Als die weer net zo leuk is praten we over de volgende.quote:
Zekers!quote:Op maandag 29 november 2021 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede reden om er nog eens één te houden.
hahaha beter iddquote:Op maandag 29 november 2021 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als die weer net zo leuk is praten we over de volgende.
Ik zit nog steeds na te genieten.quote:
Wat vroeg voor jouw doen, jij bent toch best wel een nachtbraker?quote:
Het was inderdaad heel tof!quote:Op maandag 29 november 2021 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds na te genieten.
Dat was die zeker en ook een moment voor mij van wat een toffe mensen heb ik leren kennen op Fok.quote:
quote:Op maandag 29 november 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vroeg voor jouw doen, jij bent toch best wel een nachtbraker?
yep maar ben ietwat afgedraaidquote:Op maandag 29 november 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vroeg voor jouw doen, jij bent toch best wel een nachtbraker?
Dan lekker bij gaan draaien, ik maak het ook niet, of eigenlijk nooit laat door de week.quote:Op maandag 29 november 2021 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
yep maar ben ietwat afgedraaid
m'n wekker gaat morgen ietsie later, werk thuis, maar alsnog gaat ie half 7quote:Op maandag 29 november 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan lekker bij gaan draaien, ik maak het ook niet, of eigenlijk nooit laat door de week.
Dan begin je al bijtijdsquote:Op maandag 29 november 2021 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n wekker gaat morgen ietsie later, werk thuis, maar alsnog gaat ie half 7
vandaag ging ie half 6, ff ontbijten, om kwart over 7 was ik al 80km verderop in Almerequote:
Dan kan je rustig wakker worden, even douchen, ontbijten en aan de slag.quote:Op maandag 29 november 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag ging ie half 6, ff ontbijten, om kwart over 7 was ik al 80km verderop in Almere
Flix it dear Henry...quote:Op maandag 29 november 2021 22:37 schreef suzi1 het volgende:
ach ja boeiuh ook. kwam hem net tegen
ga nu weer snel flixe daaaaaaaaaaaaaaag <3
even post gemaaktquote:Op maandag 29 november 2021 22:38 schreef maily het volgende:
Even lachen:
datismijnmening in SHO / Richard Kiel heeft spijt van wegslijpen tanden: ’Superstom’
Niet geklikt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |