Hij was niet lief tegen mij.quote:
Heer Hema.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
VRIENDEN, en eventuele vijanden !!
Multifocale lenzen? Huh? Lenzen zitten direct op je oogbol, hoe kan je switchen tussen dichtbij zien en veraf zien? Bij een bril gebruik je de bovenste of onderste helft.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ow eind vorig deeltje had ik het over multifocale contactlenzen, die heb ik tegelijk met mijn nieuwe bril besteld.
De bril bevalt me goed, maar met die lenzen kan ik alleen lezen, maar niet veraf zien.
Ik probeer het een andere keer nog wel ff, maar ik moet straks autorijden en dan wil ik natuurlijk wel goed kunnen zien.
Hostile takeover.quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kijk rond op VF en zie alleen SC's die geopend en gesloten zijn door bekenden van dtsWe hebben VF gewoon gekaapt
De dodetopicspel gebruikers hebben een dode subforum gekaapt bedoel je?quote:Op dinsdag 30 november 2021 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kijk rond op VF en zie alleen SC's die geopend en gesloten zijn door bekenden van dtsWe hebben VF gewoon gekaapt
Wat heeft ie gedaanquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was niet lief tegen mij.
Welnee, we doen het hier gewoon zonder puntjesquote:Op dinsdag 30 november 2021 16:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De dodetopicspel gebruikers hebben een dode subforum gekaapt bedoel je?
Het wachten is wel tot monitor hier ook opduikt.
Dat is niet liefquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zei dat een jongen zonder relatie SBE genoemd wordt. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
Hey Schakel.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is niet lief![]()
Heb je hem een stomp verkocht![]()
TR zetten is voor homo's. Ik krijg hem nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
holy shitquote:Op dinsdag 30 november 2021 17:08 schreef Moonlight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is een tijger gewordennog niet helemaal af
Dat is een beste.quote:Op dinsdag 30 november 2021 17:08 schreef Moonlight het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is een tijger gewordennog niet helemaal af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |