Jouw moeder kreeg vannacht wat anders in haar mondjequote:Op maandag 29 november 2021 20:49 schreef Sureahcamidd het volgende:
vandaag nog gekwijld op je moeder
Zo werkt het nietquote:Op maandag 29 november 2021 21:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Wel jammer dat ze dan een lekker wijf is omdat ze een kort rokje, lange laarzen en uitgesneden topje aan had.
Ik hoop toch stiekem dat ik een lekker wijf kan zijn voor mijn collega's zonder dat deze voorwaarden aanwezig moeten zijn.
Is die leidinggevende toen ook een gesprek met haar aangegaan of is hij vervolgens zelf ook even gaan kijken?quote:Op maandag 29 november 2021 21:20 schreef ToT het volgende:
Ik heb ooit voor een ICT-bedrijf gewerkt dat door een groot bedrijf ingehuurd werd.
Op 1 afdeling van dat bedrijf werkte een dame die elke dag wel een ander sexy outfitje aan had.
Uiteraard hadden we altijd wel een klus daar te doen, waarna we een collega inseinden dat die ook toevallig een klus op die afdeling moest hebben omdat die meid deze keer wel iets HEEL geils aan had!
1 dag had ze echt extreem minimalistische kleding aan en AL mijn collega's en ikzelf zijn om de beurt met een klein klusje als smoes naar die afdeling gegaan!
Onze leidinggevende had daar klachten over ontvangen, dat het wel HEEL erg opviel!![]()
![]()
We waren toen allemaal 22 - 24 of zo.
Als je het liever van je hoofd wil hebben: Misschien helpt een Kim Kardasian-make-up-tutorial.quote:Op maandag 29 november 2021 21:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Wel jammer dat ze dan een lekker wijf is omdat ze een kort rokje, lange laarzen en uitgesneden topje aan had.
Ik hoop toch stiekem dat ik een lekker wijf kan zijn voor mijn collega's zonder dat deze voorwaarden aanwezig moeten zijn.
Ook aangesproken?quote:Op maandag 29 november 2021 21:20 schreef ToT het volgende:
Ik heb ooit voor een ICT-bedrijf gewerkt dat door een groot bedrijf ingehuurd werd.
Op 1 afdeling van dat bedrijf werkte een dame die elke dag wel een ander sexy outfitje aan had.
Uiteraard hadden we altijd wel een klus daar te doen, waarna we een collega inseinden dat die ook toevallig een klus op die afdeling moest hebben omdat die meid deze keer wel iets HEEL geils aan had!
1 dag had ze echt extreem minimalistische kleding aan en AL mijn collega's en ikzelf zijn om de beurt met een klein klusje als smoes naar die afdeling gegaan!
Onze leidinggevende had daar klachten over ontvangen, dat het wel HEEL erg opviel!![]()
![]()
We waren toen allemaal 22 - 24 of zo.
Natuurlijk niet. Maar het zal op het herentoilet wel extra gestonken hebben die dag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |