Nicequote:Op dinsdag 30 november 2021 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alles is wat veel, maar ok
Is er eigenlijk een verschil in smaak tussen houdbare en verse melk? Of is het "not done" om zegmaar een glas houdbare melk te drinken en is het voornamelijk voor in de koffie enzo? 🤔 misschien een stomme vraag, maar koop echt nooit houdbare melk, vandaarquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die houdbare koop ik voor mijn koffie melkschuim die doet het beter dan verse
Hmmmmm heb ik iets verkeerds gegeten?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En jij dan? Je ziet een beetje groenig
Beetje een bijsmaak maar houdbare melk in NL is verder best te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een verschil in smaak tussen houdbare en verse melk? Of is het "not done" om zegmaar een glas houdbare melk te drinken en is het voornamelijk voor in de koffie enzo? 🤔 misschien een stomme vraag, maar koop echt nooit houdbare melk, vandaar
Ik proef het wel als ik een glas zou drinken. Maar als opschuim melk maakt het geen donder uit behalve dat je er langer mee doetquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een verschil in smaak tussen houdbare en verse melk? Of is het "not done" om zegmaar een glas houdbare melk te drinken en is het voornamelijk voor in de koffie enzo? 🤔 misschien een stomme vraag, maar koop echt nooit houdbare melk, vandaar
Ik heb er geen moeite mee ( tegenwoordig , zie post hierboven ) Maar er zullen wel conserveringsmiddelen in zitten... dus die krijg je cadeau. Maar daar blijf je dan weer langer jong doorquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik koop houdbare melk puur omdat het langer houdbaar is. Geregeld melk moeten weggooien omdat het 'iets' over de datum was.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis eerst flessen melk en toen wilde moeders overgaan op de kartonnen pakken. Ik proefde dat en begon te klagen. Moeders geloofde me niet en heeft me toen blind laten proeven (zelfde merk, type andere verpakking )quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik proef het wel als ik een glas zou drinken. Maar als opschuim melk maakt het geen donder uit behalve dat je er langer mee doet
Flessen melk kwamen direct van de boer af. (toch) Die pakken waren minder lekker, maar ja ik vond cola uit een glazen fles ook beter dan een plasticquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis eerst flessen melk en toen wilde moeders overgaan op de kartonnen pakken. Ik proefde dat en begon te klagen. Moeders geloofde me nieut en heeft me toen blind laten proeven (zelfde merk, typem andere verpakking )
Ik had het alle keren goed... ik proefde het karton.
Ergens vermoed ik dat ik het nu niet meer zou proeven.. misschien weer eens proberen voor de lol.
Ja ik had net mijn bericht geplaatst en scrollde naar boven en zag jouw bericht...quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee ( tegenwoordig , zie post hierboven ) Maar er zullen wel conserveringsmiddelen in zitten... dus die krijg je cadeau. Maar daar blijf je dan weer langer jong door
Is ie zo oud, ja?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik had net mijn bericht geplaatst en scrollde naar boven en zag jouw bericht...![]()
En heb die conserveringsmiddelen (nog) niet nodig, maar ben dan ook aanzienlijk jonger dan jij
Ok! Weet ik dat ook weer!quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik proef het wel als ik een glas zou drinken. Maar als opschuim melk maakt het geen donder uit behalve dat je er langer mee doet
Dat proefde ik ook. Melk, en ook yoghurt en vla, in kartonnen verpakkingen had een bepaalde bijsmaak.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis eerst flessen melk en toen wilde moeders overgaan op de kartonnen pakken. Ik proefde dat en begon te klagen. Moeders geloofde me nieut en heeft me toen blind laten proeven (zelfde merk, typem andere verpakking )
Ergens vermoed ik dat ik het nu niet meer zou proeven.. misschien weer eens proberen voor de lol.
Ja zelfs houdbaar gaat over datumquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:46 schreef chufi het volgende:
Verhip ik heb ook nog een pak houdbare melk staan ... die is nu vast wel over tijd.. zo weinig melk drink ik
In Israël (en waarschijnlijk ook heus wel wat andere landen) heb je zakken melk,die plaats je dan in zo'n plastic kan en dan knip je een hoekje van die zak af ..was wel ff wennen in het begin, maar vond het later wel ideaal.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis eerst flessen melk en toen wilde moeders overgaan op de kartonnen pakken. Ik proefde dat en begon te klagen. Moeders geloofde me niet en heeft me toen blind laten proeven (zelfde merk, type andere verpakking )
Jawel je bent er aan gewendquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat proefde ik ook. Melk, en ook yoghurt en vla, in kartonnen verpakkingen had een bepaalde bijsmaak.
Dat is niet meer zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |