Een keer iets over Friezen of Friesland zeggenquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
TR zetten is voor homo's. Ik krijg hem nog wel.
Mooie tattooquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:08 schreef Moonlight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is een tijger gewordennog niet helemaal af
Ik dacht omdat de strijd van november al gestreden is iedereen morgen voor de nieuwe kans gaat.quote:
Lekker multitaskenquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh ik wissel gewoon wat af joh
quote:
Nee, daarom zitten we hier niet..quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht omdat de strijd van november al gestreden is iedereen morgen voor de nieuwe kans gaat.
Jij post nu toch ook nog in DTS?quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, daarom zitten we hier niet..
Dat zal wel meevallen, de mensen hier zaten in DTS voor de gezelligheid ipv de puntjes.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht omdat de strijd van november al gestreden is iedereen morgen voor de nieuwe kans gaat.
In dts zat ik meer voor de puntjesquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, de mensen hier zaten in DTS voor de gezelligheid ipv de puntjes.
Net als ik dusquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, de mensen hier zaten in DTS voor de gezelligheid ipv de puntjes.
Ze staat zelfs tweede.quote:
puntjesquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
In dts zat ik meer voor de puntjeshier voor de gezelligheid
Hier heb je een puntje, dat heb je verdiend.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, we doen het hier gewoon zonder puntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |