Opgezocht. Iemand die hem kent moet met deze hints wel behoorlijk uit de voeten kunnen.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:06 schreef bartrid het volgende:
Nee, nog steeds VER weg van het goede antwoord vind IK.
Prince Far Iquote:Op woensdag 22 december 2021 14:48 schreef bartrid het volgende:
Onder welke naam is Michael James Williams beter bekend?
Tuurlijkquote:
Drie en een half uur niks en dan 2 antwoorden tegelijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:41 schreef Geluiden het volgende:
Three Little Pigs van Green Jelly.
Zeker nostalgisch. Dat is het eerste 'harde' nummer dat mijn vader ooit aan mij liet horen. Ik gebruikte het daarna vaak als soundtrack als ik mijn Action Mans met elkaar liet vechten.
Daar had ik mijn M.A.S.K. poppetjes voorquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:41 schreef Geluiden het volgende:
Zeker nostalgisch. Dat is het eerste 'harde' nummer dat mijn vader ooit aan mij liet horen. Ik gebruikte het daarna vaak als soundtrack als ik mijn Action Mans met elkaar liet vechten.
Dan roep ik alvast Mucky Pupquote:Op zaterdag 25 december 2021 15:13 schreef bartrid het volgende:
Ik hoop op de redelijk voor de hand liggende vervolgvraag
Iedereen goede kerstdagen toegewenst verder!quote:Step right up, march, push
Crawl right up on your knees
Please greed feed (no time to hesitate)
I want a little bit
I want a piece of it
I think he's losing it
I want to watch it come down
Oh dat is ook een goeie. Maynard en Danny van Tool zaten daarvoor in Green Jelly...quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:01 schreef Geluiden het volgende:
Ik hoop dat ik hiermee aan bartrids verwachtingen voldoe. Wat is de artiest en het nummer?
[..]
Iedereen goede kerstdagen toegewenst verder!
Standquote:
Zekersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |