SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
En de pony's in Afrika hadden alleen maar dor grasquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat arme beest kreeg overal wortels.
ik heb ook nog een hoop, zie zelf de meerwaarde er niet van maar mik het maar in een doos, wellicht ooit denk ik er anders overquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mamski heeft zowat al mijn kindertekeningen bewaarddat is misschien ook weer wat overdreven maar ben er wel blij mee
Dat is eigenlijk best leuk om terug te zien.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mamski heeft zowat al mijn kindertekeningen bewaarddat is misschien ook weer wat overdreven maar ben er wel blij mee
Mijn moeder heeft al die knutselwerkjes van mij bewaard, maar die van mijn zusje heeft ze niet meerquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Logisch dat jij haar lievelingskind bentquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al die knutselwerkjes van mij bewaard, maar die van mijn zusje heeft ze niet meer
Oh, ik vind het erg leuk om terug te zienquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook nog een hoop, zie zelf de meerwaarde er niet van maar mik het maar in een doos, wellicht ooit denk ik er anders over
Samequote:Op dinsdag 30 november 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best leuk om terug te zien.
Volgens mij had ik als kind ook veel meer talenten dan dat ik nu heb
jezusquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al die knutselwerkjes van mij bewaard, maar die van mijn zusje heeft ze niet meer
Mijn moeder ook. Hele dozen vol op zolder.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Zo waren mijn ouders.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Hele dozen vol op zolder.![]()
Andere uiterste ken ik van iemand die zegt 'ja tekeningen hangen een week op de koelkast en daarna gaan ze in de prullenbak. Het is toch niet mooi"
quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Logisch dat jij haar lievelingskind bent
Zei iemand die een lamp van afgehakte poppenhoofden heeftquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind het erg leuk om terug te zienEn achja, echt veel ruimte neemt het meestal ook niet in
[..]
Sametoen was mn creativiteit nog vrij en onbevangen
"Dat zijn geen handen, dat zijn harken"quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Andere uiterste ken ik van iemand die zegt 'ja tekeningen hangen een week op de koelkast en daarna gaan ze in de prullenbak. Het is toch niet mooi"
Het kan zijn dat mijn zusje ze zelf heeft meegenomen, maar dat weet ik niet zekerquote:
Heh?quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zei iemand die een lamp van afgehakte poppenhoofden heeft
Bewaar jij ook alle knutselwerkjes van Wattenschijfje?quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bewaar jij ook alle knutselwerkjes van Wattenschijfje?
dat ja.. zouden het dozen vol zijn had ik het nodige weggegooid.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind het erg leuk om terug te zienEn achja, echt veel ruimte neemt het meestal ook niet in
Einde van de middag-overleggenquote:
T begint wel lekker luchtig "pau en lau in de meeting, hi ha ho" en " switches en bitches"quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Einde van de middag-overleggen
quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ohja, hahaha true truequote:Op dinsdag 30 november 2021 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zei iemand die een lamp van afgehakte poppenhoofden heeft
Klinkt wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
T begint wel lekker luchtig "pau en lau in de meeting, hi ha ho" en " switches en bitches"
Oh, dat is ook wel interessantquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ja.. zouden het dozen vol zijn had ik het nodige weggegooid.
wel een verslag/opstel-achtig ding gevonden dat het e.e.a. beschrijft (met pseudoniemen) wat er vlak na mijn geboorte gebeurd is, vanuit een medisch. oogpunt (dus zal wel een arts in opleiding zijn geweest ofzo)
24 gedichten maken ?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Ben al bij gedicht 4 van 24, dit schiet op
Vandaag? Al sinds vrijdag grauw grijs en regenachtig hierquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:10 schreef dud0r het volgende:
wat een ongeloveloos bagger weer is het vandaag zeg
Jaquote:
gisterenmiddag viel het nog wel meequote:Op dinsdag 30 november 2021 16:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag? Al sinds vrijdag grauw grijs en regenachtig hier
Ohhh dan valt het mee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar doe het mezelf aan hoor, en mag mini zijn. Mag ook 0 zijn maar dat vind ik niet leuk
Doe met een vriend zo'n soort adventkalender, voor elkaar 24 cadeautjes gekocht en wil sommige cadeautjes ook toelichten
Neen, maar op dit tempo ben ik over drie uur nog niet klaar. Even opschietenquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh dan valt het mee.
Dacht 24 lange gedichten
Kind.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
er ligt een plas water onder m'n bank. Dacht dat de verwarming aan het lekken was ofzo maar het begint/eindigt halverwege onder de bank. Heb ook niks omgegooid.
Waarom komt er spontaan water tevoorschijn
Wat is dit voor magie
Nee want die had geen water in z'n hand. Die merkte het wel op. Maar ik betwijfel dat hij vanuit z'n tenen water lektquote:
Zijn je overknee -laarzen al binnen ?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, maar op dit tempo ben ik over drie uur nog niet klaar. Even opschieten
Lekkage van boven?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
er ligt een plas water onder m'n bank. Dacht dat de verwarming aan het lekken was ofzo maar het begint/eindigt halverwege onder de bank. Heb ook niks omgegooid.
Waarom komt er spontaan water tevoorschijn
Wat is dit voor magie
Is hij toiletgetrained?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee want die had geen water in z'n hand. Die merkte het wel op. Maar ik betwijfel dat hij vanuit z'n tenen water lekt
Nope. want dan was m'n bank ook nat geweest. En het plafond is droog.quote:
Weird.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope. want dan was m'n bank ook nat geweest. En het plafond is droog.
Zo te zien heb jij je plafond bereikt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope. want dan was m'n bank ook nat geweest. En het plafond is droog.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij je plafond bereikt.
Dat is wel heel apart.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weird.
Nou ja, bij ons hadden we ook ooit eens lekkage en het plafond was ook droog, maar het kwam toch echt van boven
Dat heb ik al 20 jaar terug bereikt. Toen was de koek wel op.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij je plafond bereikt.
Noquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn je overknee -laarzen al binnen ?
Deze onzekerheidquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Noweet uberhaupt niet wat de planning is eigenlijk
Dan ineens surprisseeeee ipv aftellen. Dat duurt hoe dan ook langquote:
Watquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Jij houdt ervan om lekker te bakken wanneer je thuis bent,
Lekkere koekjes met mooie versiering, dat is mij wel bekend
Regenboogkoekjes heb je volgens mij nog niet (vaak) gebakken,
Dus hier een kant-en-klaar pakketje voorzien van alle gemakken
Hiermee kun je weer even lekker aan de slag,
En als je klaar bent, zou ik dan ook een koekje mogen mag?
Een mooie versiering voor een jongen zoals jou,quote:
Duurt verdomme lang.quote:
Wat is langquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duurt verdomme lang.
Wel mooie beelden en mooie muziek. Hoop dat het vervolg nog wel gemaakt wordt.
2,5 uurquote:
constipatie?quote:
Goed bezig geweestquote:
Je valt zelf meequote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:05 schreef dud0r het volgende:
tijd om te gaan koken.
Rauwe andijviestamppotspekjes bakken, rookworst koken.
Beste stamppot welquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:05 schreef dud0r het volgende:
tijd om te gaan koken.
Rauwe andijviestamppotspekjes bakken, rookworst koken.
Hmm sounds goodquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier gooi ik wat spul op een bakplaat. Zoete aardappel; pompoen; pastinaak. Wat geitenkaas erover en dan komt het vast goed.
En als vlees?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier gooi ik wat spul op een bakplaat. Zoete aardappel; pompoen; pastinaak. Wat geitenkaas erover en dan komt het vast goed.
Ze hadden de pauze toen ik 'm zag vrij vroeg in de film gedaan. Klein stukje gemist omdat ik zo ontieglijk nodig moest plassen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duurt verdomme lang.
Wel mooie beelden en mooie muziek. Hoop dat het vervolg nog wel gemaakt wordt.
Is ook niet nodig.quote:
Dat mag toch geen verrassing meer zijn.quote:
Is vervelend hoor, als het er zo uitkomt.quote:
En dat heeft kritiek op mijn voedsel.quote:
Nou kritiek... Ik zeg gewoon wat ik ziequote:Op dinsdag 30 november 2021 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat heeft kritiek op mijn voedsel.
Misschien, als ze hier meelezen. Boeiend.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weten de mensen van CUL wel dat je dit eet?
Ik blijf bij mijn eerdere statement:quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou kritiek... Ik zeg gewoon wat ik zie
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is vervelend hoor, als het er zo uitkomt.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:20 schreef Karzai het volgende:
Mijn top2000 lijst
Public Enemy
Fight The Power
Michael Jackson
They Don't Care About Us
Prince & The Revolution
I Would Die 4 U
Aaliyah
At Your Best (You Are Love)
Aretha Franklin
Chain Of Fools
Beastie Boys
No Sleep Till Brooklyn
Bette Midler
Beast Of Burden
Black Crowes
Hard To Handle
Chaka Khan
I Feel For You
Charles Aznavour
La bohéme
Chic
Le Freak
David Bowie
Rebel Rebel
Bob Marley & The Wailers
Get Up Stand Up
Faithless
God Is A DJ
Frank Boeijen Groep
Kronenburg Park
George Michael
Freedom! '90
Herman Brood & Henny Vrienten
Als Je Wint
Iggy Pop
Lust For Life
James Brown
Call Me Super Bad
Kadoc
The Nighttrain
Lenny Kravitz
Are You Gonna Go My Way
Lou Reed
Walk On The Wild Side
Luther Vandross
Never Too Much
Marilyn Manson
Beautiful People
Marvin Gaye
I Heard It Through The Grapevine
Nirvana
The Man Who Sold The World (unplugged)
Oasis
Don't Look Back In Anger
Rammstein
Du Hast
Ramones
Rock 'n Roll High School
Randy Crawford
One Day I'll Fly Away
Rick James
Super Freak
Terence Trent D'Arby
Wishing Well
Warren G & Nate Dogg
Regulate
2Pac
Changes
Cypress Hill
Boom Biddy Bye Bye
Ben je gek ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe kikkersprongen door de woonkamer
Nette lijst. Die van mij ook maar eens invullen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:20 schreef Karzai het volgende:
Mijn top2000 lijst
Public Enemy
Fight The Power
Michael Jackson
They Don't Care About Us
Prince & The Revolution
I Would Die 4 U
Aaliyah
At Your Best (You Are Love)
Aretha Franklin
Chain Of Fools
Beastie Boys
No Sleep Till Brooklyn
Bette Midler
Beast Of Burden
Black Crowes
Hard To Handle
Chaka Khan
I Feel For You
Charles Aznavour
La bohéme
Chic
Le Freak
David Bowie
Rebel Rebel
Bob Marley & The Wailers
Get Up Stand Up
Faithless
God Is A DJ
Frank Boeijen Groep
Kronenburg Park
George Michael
Freedom! '90
Herman Brood & Henny Vrienten
Als Je Wint
Iggy Pop
Lust For Life
James Brown
Call Me Super Bad
Kadoc
The Nighttrain
Lenny Kravitz
Are You Gonna Go My Way
Lou Reed
Walk On The Wild Side
Luther Vandross
Never Too Much
Marilyn Manson
Beautiful People
Marvin Gaye
I Heard It Through The Grapevine
Nirvana
The Man Who Sold The World (unplugged)
Oasis
Don't Look Back In Anger
Rammstein
Du Hast
Ramones
Rock 'n Roll High School
Randy Crawford
One Day I'll Fly Away
Rick James
Super Freak
Terence Trent D'Arby
Wishing Well
Warren G & Nate Dogg
Regulate
2Pac
Changes
Cypress Hill
Boom Biddy Bye Bye
tja kan altijd beter waar je niet op komt, maar hier kan ik mee levenquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nette lijst. Die van mij ook maar eens invullen.
Godmens US to le rescuequote:Op dinsdag 30 november 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje, ja kom gezellig eten en kun je dan meteen een kast naar boven sjouwen want die past niet door het trapgat?
Hoe moet ik die naar boven krijgen dan?
Ja jij bent een man toch?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje, ja kom gezellig eten en kun je dan meteen een kast naar boven sjouwen want die past niet door het trapgat?
Misschien dat ze verwacht dat je ‘m even uit elkaar schroeft, naar boven tilt en ‘m weer in elkaar zetquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien dat ze verwacht dat je ‘m even uit elkaar schroeft, naar boven tilt en ‘m weer in elkaar zet
Nee, ze is een vrouw. Die heeft daar totaal nul idee bij. Die ziet "Kast nu hier" en denkt "Kast moet daar" "Oh ik weet het niet, US bellen" Zo gaat dat.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien dat ze verwacht dat je ‘m even uit elkaar schroeft, naar boven tilt en ‘m weer in elkaar zet
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ze is een vrouw. Die heeft daar totaal nul idee bij. Die ziet "Kast nu hier" en denkt "Kast moet daar" "Oh ik weet het niet, US bellen" Zo gaat dat.
Jij bent ook een vrouw he?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Mijn broertje is wel eens op en neer gereden van puntje brabant naar Den Haag alleen om mijn tafel af te leveren![]()
![]()
![]()
![]()
Zo kan het ook
Wordt het weer vechten?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Mijn broertje is wel eens op en neer gereden van puntje brabant naar Den Haag alleen om mijn tafel af te leveren![]()
![]()
![]()
![]()
Zo kan het ook
Ja doe ik ook hoor, als mijn zusje vraagt of wie dan ook dichtbij me, kun je dit bosje narcissen naar de Maan brengen voor me in een knalroze strakke zwembroek dan doe ik het ook hoorquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:58 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo kan het ook
Liefquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doe ik ook hoor, als mijn zusje vraagt of wie dan ook dichtbij me, kun je dit bosje narcissen naar de Maan brengen voor me in een knalroze strakke zwembroek dan doe ik het ook hoor
Ik en mijn zusjes zijn wel erg close hoor dus dat probleem hebben we onderling gelukkig niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
Alleen bij mn zus zouden wij dat allebei niet doen want we weten dat die daar wel (onbewust?) misbruik van maakt en zelf nooit iets voor ons zal doen want moeite zal kosten
Sint zat te prakkiseren waar jij jezelf nu weer aan zou kunnen bezeren,quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:07 schreef Crack_ het volgende:
Oke, inspiratie is op. Ik heb van die gloeibreekstraafjes gekocht maar ik kom niet verder dan deze zinnen
Ook dit cadeautje kun je goed gebruiken bij een feest,
En heb ook weleens gehoord dat het erg leuk is wanneer je spacet
?
Ik heb dit:quote:
quote:America - A Horse With No Name
Billy Idol - White Wedding
Billy Joel - Goodnight Saigon
Bon Jovi - Have A Nice Day
The Cranberries - Animal Instinct
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
Corey Hart - Sunglasses At Night
De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer
Dire Straits - Sultans Of Swing
Disclosure - You & Me (Flume Remix)
The Doors - Riders On The Storm
Eagles - Hotel California
Foo Fighters - The Pretender
Freddie Mercury - Living On My Own
Genesis - Land Of Confusion
Golden Earring - Twilight Zone
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
Kansas - Dust In The Wind
Kavinsky - Nightcall
Kraftwerk - The Model
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Linkin Park - In The End
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
Meat Loaf - Bat Out Of Hell (Album Version)
Major Lazer ft. Flux Pavilion - Jah No Partial
Nina Simone - Feeling Good
Pink Floyd - Comfortably Numb
Paolo Nutini - Iron Sky
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst)
The Police - Message In A Bottle
The Prodigy - Smack My Bitch Up
Queen - Innuendo
Supertramp - Fool's Overture
Toto - Hold The Line
War On Drugs - Thinking Of A Place
Maar dat hoeft perse als je alleen naar huis gaat steek je hem in je sneequote:Op dinsdag 30 november 2021 18:07 schreef Crack_ het volgende:
Oke, inspiratie is op. Ik heb van die gloeibreekstraafjes gekocht maar ik kom niet verder dan deze zinnen
Ook dit cadeautje kun je goed gebruiken bij een feest,
En heb ook weleens gehoord dat het erg leuk is wanneer je spacet
?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sint zat te prakkiseren waar jij jezelf nu weer aan zou kunnen bezeren,
Lichtgevende staafjes voor op een te gek feest zodat iedereen kan zien wow dat is een feestbeest,
Niet in je mond stoppen want anders ga je op de grond droppen,
En dat is echt veel te hard want je heb een speciaal plekje in mijn hart,
Dus ga nu maar lekker glowen dan kunnen we nog een keertje samen blowen.
#reminder never to quit my dayjob.
Ok zusjekast
Alles wat ik wil toevoegen is vrije keus.quote:
Ik doe helemaal niet aan Sinterklaas meer eigenlijk. Terwijl ik op zich best goed ben in gedichtjes.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:20 schreef Crack_ het volgende:
Godverkakje ben nu pas op de helft met die gedichtjes man
Dit rijmt voor geen meter.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet aan Sinterklaas meer eigenlijk. Terwijl ik op zich best goed ben in gedichtjes.
Emmer in je kont. Rijmt ook niet, maar het dicht welquote:
Een van de beste platen ooitquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Supertramp - Fool's Overture
Daar is ie weer!
Trots op jequote:
Ben je wel bijna bij Freddiequote:Op dinsdag 30 november 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog steeds bezig met mijn lijst. Begin zo aan de letter E..
Blijft lastig dat maximum van 35
Ik doe wel aan sinterklaas maar dit is voor een adventkalenderquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet aan Sinterklaas meer eigenlijk. Terwijl ik op zich best goed ben in gedichtjes.
Die mensen die dan ineens hip en overdreven gaan doen voor simpele feestdagen-gedichtjesquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gedichten hoeven ook niet te rijmen
Queenquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:38 schreef Karzai het volgende:
The doors had er ook eigenlijk in gemoeten bedenk ik mij, maja ik geloof dat de hele gay community op queen stemt, 6 nummers in de top tien
Oh je moet er 24?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe wel aan sinterklaas maar dit is voor een adventkalender
Ze doen hier niet meer aan pauzes. Ik kreeg honger, dus heb een tijdje met een knorrende maag gezeten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden de pauze toen ik 'm zag vrij vroeg in de film gedaan. Klein stukje gemist omdat ik zo ontieglijk nodig moest plassen.
Hij zong dit precies 10 jaar voor zijn dood. Nu 40 jaar geleden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook zijn jubileum dit jaar dattie aan aids gestorven is
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Leuk nieuw huis gezien, morgen gelijk bellen
Mijn moeder maakte altijd gemene gedichten voor mij. Dat moest dan 'sarcastisch' zijn, maar ik wist dat ze het meende en het verpestte dan mijn hele avondquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ik kan me herinneren dat er op zo'n avondje ook nog weleens even fijntjes de draak gestoken werd met de wat mindere momentjes in het afgelopen jaar. Was ook niet altijd even plezierig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte altijd gemene gedichten voor mij. Dat moest dan 'sarcastisch' zijn, maar ik wist dat ze het meende en het verpestte dan mijn hele avond
30 jaar inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook zijn jubileum dit jaar dattie aan aids gestorven is
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte altijd gemene gedichten voor mij. Dat moest dan 'sarcastisch' zijn, maar ik wist dat ze het meende en het verpestte dan mijn hele avond
Mijn broer schreef altijd sarcastische gedichtjes, we lagen altijd helemaal dubbelquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je op het oog?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
Je woont toch pas net daar?? Of was dit maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:47 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]Even zak geld tegenaan gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is tijdelijk, tot we een koophuis gevonden hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je woont toch pas net daar?? Of was dit maar tijdelijk.
#ikweethetevennietmeer
[..]Oeh, dat is erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel prijzig godsammekraken![]()
Oh okee duidelijkquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is tijdelijk, tot we een koophuis gevonden hebben.
Mja ik ben er inmiddels aan gewend, en dit is in the middle of nowhere niet eens in een stad(je)quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, dat is erg mooi![]()
Wel prijzig godsammekraken
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat gaaf
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Absurde prijzen. Maar goed, Zwitserlingen kunnen het blijkbaar betalenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik ben er inmiddels aan gewend, en dit is in the middle of nowhere niet eens in een stad(je)
Ja, vooral de echte zwitsers want die hebben vaak al een zak geld door een erfenis.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Absurde prijzen. Maar goed, Zwitserlingen kunnen het blijkbaar betalen
Al dat Nazi-goud dat ze uit die bankkluizen hebben gehaald natuurlijkquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, vooral de echte zwitsers want die hebben vaak al een zak geld door een erfenis.
Mwister sweffieldquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer the nanny te kijkenblijft leuk.
Fran Drescher haar stem staan nog in m'n trommelvliezen gekrastquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:09 schreef kwiwi het volgende:
Zit weer the nanny te kijkenblijft leuk.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fran Drescher haar stem staan nog in m'n trommelvliezen gekrast
[..]Wat een geld hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:30 schreef Karzai het volgende:
Was opzich wel goed viel een last van mijn schouders en ga waarschijnlijk ergens anders werken
Positie Karzai: functie eldersquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:30 schreef Karzai het volgende:
Was opzich wel goed viel een last van mijn schouders en ga waarschijnlijk ergens anders werken
Op zich ook correctquote:
Okequote:Op dinsdag 30 november 2021 19:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat houd ik nog even voor me, moet nog op gesprek
de dag is gewoon 24 uur balliequote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
ik vond vandaag een lange dag, ook al heb ik korter gewerkt
er is ook niks om naar uit te kijken eigenlijk![]()
jawelquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
ik vond vandaag een lange dag, ook al heb ik korter gewerkt
er is ook niks om naar uit te kijken eigenlijk![]()
hmm die heeft geloof ik geen mondkapjequote:Op dinsdag 30 november 2021 19:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
jawel
morgen is het 1 december. dan kan je slang een kerstmuts op doen
hoe gaat het met je oortjes?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Gewerkt. Tandarts. Uurtje gewerkt. Bioscoop. Thee gedronken bij ouders. Eten. Nu weer verder werken want dat moet ook gebeuren.
Uitermate kut. Er is denk ik iets met het weer/ stand van de maan of iets dergelijksquote:
ohquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uitermate kut. Er is denk ik iets met het weer/ stand van de maan of iets dergelijks![]()
Ik wil slapen onder deken tot eind volgend jaar.
Slangen hebben ook geen orenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm die heeft geloof ik geen mondkapje![]()
goede dag flesquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Huis gestofzuigd
Afwas gedaan
WC schoongemaakt
Boodschappen besteld
Beetje gewerkt.
Best een goeie dag. Oh en bijna geen geld uitgegeven. Alleen zo'n waxbrandertje en wat van die cupjes gekocht. Eens zien of dat wat is.
Je hebt ook 'verantwoord geplukt' donsquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus ook weer gekeken naar dekbedden, en ik wil geen dons want zielig, maar dat zijn wel de beste![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slangen hebben ook geen oren
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt ook 'verantwoord geplukt' dons
ik ben ook aan het werkquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Gewerkt. Tandarts. Uurtje gewerkt. Bioscoop. Thee gedronken bij ouders. Eten. Nu weer verder werken want dat moet ook gebeuren.
donzen dekbeddenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus ook weer gekeken naar dekbedden, en ik wil geen dons want zielig, maar dat zijn wel de beste![]()
Dons is meestal gewoon een bijproduct toch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:35 schreef CherryLips het volgende:
Neuh... end of the year ding hier vooral plus een aantal andere 'fuck you/this/alles' factorenquote:
Fluffy en warmquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
donzen dekbeddenwat een verschrikking is dat, veel te fluffy en warm
ja eigenlijk welquote:
brrr fris buitenquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch maar even een rondje lopen, al is mijn energie nul
en nat. de hele dag natquote:
Ik moet dit eigenlijk ook maar wil dit nietquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch maar even een rondje lopen, al is mijn energie nul
je hebt een heel groot bad voor de deurquote:
weet je hoe koud dat isquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hebt een heel groot bad voor de deur
ja teveel gedoequote:Op dinsdag 30 november 2021 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan ook van die opblaasbare kopen
Dat is een pas die je van US krijgt als je je als een mongool gedraagt.quote:
nog 5 wat>quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:47 schreef Crack_ het volgende:
Nog vijfSowieso pas na negen uur thuis
*kwek*quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een pas die je van US krijgt als je je als een mongool gedraagt.
Wanneer kan ik die per post verwachten?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een pas die je van US krijgt als je je als een mongool gedraagt.
ik gok 3 cm koudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Was nog vergeten hierop te reageren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou geen idee hebben van hoeveel ik zou overhebben voor de levens van mij totaal onbekende mensen Ik ben al blij als ik wat spaar per maand.
Maar misschien zijn de mensen die hier nu veel geld bieden (inclusief de beelden denk ik) veel rijker en nobeler dan ik.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben je weer aan het vretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Niet joooohquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zijn donuts met een doorsnee van 67 cm
ik denk dat het situatie afhankelijk is..quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Was nog vergeten hierop te reageren.
Jij hebt niet eens een miljoen over om het leven van die meisjes te redden?![]()
Ik werd trouwens heel verdrietig toen ik hierover nadacht en erachter kwam dat ik misschien mijn spaargeld wel zou opgeven voor het redden van iemands leven, tot ik aan Afrikaanse hongerkindjes dacht.Ik ben een slecht mens.
Hoe danquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt ook 'verantwoord geplukt' dons
zoet zuur?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[[url=https://thumbor.pijper.io/G9ZymCo7VaRRXkJGRLScaqfI6po=/1290x726/top/https://cdn.pijper.io/202(...)46747.jpg]afbeelding[/url]]
Wtfquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[ [url=https://thumbor.pijper.io/G9ZymCo7VaRRXkJGRLScaqfI6po=/1290x726/top/https://cdn.pijper.io/202(...)46747.jpg]afbeelding[/url] ]
plukquote:
hmm wat heb je er in liggen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een bad maar kan er deze week even niet in
n geven ze een kusje erop elke keer dat ze een veer eruit trekkenquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tante Sien op bezoek of hoe zeg je dat? De vlag hangt uit.
De Russen!quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de offerpoorten voor beelzebub zijn geopend!quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan kan je niet in bad?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wordt het zo'n bloedbad van.quote:
oh. dan niet hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |