quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Spel zonder punten forum.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
Of ze moeten dit forumdeel hernoemen tot DTS zonder punten
Blijkbaar hadden ze hoop dat er toch mensen terug zouden komen op Fokquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huh waarom niet meer, Heeft toch geen bestaansrecht meer nu Viva forum niet meer verdwijnt?
En is er nog steedsquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ zou ook een tijdelijk forum zijn.
Er kwam zoveel protest dat Fok het niet durfde te sluiten.quote:
Vergrijzing en zo he, de demografische feiten valt niette ontkennenquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
40+ zou ook een tijdelijk forum zijn.
Ook jij kan te ver gaan.quote:
Jij ook al hierquote:
Wat deed je dan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij is mijn postgedrag destijds op MEN nu niet meer toegestaan
hahahahaquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hemarookworst in MEN / Jongensnamenlepeltopic #312
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hemarookworst in MEN / Jongensnamenlepeltopic #312
Iedereen van daar zit hier, snap het verschil niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje saai daar dus dan maar hier
flauw!quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
Limoentjuh had daarna wel hele dleen volgespammed maar werd wel verwijderd
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:08 schreef Moonlight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is een tijger gewordennog niet helemaal af
frikandelbroodje opwarmenquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ben benieuwd wanneer m'n usb-c hubje gaat ontploffen. hij is lekker warm
Met jou erbij is het altijd lachen.quote:
ik eet verdorie echt net een ham kaas croissantje die ik nog over hadquote:
Moet je wel je neus dichthoudenquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou erbij is het altijd lachen.
Jij hebt 2 monkapjes nodig, één voor je mond en één voor je....quote:
Geur verspreid zich snel hoorquote:
Lijkt Covid wel.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig ga je daar niet van op de IC liggen
Ja die gaat ook snel voordeel van de geur van een scheet is dat die sneller verdwijntquote:
Nieuwe tafel ToT?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we deze chat een beetje corona-vrij te houden!Samen kunnen we corona hier verslaan!
helaasch weer niet vanavondquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:05 schreef ToT het volgende:
Beter onderwerp: gaat er vanavond nog wat geneukt worden of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |