SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou nouquote:Op maandag 29 november 2021 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Sta ik ook al weer veel te lang in de wacht bij t-mobile, krijgt gewoon even allemaal lekker sars joh
Lekker man. Geef ze elkaars telefoonnummer! Of zo. Dat schijnt iets heel grappigs te zijnquote:Op maandag 29 november 2021 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Sta ik ook al weer veel te lang in de wacht bij t-mobile, krijgt gewoon even allemaal lekker sars joh
quote:Op maandag 29 november 2021 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Ja watquote:
En dan?quote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
oeeeh straks winterdekbed en nieuwe dekbedovertrek [ afbeelding ]
Ik heb sinds gister ook herfst en zomer aan elkaar geknoopt erin.quote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Niet naar rukkers, maar wel het matras van duckstad. VUILE SLETquote:Op maandag 29 november 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
IK heb sinds gister ook herfst en zomer aan elkaar geknoopt erin.
Nu slaap ik onder heel duckstad
O Ja winterdekbed. Lig nog onder het bamboedekbed.quote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2021 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt overknee laarzen besteld, dus ja.
Wel knap dat je daarop kan lopen.quote:
Heb hetzelfde met een kussenquote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog een nieuw dekbed kopen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ah ja dat dilemma had ik laatst ookquote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Ja ook dat eigenlijk. Volgens mij kan ik ze bij een winkel hier op proef nemen met een speciale hoes eromheen. Maar moet ik hard of zacht huehue. Ik weet niet wat ik wil.quote:
Maar ik wou juist dat ik jou wasquote:Op maandag 29 november 2021 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Raam open, frisse sneeuwlucht, warm dekbed.. ik ben er klaar voor
Het begrip klantenservice heeft een beetje het inflatieniveau van de Turkse Liraquote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
T-mobile ook maar op de rukkers lijst dan?
Stel je toch voor dat je morgen wakker wordt en ineens een vrouw bentquote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik wou juist dat ik jou was
Zo heerlijk in de kou was
Dat mijn dekbedhoes ook blauw was
en ik dan morgenochtend vrouw was
Okee dat laatste was misschien een beetje ambitieus
quote:Op maandag 29 november 2021 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Raam open, frisse sneeuwlucht, warm dekbed.. ik ben er klaar voor
Gewoon de zwaarste van de Ikea nemenquote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet wel ongeveer wat ik wil, maar dan heb je alsnog 50 keuzesquote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook dat eigenlijk. Volgens mij kan ik ze bij een winkel hier op proef nemen met een speciale hoes eromheen. Maar moet ik hard of zacht huehue. Ik weet niet wat ik wil.
quote:Op maandag 29 november 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister ook herfst en zomer aan elkaar geknoopt erin.
Nu slaap ik onder heel duckstad
Maar hij moet ook niet te warm zijn. Verder ben ik niet moeilijk.quote:Op maandag 29 november 2021 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de zwaarste van de Ikea nemen
Ik ben wel fan van donzen dekbedden, warm en fluffy.quote:Op maandag 29 november 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij moet ook niet te warm zijn. Verder ben ik niet moeilijk.
Dat zou best een interessante dag zijnquote:Op maandag 29 november 2021 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je toch voor dat je morgen wakker wordt en ineens een vrouw bent
Geheel eenschquote:Op maandag 29 november 2021 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van donzen dekbedden, warm en fluffy.
Je verwacht het nietquote:Op maandag 29 november 2021 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lopen jullie nou weer te kibbelen als een getrouwd stel?
Hier hadden ze de boel compleet verneukt en vernaait, wel met flinke compensatie de boel een dag later compleet geregeld dus ik geef ze nog enige creditsquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben een kacheltje, heb het vrij snel warm.quote:Op maandag 29 november 2021 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van donzen dekbedden, warm en fluffy.
Volgende week staat Robbert ten Brink bij ze voor de deur. Dat zal ze leren. Gaan ze op reis naar Lapland. Nu al tv moment van het jaar als bitterbal daar in de sneeuw staat.quote:Op maandag 29 november 2021 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dat reguleert als een malle hier in ieder geval. Ik heb het altijd koud en dit is heerlijk, partner is warmbloedig en heeft het ook altijd heerlijk.quote:Op maandag 29 november 2021 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een kacheltje, heb het vrij snel warm.
Deze heb ik geloof ik https://www.ikea.com/nl/nl/p/fjallarnika-dekbed-warm-70459047/quote:Op maandag 29 november 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij moet ook niet te warm zijn. Verder ben ik niet moeilijk.
Die zijn gewoon om elkaar heen aan het draaien als een dubbelster, heel lang lijkt het dat, maar heel langzaam komen ze steeds dichter bij elkaar en uiteindelijk is de versmelting daarquote:Op maandag 29 november 2021 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja is eigenlijk wel apart, want ik heb ook zomer en winter hetzelfde dekbed en in de zomer is het niet te warm, en in de winter warm genoeg.quote:Op maandag 29 november 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou, dat reguleert als een malle hier in ieder geval. Ik heb het altijd koud en dit is heerlijk, partner is warmbloedig en heeft het ook altijd heerlijk.
Ik had dus gister beide delen erin geknalt en dacht 'nou dat zal wel bloedheet worden'. Viel 100% meequote:Op maandag 29 november 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is eigenlijk wel apart, want ik heb ook zomer en winter hetzelfde dekbed en in de zomer is het niet te warm, en in de winter warm genoeg.
kansloze providers van energie, telefonie en andere "diensten"quote:
aahhhhh nu snappikkutquote:Op maandag 29 november 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kansloze providers van energie, telefonie en andere "diensten"
quote:Op maandag 29 november 2021 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week staat Robbert ten Brink bij ze voor de deur. Dat zal ze leren. Gaan ze op reis naar Lapland. Nu al tv moment van het jaar als bitterbal daar in de sneeuw staat.
Correctquote:Op maandag 29 november 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kansloze providers van energie, telefonie en andere "diensten"
Bij mij kwamen ze na een week een keertje aankakken om het probleem vast te stellen wat allang duidelijk was. De enige compensatie die ze me konden aanbieden is een maandje restitutie. En nu is dus alsnog heel het tv signaal verneukt en kan ik nog 2 weken wachten voordat de monteur een keertje komt en dan willen ze de factuur daarvoor ook nog eens naar mij sturenquote:Op maandag 29 november 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier hadden ze de boel compleet verneukt en vernaait, wel met flinke compensatie de boel een dag later compleet geregeld dus ik geef ze nog enige credits
[..]
Bij je huis?quote:Op maandag 29 november 2021 21:18 schreef Puala het volgende:
Ik krijg net mail dat het laadstation van mn elektrische auto een defect bevat wat mogelijk kortsluiting of brand kan veroorzaken
Als dit een poging was om US zich aangesproken te doen voelen dan is die bij deze mislukt. Dat snap je toch zelf ook wel.quote:Op maandag 29 november 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
CorrectAl het eikelig volk wat niet de gewenste dienst levert kan hier onder vallen.
@:Uitstraling schrijf je even mee
Als de monteurs daar net zo snel zijn als bij zoggi wordt het de komende weken wandelen dusquote:
nou die komt niet hoor vandaag.quote:Op maandag 29 november 2021 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb je je negertrui wel nodig
Mail....... Zoiets zou ik compleet missen totdat de hele toko in de fik staat.quote:Op maandag 29 november 2021 21:18 schreef Puala het volgende:
Ik krijg net mail dat het laadstation van mn elektrische auto een defect bevat wat mogelijk kortsluiting of brand kan veroorzaken
Heb je een zak marshmellows?quote:Op maandag 29 november 2021 21:18 schreef Puala het volgende:
ik heb er 1 en thats itquote:Op maandag 29 november 2021 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb al heel lang een dubbele deken (= winterdekbed)
Ik las pietdrukte.quote:Op maandag 29 november 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die komt niet hoor vandaag.![]()
Piekdrukte
Is je pakket niet op het verwachte moment bezorgd? Dat kan voorkomen in deze drukke periode. Vaak wordt het de volgende dag alsnog bij je afgeleverd.
Denk dat de bezorgert hem gewoon zelf heeft aangetrokkenquote:Op maandag 29 november 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Piekdrukte
Is je pakket niet op het verwachte moment bezorgd? Dat kan voorkomen in deze drukke periode. Vaak wordt het de volgende dag alsnog bij je afgeleverd.
T is smelt/brandwond gevaar zie ik nu ik een 2e keer lees. Moet na ontkoppelen 5 min wachten met de boel aanraken en controleren of de boel niet warm wordt tijdens t laden. Zo gelijk maar ff buiten kijken dusquote:Op maandag 29 november 2021 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de monteurs daar net zo snel zijn als bij zoggi wordt het de komende weken wandelen dus
Het duurt nog even tot Robert voor de deur staat.quote:Op maandag 29 november 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Piekdrukte
Als t jou betreft verwacht ik dat je mail hebt van newmotionquote:Op maandag 29 november 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mail....... Zoiets zou ik compleet missen totdat de hele toko in de fik staat.
Hoe wat en welke heb je....
asking for uuuh myself....
Die moet het woordenboek bijhoudenquote:Op maandag 29 november 2021 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dit een poging was om US zich aangesproken te doen voelen dan is die bij deze mislukt. Dat snap je toch zelf ook wel.
Die is druk met zijn uitsmijter van struisvogelei met carpaccio maar zonder truffelmayonaise want dat is voor plebs.quote:Op maandag 29 november 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die moet het woordenboek bijhouden
Checkt mailbox.....quote:Op maandag 29 november 2021 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Als t jou betreft verwacht ik dat je mail hebt van newmotion
Wat een figurenquote:Op maandag 29 november 2021 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij kwamen ze na een week een keertje aankakken om het probleem vast te stellen wat allang duidelijk was. De enige compensatie die ze me konden aanbieden is een maandje restitutie. En nu is dus alsnog heel het tv signaal verneukt en kan ik nog 2 weken wachten voordat de monteur een keertje komt en dan willen ze de factuur daarvoor ook nog eens naar mij sturen
Die klotendingen zien er ook allemaal hetzelfde uitquote:Op maandag 29 november 2021 21:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het "the Home Advanced model"
Fijnquote:Op maandag 29 november 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die klotendingen zien er ook allemaal hetzelfde uitMaar ik hoor dus net dat wij díe niet hebben
Er is gewoon te weinig concurrentie in de markt waardoor ze maar gewoon wat aanklooien en kijken hoe ze zo min mogelijk moeite in een klant hoeven te stoppenquote:
Sjieke tietenquote:
Ik wil ook niet weten hoeveel mensen deze wel niet hebben. Als ze die dingen allemaal moeten gaan vervangenquote:
Je kan onderdelen vervangen, dus dat zal wel gebeuren. Leuk klusje voor de installateursquote:Op maandag 29 november 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil ook niet weten hoeveel mensen deze wel niet hebben. Als ze die dingen allemaal moeten gaan vervangen
quote:Op maandag 29 november 2021 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de bezorgert hem gewoon zelf heeft aangetrokken
Volgens mij hebben die het al druk zat, zie bij die jij hebt staan 'levering 90 dagen'. Die van ons moet vervangen vervangen worden (voor die) maar auto leveren is zeg maar ook een beetje een ding aan het wordenquote:Op maandag 29 november 2021 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan onderdelen vervangen, dus dat zal wel gebeuren. Leuk klusje voor de installateurs![]()
Ze hebben hier de chiplezer al een keer vervangen.
Ja je hebt genoeg andere smurftruien hoorquote:
Tegen een vrouw zeggen dat ze genoeg kleding heeft?quote:Op maandag 29 november 2021 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt genoeg andere smurftruien hoor
quote:Op maandag 29 november 2021 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hebt genoeg andere smurftruien hoor
Lekker hoorquote:
Ze is gewoon een beetje aan het miepen, als straks die trui er is staat ze hier weer te stuiterenquote:Op maandag 29 november 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen een vrouw zeggen dat ze genoeg kleding heeft?
Wen maar vast aan je eelthanden
Ik heb nog uhm.quote:
Chipsrus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik wil ook wel nog een keer.quote:Op maandag 29 november 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog uhm.
Herinneringen en foto's uit Cyprus.
En ik dacht dat ik er wel een paar maanden tegenaan kon maar dat blijkt toch tegen te vallen
Wow dikke opmerkingquote:Op maandag 29 november 2021 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is gewoon een beetje aan het miepen, als straks die trui er is staat ze hier weer te stuiteren
quote:Op maandag 29 november 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chipsrus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die met die neger op de rug toch?quote:Op maandag 29 november 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klamp hem aan, smeek op je knieen, lik aan z'n scheenbeen!
Wat is dit voor epische trui?
Misschien toch maar zo'n rukker overwegen jij?quote:Op maandag 29 november 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Omicronquote:Op maandag 29 november 2021 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel nog een keer.
Ik wel.quote:Op maandag 29 november 2021 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Helaas, heb ook nog geen tripjes op de planning hoor.
Oké ik duik m'n bed in.quote:Op maandag 29 november 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leven wordt uitgesteld tot medio 2025.
Ik ga ook DHL bezorgert wordenquote:Op maandag 29 november 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze is wel stil ineensquote:Op maandag 29 november 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga ook DHL bezorgert worden
We zien je weer in 2025?quote:Op maandag 29 november 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké ik duik m'n bed in.
M'n koude bed.
Wacht... wat.....quote:Op maandag 29 november 2021 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die met die neger op de rug toch?
Heb ik thuis alquote:Op maandag 29 november 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien toch maar zo'n rukker overwegen jij?
De dames voor u hebben het al vast verwarmdquote:Op maandag 29 november 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik duik m'n bed in.
M'n koude bed.
Vroeger moest je prinsesjes nog wakker lebberen.quote:Op maandag 29 november 2021 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maak me wakker met warme chocolademelk.
Ja, die gaat niet meequote:Op maandag 29 november 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Putten, Putten. Putten, lekker met Godelieve in de bedstee kutten.
Dat zijn hier wel de kutterigstequote:Op maandag 29 november 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga ook DHL bezorgert worden
Ik las ook iets over de opkomst van schurft vandaagquote:Op maandag 29 november 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pukken, Pukken, Pukken, lekker in je eentje in de koude bedstede rukken.
Kriebel krabbel kruisje wie krabbelt er aan z'n...quote:Op maandag 29 november 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
platjesquote:Op maandag 29 november 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kriebel krabbel kruisje wie krabbelt er aan z'n...
huisje?quote:Op maandag 29 november 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kriebel krabbel kruisje wie krabbelt er aan z'n...
quote:Op maandag 29 november 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb em
Hele avond gewoon in bad liggen.quote:Op maandag 29 november 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén nachtje maar. Dan heb ik tripjes in Nederland wel weer gezien.
* spuit Molecule 01 op.quote:Op maandag 29 november 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zijn hier wel de kutterigste![]()
Pakketjes achter de container/in de container/ voor de voordeur laten staan enz.
Maar hij lijkt helemaal niet op een flamingoquote:Op maandag 29 november 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
Ja jemig... hoe leg ik dat uitquote:Op maandag 29 november 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* spuit Molecule 01 op.
Uw DHL bezorger is er voor U [ afbeelding ]
De bezorger?quote:Op maandag 29 november 2021 21:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2021 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze is gewoon een beetje aan het miepen, als straks die trui er is staat ze hier weer te stuiteren
Ja dat is niet best, lekker die quarantaineziektesquote:Op maandag 29 november 2021 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik las ook iets over de opkomst van schurft vandaag
Ja vroegah haalden mijn ouders nog weleens hertenvlees van een farm uit België maar dat is alweer even geleden idnderdsaadquote:
Met kopjes koffiequote:Op maandag 29 november 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hele avond gewoon in bad liggen.
Ik denk dat 'zitkonten' ook een ding wordtquote:Op maandag 29 november 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is niet best, lekker die quarantaineziektes
Veel gegeten bij mensen die zo’n boskoe zelf hadden geschotenquote:Op maandag 29 november 2021 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vroegah haalden mijn ouders nog weleens hertenvlees van een farm uit België maar dat is alweer even geleden idnderdsaad
Decubituskonten.quote:Op maandag 29 november 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat 'zitkonten' ook een ding wordt![]()
Krijgen we allemaal van die kantoorkonten
Inb4 US die het Prins Bernhard zelf heeft moeten leren.quote:Op maandag 29 november 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel gegeten bij mensen die zo’n boskoe zelf hadden geschoten
Met van die lekkere doorzit-plekkenquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel gegeten bij mensen die zo’n boskoe zelf hadden geschoten
Veel rondjes extra lopen.quote:Op maandag 29 november 2021 21:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
M
[..]
Met van die lekkere doorzit-plekken
Misschien moeten we allemaal gaan zitten op zo'n kussen voor vrouwen wiens bevalling niet zo prettig is verlopen.quote:Op maandag 29 november 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een zit-sta bureau
Om je tafel heen?quote:
Die had ik al voor iedereen ze had.quote:Op maandag 29 november 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat 'zitkonten' ook een ding wordt![]()
Krijgen we allemaal van die kantoorkonten
Deze bij de Sligro gehaald. Denk dat ie gewoon rondgehupst heeft.quote:Op maandag 29 november 2021 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vroegah haalden mijn ouders nog weleens hertenvlees van een farm uit België maar dat is alweer even geleden idnderdsaad
Kinderen komen niet uit je kont hé.quote:Op maandag 29 november 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal gaan zitten op zo'n kussen voor vrouwen wiens bevalling niet zo prettig is verlopen.
ja dat lijkt me ook wel. Hertjes ouder dan een week of 3 passen niet in een legbatterij.quote:Op maandag 29 november 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze bij de Sligro gehaald. Denk dat ie gewoon rondgehupst heeft.
baas boven baasquote:Op maandag 29 november 2021 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik al voor iedereen ze had.
nee het is duidelijk een mannelijk model. Veel te brede schoudens en krap aan de onderkantquote:
Die is ook mooi ja, Maar alleen in het Engels.quote:Op maandag 29 november 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
mooi woord![]()
Ik vind 'trash panda' ook fantastisch
Als jij gewoon normaal zit dan zit je toch op je pretpreut?quote:Op maandag 29 november 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen komen niet uit je kont hé.
Al is er bij sommige vrouwen geen verschil meer.
Mooi woord.quote:Op maandag 29 november 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja, Maar alleen in het Engels.
Vuilnispanda heeft toch wat minder panache.
preciesquote:Op maandag 29 november 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja, Maar alleen in het Engels.
Vuilnispanda heeft toch wat minder panache.
Heerlijke mannenvraag ditquote:Op maandag 29 november 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij gewoon normaal zit dan zit je toch op je pretpreut?
Tering, waar kijk ik toch allemaal weer naarquote:Op maandag 29 november 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
maar hier zie je de schouder ook ver gaan?
[ afbeelding ]
naar een negert in een negerttruiquote:Op maandag 29 november 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, waar kijk ik toch allemaal weer naar
Maar het gaat toch over konten.quote:Op maandag 29 november 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij gewoon normaal zit dan zit je toch op je pretpreut?
Hoe is deze combi uberhaupt acceptabelquote:Op maandag 29 november 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
maar hier zie je de schouder ook ver gaan?
[ afbeelding ]
dit staat op hun eigen site:
Unisex style with a regular fit, women may prefer to size down
quote:Op maandag 29 november 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar een negert in een negerttrui
Voorbipsquote:Op maandag 29 november 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het gaat toch over konten.
hoe nietquote:Op maandag 29 november 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe is deze combi uberhaupt acceptabel
quote:Op maandag 29 november 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Als snack moet je een snacksweater dragen.
Krokant laagje aantrekken.quote:Op maandag 29 november 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Eensquote:Op maandag 29 november 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In ieder geval niet in combinatie met de broek en de schoenen
Gewoon twee kleine kokosnoten en een lila bikinibroekje en omdraaien aub.quote:Op maandag 29 november 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind het opzich wel grappigquote:Op maandag 29 november 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die schoenen zijn best wel erg gek eronder ja.quote:Op maandag 29 november 2021 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er rustkruiden in die thee zitten dan?quote:Op maandag 29 november 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Rustmelange als thee. Ik ga de elf uur niet meer halen hiermee.
Hmm nah die platform dingen zijn echt dansschoenenquote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel knap dat je daarop kan lopen.
Snufje cyanide.quote:Op maandag 29 november 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er rustkruiden in die thee zitten dan?
Dat gaat wat verquote:Op maandag 29 november 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je die niet laten tatoeëren dan?
quote:Op maandag 29 november 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Rustmelange' zei je toch? Weet je 't zeker?
Ik zit gewoon op de bank hoorquote:
Vrouwen die kunnen dansen op die schoenenquote:Op maandag 29 november 2021 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm nah die platform dingen zijn echt dansschoenenKan er wel op lopen, slakkentempo, maar daar is je lichaam echt niet blij mee
Hoeveel centimeters moet ik hier bij bedenken?quote:Op maandag 29 november 2021 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm nah die platform dingen zijn echt dansschoenenKan er wel op lopen, slakkentempo, maar daar is je lichaam echt niet blij mee
Hele vage combinatie dit.quote:Op maandag 29 november 2021 22:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb omelet met brie en rauwkost hmhmhmmmm
vast welquote:Op maandag 29 november 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan wel op internet mag...
*chihuahuasquote:Op maandag 29 november 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die kunnen dansen op die schoenen
18 (platform)quote:Op maandag 29 november 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel centimeters moet ik hier bij bedenken?
quote:Op maandag 29 november 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
poah die tweeling op die bruiloft laatstquote:Op maandag 29 november 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die kunnen dansen op die schoenen
Sorry ik heb omelet wat denk jequote:Op maandag 29 november 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit hondenbrokje naar Crackje.
Kweenie hoor, ik lust ei, brie en rauwkost maar door elkaar gehusseld.......nou ja denk het wel, ik heb viezere dingen in mijn mond gehadquote:Op maandag 29 november 2021 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? brie is meegebakken met de omelet? Is dat minder raar?
Ook leukquote:Op maandag 29 november 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie keer springen daarmee en je staat op IJsland.
quote:Op maandag 29 november 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie hoor, ik lust ei, brie en rauwkost maar door elkaar gehusseld.......nou ja denk het wel, ik heb viezere dingen in mijn mond gehad
Fascinerend woordje weer dit.quote:Op maandag 29 november 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met dwangverpleging![]()
Komt allemaal door die kutgerbils
Terechtquote:Op maandag 29 november 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met dwangverpleging![]()
Komt allemaal door die kutgerbils
Haha dat is wel onvermijdelijk denk ikquote:Op maandag 29 november 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snap de slakkengang nu wel![]()
Je zou maar een zwikkie doen
Kutger-bils?quote:Op maandag 29 november 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fascinerend woordje weer dit.
Klinkt als een Letse familienaam. Uitstralings Kutgerbilsquote:Op maandag 29 november 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fascinerend woordje weer dit.
Jaaquote:Op maandag 29 november 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, alleen nog nooit op met gebakken ei zo'n brietje, morgen ga ik dat proberen als lunch
quote:Op maandag 29 november 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als een Letse familienaam. Uitstralings Kutgerbils
Morgen mag jij niet op internetquote:Op maandag 29 november 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Productie heeft zich nu verplaatst naar onder de rivieren. Daar hebben ze het nog erger
Ik zou dan gaan voor Panache Kutgerbils en in een James Bond film willen spelen zonder BH.quote:Op maandag 29 november 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als een Letse familienaam. Uitstralings Kutgerbils
Moet ze eerst even oversluiten naar Zoggiquote:Op maandag 29 november 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen mag jij niet op internet
Ga ik morgen in een vergadering roepen, hardop en vaak.quote:Op maandag 29 november 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Vieze kutger' is ook wel een goed scheldwoord
Pik je dit @CherryLipsquote:Op maandag 29 november 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Vieze kutger' is ook wel een goed scheldwoord
quote:Op maandag 29 november 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ze eerst even oversluiten naar Zoggi
Vocaroo dat ff wil jequote:Op maandag 29 november 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ik morgen in een vergadering roepen, hardop en vaak.
Niemand zit te wachten op jou zonder BH. Echt Helemaal Niemand.quote:Op maandag 29 november 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dan gaan voor Panache Kutgerbils en in een James Bond film willen spelen zonder BH.
Dat lijkt me ook niet heel prettig neequote:Op maandag 29 november 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een gerrie uit je kut lijkt me niet fijn.
Schijnt te kunnenquote:Op maandag 29 november 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo eindigt de film Filth ook, en dat is ook een Schot, dus euh.quote:Op maandag 29 november 2021 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op jou zonder BH. Echt Helemaal Niemand.
quote:Op maandag 29 november 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tochtig op den druilerige koude maandagavond?
* springt in een shredder.quote:Op maandag 29 november 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo eindigt de film Filth ook, en dat is ook een Schot, dus euh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |