SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Het is een plaag.quote:
Gewoon weigerenquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Crap.. wordt nu een meeting van een uur over een onderwerp ingeschoten, waar ik echt totaal geen zin in heb.
Pleur op
Gaan jullie nu toch aan kinderen beginnen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een plaag.
Heb wel wat beters te doen.. fokken bijvoorbeeld.
Cavia's.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan jullie nu toch aan kinderen beginnen?
Hier is t "crisisoverleg" dus op zich wel iets waar ik bij moet zijn. Helaasquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een plaag.
Heb wel wat beters te doen.. fokken bijvoorbeeld.
WHIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEPquote:
crisisoverleg klinkt wel spannend.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier is t "crisisoverleg" dus op zich wel iets waar ik bij moet zijn. Helaas
quote:
Heb je omelet brie op?quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is fijnquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan het zijn, denk dat deze wel meevalt![]()
Krijg ik vragen van en heb ik geen zin inquote:
Ja, we willen een elftalquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door de software update van je 5G-chipquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Lichtelijk misselijk van die booster (volgens mij, kan ook paniek zijn)
Had jij de vorige keer niet zo'n hele rode plek op je arm of laat mijn whiskygeheugen me in de steek?quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Lichtelijk misselijk van die booster (volgens mij, kan ook paniek zijn)
Ook de vragen weigerenquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg ik vragen van en heb ik geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |