(The) Moquote:Op donderdag 16 december 2021 11:36 schreef pipster het volgende:
Weet wel zeer vrij zeker dat het goed is.
Welke band had begin jaren 80 hitjes met Nancy en met Fred Astaire (just a summer love affair)?
Zekersquote:
Jools Holland, maar ken de clip niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:58 schreef Berkery het volgende:
WIe is dit, en uit welke videoclip komt deze still?
[ afbeelding ]
Squeeze - Cool For Catsquote:Op donderdag 16 december 2021 13:58 schreef Berkery het volgende:
WIe is dit, en uit welke videoclip komt deze still?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Take it to the bridge, throw it overboard
See if it can swim, back up to the shore
No one's in the house, everyone is out
All the lights are on and the blinds are down
Jawel, het is niet zo'n bijzondere plaat, maar ik dacht dat de clip bekender zou zijn.quote:
Zekersquote:
quote:The guilty undertaker sighs
The lonesome organ grinder cries
Klopt!quote:
Ik had het tabblad nog open staan, en bij het herladen werd mijn post van gisteren opnieuw ingediend. Bijzonder.quote:Op zondag 19 december 2021 13:38 schreef methodmich het volgende:
Foutje van @:berkery trouwens, die vorige post???
Zeker. Ik dacht al even dat je dezelfde vraag nogmaals had gesteld of dat er misschien een fout was gemaakt bij de puntentelling. Maar goed, het is keurig hersteld, dus @cafca kan verder met nieuwe vragen!quote:Op zondag 19 december 2021 13:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik had het tabblad nog open staan, en bij het herladen werd mijn post van gisteren opnieuw ingediend. Bijzonder.
Ik twijfel tussen Bruce en Joe Strummer.quote:Op zondag 19 december 2021 16:46 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij herken ik wel de vrouw, maar niet de man.
Wellicht Pete Seeger.quote:Op zondag 19 december 2021 16:46 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij herken ik wel de vrouw, maar niet de man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |