Fijn schakeltjenquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha ja ik doe echt genietsje. alles valt op z'n plekje
erg tevreden
Hahaha, en hij rent weg zekerquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:56 schreef ToT het volgende:
Ik haal een pyjama op, kom de woonkamer in en hoor gelijk: "Oh NEEEEE!!!!"
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:56 schreef ToT het volgende:
Nee hij pakte de pyjama op en keek me beteuterd aan!quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hahaha, en hij rent weg zeker
Had je gelezen dat ze sommige oudbewoners in BB willen?quote:
Ah gossie, hij weet zeker dat t bijna bed tijd isquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij pakte de pyjama op en keek me beteuterd aan!
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Neeeee!!!quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je gelezen dat ze sommige oudbewoners in BB willen?
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeeee!!!
Dat moeten ze niet doen!
Lekker knuffelen!quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeeee!!!
Dat moeten ze niet doen!
Heel goed. Vroeger was immers alles beter.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je gelezen dat ze sommige oudbewoners in BB willen?
Papa, kan je nou niets vasthouden zonder te laten vallen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Die jaquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja die ene knuffelbeer. Hoeheetieookalweer?
Haha nee ik flikkerde het op de bank voor straks, maar hij dacht dat hij het nu al aan moest!quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Papa, kan je nou niets vasthouden zonder te laten vallen?
Dts is hier geland 🤣quote:
Die van de Berenboot?quote:
Die volg ik op Insta, met zijn stieren, zo leukquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
Ruudje de knuffelbeer
niet Ruud uit Utopia![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
Ruudje de knuffelbeer
niet Ruud uit Utopia![]()
![]()
ik op Tik Tokquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die volg ik op Insta, met zijn stieren, zo leuk
Ja van de ene chat naar de andere met zijn alle.quote:
Daar heb ik weleens beelden van gezien in de eerste weken van UTOquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wie die Ruud is, maar het lijkt me nogal een stijve lul.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens beelden van gezien in de eerste weken van UTO![]()
Ruudje heb ik wel een paar keer mee op een verjaardag gezeten. Hun zijn bevriend met mijn zus.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die volg ik op Insta, met zijn stieren, zo leuk
O ik dacht die ruud van BBquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens beelden van gezien in de eerste weken van UTO![]()
Het paste wel in Billy.quote:
Die ken ik niet persoonlijk gelukkig 😉quote:
Wat een figuur was datquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ken ik niet persoonlijk gelukkig 😉
Maar goed dat ik niet voor tomato tomato versie koosquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt want:
[ afbeelding ]
Beide gifjes komen uit 1 van mijn favoriete game Portal 2. Zitten veel leuke grappige stukjes in.
terug sturen die manquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha gordon is woestboos omdat hij niet naar dubai terug mag. hij is zuid afrika geweest en word nu geweigerd hahahahaha![]()
geweldig hij was naar zuid afrika geweest voor een of ander kut feestjequote:Op dinsdag 30 november 2021 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
terug sturen die man
die willen we hier helemaal niet meer hebben
Ik moest hier ook wel om lachen.Vooral omdat hij het beleid in Dubai zo goed vond.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geweldig hij was naar zuid afrika geweest voor een of ander kut feestje
ik vind het heel grappig
lekker daar blijven danquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moest hier ook wel om lachen.Vooral omdat hij het beleid in Dubai zo goed vond.
Als hij naar Dubai ZOU gaan, kan hij überhaupt wel zo lang zonder drank en drugs?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha gordon is woestboos omdat hij niet naar dubai terug mag. hij is zuid afrika geweest en word nu geweigerd hahahahaha![]()
en gij denkt dat ze daar geen drugs gebruikenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als hij naar Dubai ZOU gaan, kan hij überhaupt wel zo lang zonder drank en drugs?Hij was toch weer helemaal teruggevallen?
sorry zo goed volg ik gordon nietquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Als hij naar Dubai ZOU gaan, kan hij überhaupt wel zo lang zonder drank en drugs?Hij was toch weer helemaal teruggevallen?
moet je ook niet willenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sorry zo goed volg ik gordon niet
Kon ik maar bij je zijn.quote:
Dan gaat 'ie toch weer naar Nederland? Dat zou toch al gebeuren, niemand die denkt dat hij het lang in Dubai uithoudt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
issie alquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie toch weer naar Nederland? Dat zou toch al gebeuren, niemand die denkt dat hij het lang in Dubai uithoudt.
pfff.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
issie al
al zwetend bij K2 zoekt K3
Zal ik er even een paar plaatsen?quote:
Kin mar sa.quote:
Dat was in België toch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
issie al
al zwetend bij K2 zoekt K3
we hebben een fries in the housequote:
Wel Rene Froger toch? Toch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sorry zo goed volg ik gordon niet
wie??quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die ene die in BB was, je weet wel, met die beeldvullend materiaal?
joh met die dansmarathonquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
EEN VERS KOPJE THEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
ja ik wissel wat afquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan al die "watttttt".
wat is daar mee?>quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
Nu we toch RP doen,ik heb ook om de tandjes van Donny Roelvink gelachen.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan al die "watttttt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |