SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou nouquote:Op maandag 29 november 2021 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Sta ik ook al weer veel te lang in de wacht bij t-mobile, krijgt gewoon even allemaal lekker sars joh
Lekker man. Geef ze elkaars telefoonnummer! Of zo. Dat schijnt iets heel grappigs te zijnquote:Op maandag 29 november 2021 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Sta ik ook al weer veel te lang in de wacht bij t-mobile, krijgt gewoon even allemaal lekker sars joh
quote:Op maandag 29 november 2021 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Ja watquote:
En dan?quote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
oeeeh straks winterdekbed en nieuwe dekbedovertrek [ afbeelding ]
Ik heb sinds gister ook herfst en zomer aan elkaar geknoopt erin.quote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
Niet naar rukkers, maar wel het matras van duckstad. VUILE SLETquote:Op maandag 29 november 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
IK heb sinds gister ook herfst en zomer aan elkaar geknoopt erin.
Nu slaap ik onder heel duckstad
O Ja winterdekbed. Lig nog onder het bamboedekbed.quote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2021 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt overknee laarzen besteld, dus ja.
Wel knap dat je daarop kan lopen.quote:
Heb hetzelfde met een kussenquote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog een nieuw dekbed kopen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ah ja dat dilemma had ik laatst ookquote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Ja ook dat eigenlijk. Volgens mij kan ik ze bij een winkel hier op proef nemen met een speciale hoes eromheen. Maar moet ik hard of zacht huehue. Ik weet niet wat ik wil.quote:
Maar ik wou juist dat ik jou wasquote:Op maandag 29 november 2021 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Raam open, frisse sneeuwlucht, warm dekbed.. ik ben er klaar voor
Het begrip klantenservice heeft een beetje het inflatieniveau van de Turkse Liraquote:Op maandag 29 november 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
T-mobile ook maar op de rukkers lijst dan?
Stel je toch voor dat je morgen wakker wordt en ineens een vrouw bentquote:Op maandag 29 november 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik wou juist dat ik jou was
Zo heerlijk in de kou was
Dat mijn dekbedhoes ook blauw was
en ik dan morgenochtend vrouw was
Okee dat laatste was misschien een beetje ambitieus
quote:Op maandag 29 november 2021 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Raam open, frisse sneeuwlucht, warm dekbed.. ik ben er klaar voor
Gewoon de zwaarste van de Ikea nemenquote:Op maandag 29 november 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |