SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Het is een plaag.quote:
Gewoon weigerenquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Crap.. wordt nu een meeting van een uur over een onderwerp ingeschoten, waar ik echt totaal geen zin in heb.
Pleur op
Gaan jullie nu toch aan kinderen beginnen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een plaag.
Heb wel wat beters te doen.. fokken bijvoorbeeld.
Cavia's.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan jullie nu toch aan kinderen beginnen?
Hier is t "crisisoverleg" dus op zich wel iets waar ik bij moet zijn. Helaasquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een plaag.
Heb wel wat beters te doen.. fokken bijvoorbeeld.
WHIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEPquote:
crisisoverleg klinkt wel spannend.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier is t "crisisoverleg" dus op zich wel iets waar ik bij moet zijn. Helaas
quote:
Heb je omelet brie op?quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is fijnquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan het zijn, denk dat deze wel meevalt![]()
Krijg ik vragen van en heb ik geen zin inquote:
Ja, we willen een elftalquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt door de software update van je 5G-chipquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Lichtelijk misselijk van die booster (volgens mij, kan ook paniek zijn)
Had jij de vorige keer niet zo'n hele rode plek op je arm of laat mijn whiskygeheugen me in de steek?quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Lichtelijk misselijk van die booster (volgens mij, kan ook paniek zijn)
Ook de vragen weigerenquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg ik vragen van en heb ik geen zin in
Wel netjes delen met de mensen hier hequote:
Mehhh ja handig om dat bij te wonen, hier wordt een onderwerp uitgekauwd en hele PowerPoint slides voorgelezen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Hier is t "crisisoverleg" dus op zich wel iets waar ik bij moet zijn. Helaas
oh dan moet je aanwezig zijn, niet luisteren. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mehhh ja handig om dat bij te wonen, hier wordt een onderwerp uitgekauwd en hele PowerPoint slides voorgelezen.
Happy happy joy joy
Gewoon in bed gaan liggen en alles weigeren, behalve snacksquote:
powerpoints voorlezenquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mehhh ja handig om dat bij te wonen, hier wordt een onderwerp uitgekauwd en hele PowerPoint slides voorgelezen.
Happy happy joy joy
Lol wat, waarom zo veelquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb tien eieren en twee bries net gekocht in de winkel dus het gaat er echt van komen hoor
Hinnikquote:
Ik heb daar hier foto's van laten zien, dus kan zijn dat je wat door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had jij de vorige keer niet zo'n hele rode plek op je arm of laat mijn whiskygeheugen me in de steek?
Eens met deze optie maar ik moet m'n kind halen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon in bed gaan liggen en alles weigeren, behalve snacks
Wat kan ik nu allemaal?quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door de software update van je 5G-chip
Zou het toch niet lezen, dus doe maarquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
powerpoints voorlezen
Stuur het dan gewoon toe zodat mensen het kunnen lezen
Haha ja dat was ikquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had jij de vorige keer niet zo'n hele rode plek op je arm of laat mijn whiskygeheugen me in de steek?
Richt je kind af om snacks te geven in bed.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eens met deze optie maar ik moet m'n kind halen.
Oh, jij was er ook zo een.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja dat was ikmaar dat was echt typisch voor moderna en heb nu pfizer
Ja dat is prima. maar hij moet eerst van school gehaald wordenquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Richt je kind af om snacks te geven in bed.
Had jij het ook?quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb daar hier foto's van laten zien, dus kan zijn dat je wat door elkaar haalt.
Wilde vrije uitloopeieren en die hadden ze alleen per tien, beter dan eieren tekort hebben en wie weet waar het goed voor isquote:
Dit kan ook.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb daar hier foto's van laten zien, dus kan zijn dat je wat door elkaar haalt.
Nee, ik wist dat de rooie bult een risico was en gezien de overige derps die m'n lijf heeft, had ik het eigenlijk ook wel verwacht.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had jij het ook?schrok je ook eventjes?
Ja, dat is wel handig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is prima. maar hij moet eerst van school gehaald worden
Gelukkig werkt mijn geheugen nog uitermate perfectquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja dat was ikmaar dat was echt typisch voor moderna en heb nu pfizer
Ik geloof trouwens niks van die 'wild'quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde vrije uitloopeieren en die hadden ze alleen per tien, beter dan eieren tekort hebben en wie weet waar het goed voor is
Oh beter, beetje voorbereidquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik wist dat de rooie bult een risico was en gezien de overige derps die m'n lijf heeft, had ik het eigenlijk ook wel verwacht.
Ja ik dacht dadelijk is het zooooooo lekker dat ik het wel vaker wil en dan heb ik alvast wat bries in huisquote:Op dinsdag 30 november 2021 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens niks van die 'wild'mag dat uberhaupt?
En oke, maar hoezo twee brie's dan? En ja ei komt altijd wel goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |