SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
En de pony's in Afrika hadden alleen maar dor grasquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat arme beest kreeg overal wortels.
ik heb ook nog een hoop, zie zelf de meerwaarde er niet van maar mik het maar in een doos, wellicht ooit denk ik er anders overquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mamski heeft zowat al mijn kindertekeningen bewaarddat is misschien ook weer wat overdreven maar ben er wel blij mee
Dat is eigenlijk best leuk om terug te zien.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mamski heeft zowat al mijn kindertekeningen bewaarddat is misschien ook weer wat overdreven maar ben er wel blij mee
Mijn moeder heeft al die knutselwerkjes van mij bewaard, maar die van mijn zusje heeft ze niet meerquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Logisch dat jij haar lievelingskind bentquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al die knutselwerkjes van mij bewaard, maar die van mijn zusje heeft ze niet meer
Oh, ik vind het erg leuk om terug te zienquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook nog een hoop, zie zelf de meerwaarde er niet van maar mik het maar in een doos, wellicht ooit denk ik er anders over
Samequote:Op dinsdag 30 november 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best leuk om terug te zien.
Volgens mij had ik als kind ook veel meer talenten dan dat ik nu heb
jezusquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al die knutselwerkjes van mij bewaard, maar die van mijn zusje heeft ze niet meer
Mijn moeder ook. Hele dozen vol op zolder.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:49 schreef Crack_ het volgende:
Zo waren mijn ouders.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn moeder ook. Hele dozen vol op zolder.![]()
Andere uiterste ken ik van iemand die zegt 'ja tekeningen hangen een week op de koelkast en daarna gaan ze in de prullenbak. Het is toch niet mooi"
quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Logisch dat jij haar lievelingskind bent
Zei iemand die een lamp van afgehakte poppenhoofden heeftquote:Op dinsdag 30 november 2021 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind het erg leuk om terug te zienEn achja, echt veel ruimte neemt het meestal ook niet in
[..]
Sametoen was mn creativiteit nog vrij en onbevangen
"Dat zijn geen handen, dat zijn harken"quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Andere uiterste ken ik van iemand die zegt 'ja tekeningen hangen een week op de koelkast en daarna gaan ze in de prullenbak. Het is toch niet mooi"
Het kan zijn dat mijn zusje ze zelf heeft meegenomen, maar dat weet ik niet zekerquote:
Heh?quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zei iemand die een lamp van afgehakte poppenhoofden heeft
Bewaar jij ook alle knutselwerkjes van Wattenschijfje?quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bewaar jij ook alle knutselwerkjes van Wattenschijfje?
dat ja.. zouden het dozen vol zijn had ik het nodige weggegooid.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind het erg leuk om terug te zienEn achja, echt veel ruimte neemt het meestal ook niet in
Einde van de middag-overleggenquote:
T begint wel lekker luchtig "pau en lau in de meeting, hi ha ho" en " switches en bitches"quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Einde van de middag-overleggen
quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ohja, hahaha true truequote:Op dinsdag 30 november 2021 15:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zei iemand die een lamp van afgehakte poppenhoofden heeft
Klinkt wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
T begint wel lekker luchtig "pau en lau in de meeting, hi ha ho" en " switches en bitches"
Oh, dat is ook wel interessantquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ja.. zouden het dozen vol zijn had ik het nodige weggegooid.
wel een verslag/opstel-achtig ding gevonden dat het e.e.a. beschrijft (met pseudoniemen) wat er vlak na mijn geboorte gebeurd is, vanuit een medisch. oogpunt (dus zal wel een arts in opleiding zijn geweest ofzo)
24 gedichten maken ?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Ben al bij gedicht 4 van 24, dit schiet op
Vandaag? Al sinds vrijdag grauw grijs en regenachtig hierquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:10 schreef dud0r het volgende:
wat een ongeloveloos bagger weer is het vandaag zeg
Jaquote:
gisterenmiddag viel het nog wel meequote:Op dinsdag 30 november 2021 16:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag? Al sinds vrijdag grauw grijs en regenachtig hier
Ohhh dan valt het mee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar doe het mezelf aan hoor, en mag mini zijn. Mag ook 0 zijn maar dat vind ik niet leuk
Doe met een vriend zo'n soort adventkalender, voor elkaar 24 cadeautjes gekocht en wil sommige cadeautjes ook toelichten
Neen, maar op dit tempo ben ik over drie uur nog niet klaar. Even opschietenquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh dan valt het mee.
Dacht 24 lange gedichten
Kind.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
er ligt een plas water onder m'n bank. Dacht dat de verwarming aan het lekken was ofzo maar het begint/eindigt halverwege onder de bank. Heb ook niks omgegooid.
Waarom komt er spontaan water tevoorschijn
Wat is dit voor magie
Nee want die had geen water in z'n hand. Die merkte het wel op. Maar ik betwijfel dat hij vanuit z'n tenen water lektquote:
Zijn je overknee -laarzen al binnen ?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, maar op dit tempo ben ik over drie uur nog niet klaar. Even opschieten
Lekkage van boven?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:18 schreef dud0r het volgende:
er ligt een plas water onder m'n bank. Dacht dat de verwarming aan het lekken was ofzo maar het begint/eindigt halverwege onder de bank. Heb ook niks omgegooid.
Waarom komt er spontaan water tevoorschijn
Wat is dit voor magie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |