SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ach joh, jaartje meer of minder, pfft
Dat dus. Onze laatste goede jaren.quote:
Straks is de pandemie voorbij en zijn we allemaal autistisch, kaal, mensenschuw, schurfterig en ingezakt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Onze laatste goede jaren.
Nog even en ik heb geen andere keuze meer dan zo'n te graag willende 40-plusser te worden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Onze laatste goede jaren.
Schurft was wel met een opmars bezig ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is de pandemie voorbij en zijn we allemaal autistisch, kaal, mensenschuw, schurfterig en ingezakt.
Maar dat ben ik al. Behalve kaal. En schurfterig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is de pandemie voorbij en zijn we allemaal autistisch, kaal, mensenschuw, schurfterig en ingezakt.
Kan beiden geregeld worden I guess?quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat ben ik al. Behalve kaal. En schurfterig.
wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat ben ik al. Behalve kaal. En schurfterig.
en ditquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan beiden geregeld worden I guess?
ja mijnes ookquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, m'n browser houdt een plaatje tegen.
Nou ja, diep, diep... Voor die mijt is het diep ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit graaft dan diepe tunnels in je huid.
Ow plaatje doet het nietquote:
Toch wel zo diep als een bitterbal schat ik zo in.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, diep, diep... Voor die mijt is het diep ja.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel zo diep als een bitterbal schat ik zo in.
Ik meet alleen met eenheden uit het SI-stelsel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel zo diep als een bitterbal schat ik zo in.
Niet uit het SN-stelsel?quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik meet alleen met eenheden uit het SI-stelsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |