Fryslân!
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Negeer hem maar, hij is stom.
Ik moet toch wat Friezen om me heen verzamelen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n opmerking had hij nog tegoed.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Freifeint.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n opmerking had hij nog tegoed.
Hey tijger.quote:
Trusten voor Mini.quote:
Zijn er best wel een paar leuke.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik moet toch wat Friezen om me heen verzamelen.
Maar daar hoor jij niet bij.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn er best wel een paar leuke.
waar?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn er best wel een paar leuke.
Donna denk ik.quote:
Biertje dan maar?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar daar hoor jij niet bij.
Heb ik al en voor vandaag heb je het verprutst.quote:
Aloa,Gizmo,Punkman bijv.quote:
Daar denkt SBE heel anders over.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar denkt SBE heel anders over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
\In elk geintje zit een seintje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ja ja lotusquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In elk geintje zit een seintje...
In elk kliertje zit een biertje.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In elk geintje zit een seintje...
Wat een onzinnig kutbericht.quote:
Het is yoni.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een onzinnig kutbericht.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dit is heel gevaarlijk voor @:gebrokenglas
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Dit is heel gevaarlijk voor @:gebrokenglas
Weet ik veel waar ze dat ding ingeduwd heeft.quote:
Zit hij met een dekentje over zijn hoofd te kijken?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
zoonlief is undercover aan het kijken
hij is 15quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit hij met een dekentje over zijn hoofd te kijken?
Een plaksnor en pruik dan?quote:
Hij is toch Undercover?quote:
Plasticbril zonder glazen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |