SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ach joh, jaartje meer of minder, pfft
Dat dus. Onze laatste goede jaren.quote:
Straks is de pandemie voorbij en zijn we allemaal autistisch, kaal, mensenschuw, schurfterig en ingezakt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Onze laatste goede jaren.
Nog even en ik heb geen andere keuze meer dan zo'n te graag willende 40-plusser te worden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Onze laatste goede jaren.
Schurft was wel met een opmars bezig ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is de pandemie voorbij en zijn we allemaal autistisch, kaal, mensenschuw, schurfterig en ingezakt.
Maar dat ben ik al. Behalve kaal. En schurfterig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is de pandemie voorbij en zijn we allemaal autistisch, kaal, mensenschuw, schurfterig en ingezakt.
Kan beiden geregeld worden I guess?quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat ben ik al. Behalve kaal. En schurfterig.
wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat ben ik al. Behalve kaal. En schurfterig.
en ditquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan beiden geregeld worden I guess?
ja mijnes ookquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, m'n browser houdt een plaatje tegen.
Nou ja, diep, diep... Voor die mijt is het diep ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit graaft dan diepe tunnels in je huid.
Ow plaatje doet het nietquote:
Toch wel zo diep als een bitterbal schat ik zo in.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, diep, diep... Voor die mijt is het diep ja.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel zo diep als een bitterbal schat ik zo in.
Ik meet alleen met eenheden uit het SI-stelsel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch wel zo diep als een bitterbal schat ik zo in.
Niet uit het SN-stelsel?quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik meet alleen met eenheden uit het SI-stelsel.
quote:
Ik las mongool.quote:
Goedemorgen ouwe beunhaagsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Sta ik daar op Lowlands tussen de 18 jarige vrouwen te dansen op een tafel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog even en ik heb geen andere keuze meer dan zo'n te graag willende 40-plusser te worden.
Collega van mij is zo, die verft zijn haren zwart, trekt een skinny ballenknijper aan, strak hemdje erop en die gaat tussen de pubers met zijn oude kop staan knipogen naar elke tiet die hij ziet, die heeft altijd genoeg ruimte om te dansen, vieze Adje noemen ze hem.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta ik daar op Lowlands tussen de 18 jarige vrouwen te dansen op een tafel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan heeft de werkgever iets niet handig aangepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dit.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta ik daar op Lowlands tussen de 18 jarige vrouwen te dansen op een tafel.
Hier, een duimpje.quote:
Zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heeft de werkgever iets niet handig aangepakt
wat nuquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt![]()
Maar NMCNMM
que?quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zacht uitgedrukt![]()
Maar NMCNMM
quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je ander werk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, interne verschuivingquote:
Dit kan je ook opvatten als een flinke gerrie en dat vind ik leuk.quote:
Lowlands durf ik dat ook nog wel aan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dit.
Al zijn de festivals waar ik heen ga, op zich een prachtige mix van leeftijden, dus dáár valt het mee.
Heeft hij een Brabants accent?quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Collega van me heeft een spraakgebrek, die zegt relax als hij relaxed wil zeggen, lijkt wel of zijn tong aan zijn gehemelte geplakt zit, ierietante.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit kan je ook opvatten als een flinke gerrie en dat vind ik leuk.
Brabantsquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft hij een Brabants accent?
Dubbel gehandicapt.
Als ik naar een meerdaags festival ga, dan moet ik oppas voor de caafs regelen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:39 schreef Karzai het volgende:
Maar ik heb de energie niet meer voor meerdaagse festivals, gewoon een concertje van een paar uur en dan vin ik het wel mooi
Ik hoor het hier de godganse dag in huis.quote:
Afhankelijk van het dialect hoor, Tilburgs klinkt gewoon kutquote:
Oh dat zou ik niet weten. Ik kom vooral in Breda.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhankelijk van het dialect hoor, Tilburgs klinkt gewoon kut
jij hebt echt een probleem met Tillyquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhankelijk van het dialect hoor, Tilburgs klinkt gewoon kut
Dikke Limburger.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft hij een Brabants accent?
Dubbel gehandicapt.
Nog erger.quote:
Oh, maar het voordeel aan festivals is dat je juist zoveel mogelijkheden tot chillen tussendoor hebt. Beetje in het gras liggen en een bandje op de achtergrond enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:39 schreef Karzai het volgende:
Maar ik heb de energie niet meer voor meerdaagse festivals, gewoon een concertje van een paar uur en dan vin ik het wel mooi
Ja dat is aan de goede kant van Brabantquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat zou ik niet weten. Ik kom vooral in Breda.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij hebt echt een probleem met Tilly
Heb ik twee jaar geleden gedaan op Vlieland, 4 dagen into the great wilde open. Dat was wel leukquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar het voordeel aan festivals is dat je juist zoveel mogelijkheden tot chillen tussendoor hebt. Beetje in het gras liggen en een bandje op de achtergrond enzo.
En als ik me echt te bejaard voel, ga ik gewoon voor de decadente tenten/huisjes.
Klinkt alsof een kruising tussen een muskusrat en een hyena loopt te smiespelen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog erger.
Bij elke zin jezelf afvragen of het een vraag was of een opmerking.
Die ik gekocht heb zijn onderweg, maar moet ik dan ook verstoppen. Denk dat ik gewoon een kerstboom ga halen en ze daar onder ga leggen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:39 schreef kwiwi het volgende:
Nou, 3e kerstcadeau voor Gergi gekocht.. De eerste 2 heb ik al gegeven, hopelijk kan ik deze wel in m'n kast houden tot kerst
Toen ik naar Pukkelpop ging heb ik een hotel geboekt (over decadent gesproken), want het jaar daarvoor heb ik in een 1,5 persoonstent gelegen en dat was op z'n zachts gezegd niet echt een succes.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar het voordeel aan festivals is dat je juist zoveel mogelijkheden tot chillen tussendoor hebt. Beetje in het gras liggen en een bandje op de achtergrond enzo.
En als ik me echt te bejaard voel, ga ik gewoon voor de decadente tenten/huisjes.
Leuk voor bij vergaderingen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt alsof een kruising tussen een muskusrat en een hyena loopt te smiespelen.
M'n rug heeft daar helaas ook nog wat dingen over te zeggen.quote:
Gewoon vaak op je rug gaan liggenquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n rug heeft daar helaas ook nog wat dingen over te zeggen.
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe inzettenquote:Op dinsdag 30 november 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe. Gelukkig is kerel m'n vaste festivalmaatje en daar ben ik inmiddels wel op ingespeeld. Maar we hebben ook een 4(5?)-persoonstent met z'n tweeën, dus meer opties binnen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ik naar Pukkelpop ging heb ik een hotel geboekt (over decadent gesproken), want het jaar daarvoor heb ik in een 1,5 persoonstent gelegen en dat was op z'n zachts gezegd niet echt een succes.
Ik herinner me de uitbarsting nog van degene waarmee ik was tijdens de tent opzetten en het was 30 graden, dus dat wilde ik eigenlijk niet nog eens meemaken.
Yoga op de kampeerweide om m'n rug los te krijgen, check.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon vaak op je rug gaan liggen
Doe maar luxe !quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe. Gelukkig is kerel m'n vaste festivalmaatje en daar ben ik inmiddels wel op ingespeeld. Maar we hebben ook een 4(5?)-persoonstent met z'n tweeën, dus meer opties binnen.
Euhm.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
heb foto gemaakt met die negertrui.
Zit echt als een blok gewoon
[ afbeelding ]
Zit prima toch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
that's racistquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
echt?quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |