Misschien liggen er nog wat in een museum, tussen de andere veenlijken e.d.?quote:Op maandag 29 november 2021 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kunnen ze lang zoekenMisschien heeft de bibliotheek ze nog wel liggen
Wie weet wel jaquote:Op maandag 29 november 2021 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien liggen er nog wat in een museum, tussen de andere veenlijken e.d.?
Ja werd wel Nederlands gesproken maar denk dat origineel Engels wasquote:Op maandag 29 november 2021 18:18 schreef ToT het volgende:
Die dieren zaten in een kleuterschool in kooien?
Dat waren dan vast geen zeeleeuwen en olifanten enzo.
Nee, zegt me ff niks. Was in het Nederlands, neem ik aan?
Helaas, zegt me niets. Mocht het je te binnen schieten, dan verneem ik het graag!quote:Op maandag 29 november 2021 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja werd wel Nederlands gesproken maar denk dat origineel Engels was
Weet je toevallig de namen van de figuurtjes die er in spelen? Daar kun je dan wel op googlen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Aaarg zo irritant als je niet op iets kan komen hé
Ik ga hard na denken en op zoektocht, moet het toch weten hahaquote:Op maandag 29 november 2021 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas, zegt me niets. Mocht het je te binnen schieten, dan verneem ik het graag!
Nee helaas ook niet meer, weet wel dat er een schildpad in zat een kuiken of baby eendquote:Op maandag 29 november 2021 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je toevallig de namen van de figuurtjes die er in spelen? Daar kun je dan wel op googlen.
Ik kom alleen op Minidisco uit als ik zoek:quote:Op maandag 29 november 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee helaas ook niet meer, weet wel dat er een schildpad in zat een kuiken of baby eend
Misschien dat @Haags het weet?quote:Op maandag 29 november 2021 18:27 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry ik denk niet dat ik je daarbij kan helpen
Nee dat was het niet, je zag de kinderen zeg maar uit de klas gaan en dan werden de dieren wakker en kropen die uit hun hok kooi etc en ging dan op avontuurquote:Op maandag 29 november 2021 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kom alleen op Minidisco uit als ik zoek:
quote:Op maandag 29 november 2021 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dat was het niet, je zag de kinderen zeg maar uit de klas gaan en dan werden de dieren wakker en kropen die uit hun hok kooi etc en ging dan op avontuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |