SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik zou morgen Barracuda in zijn broek stoppen.quote:Op maandag 29 november 2021 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Die was op mij aan het schelden dat uit moest kijken en dat het elke keer hetzelfde liedje met mij is
daarna haalde hij scenario’s aan dat hij mij niet de trap op gaat dragen Echt flauw
quote:Op maandag 29 november 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou morgen Barracuda in zijn broek stoppen.
Ik zit net zo lekkerquote:
De Ann Wilson van toen, mag best wel in mijn broekjequote:Op maandag 29 november 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou morgen Barracuda in zijn broek stoppen.
quote:
Toen moest jij nog bedacht worden gekquote:Op maandag 29 november 2021 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Ann Wilson van toen, mag best wel in mijn broekje
KLopt, Mijn ouders hadden toen nog niks met elkaarquote:Op maandag 29 november 2021 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen moest jij nog bedacht worden gek
Ah, de pomp tegenover de straat verkoopt ze ook. Nog voor goejekoop ookquote:Zelftesten in drogisterijen uitverkocht, maar genoeg voorraad in distributiecentra
Nooit gekundquote:Op maandag 29 november 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt toch niet meer normaal lopen?
Hnggggggggggquote:Op maandag 29 november 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
17:54
,,Uiterst zorgwekkend”, noemt biostatisticus Tom Wenseleers (KU Leuven) de nieuwe coronavariant die vorige week opdook in Zuid-Afrika. ,,De eerste vaststellingen doen vermoeden dat omikron een stevig voordeel heeft tegenover delta”, zegt hij. ,,En dat lijkt niet gekoppeld te zijn aan een hogere besmettelijkheid, maar wel aan een vermogen om ons immuunsysteem en de vaccins te verschalken. Dat zou tot een volledig nieuwe pandemie kunnen leiden
[ afbeelding ]
Ja maar dat is een Belg.quote:Op maandag 29 november 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
,,Uiterst zorgwekkend”, noemt biostatisticus Tom Wenseleers (KU Leuven) de nieuwe coronavariant die vorige week opdook in Zuid-Afrika. ,,De eerste vaststellingen doen vermoeden dat omikron een stevig voordeel heeft tegenover delta”, zegt hij. ,,En dat lijkt niet gekoppeld te zijn aan een hogere besmettelijkheid, maar wel aan een vermogen om ons immuunsysteem en de vaccins te verschalken. Dat zou tot een volledig nieuwe pandemie kunnen leiden
[ afbeelding ]
Ja die zijn domquote:Op maandag 29 november 2021 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dus bericht kunnen we negeren?
Moet je een witte streep op de grond trekken van een meter of vijftig, hoge hakken aantrekken, paar slokjes whisky naar binnen klokken en dan die vijftig meter lopen zonder dat je beide voeten van de streep af mogen komen, dat wiebelen is de mooiste uitvinding ooitquote:
Hoe moet je dat doen dan? Beetje schuifschuif?quote:Op maandag 29 november 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je een witte streep op de grond trekken van een meter of vijftig, hoge hakken aantrekken, paar slokjes whisky naar binnen klokken en dan die vijftig meter lopen zonder dat je beide voeten van de streep af mogen komen, dat wiebelen is de mooiste uitvinding ooit
Gezellig.quote:Op maandag 29 november 2021 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine stapjes naar voren, voetje voor voetjequote:Op maandag 29 november 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe moet je dat doen dan? Beetje schuifschuif?
oh een hele brede streep?quote:Op maandag 29 november 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine stapjes naar voren, voetje voor voetje
Dat deed ik ook met de buurvrouw maar die pandemie duurt maar en duurt maar voortquote:Op maandag 29 november 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel met Godelieve in quarantaine. Zo heb ik het ook met Cali gedaan.
Vrees dat het meer van hetzelfde gaat wordenquote:Op maandag 29 november 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2022 gaat heel erg mooi worden hoor
Ohquote:Op maandag 29 november 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neeeeejj anders lopen ze wijdbeens zoals op zoveel dorpen.
Ja ik ook. Behoorlijk uitzichtloos aan het worden dit.quote:Op maandag 29 november 2021 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrees dat het meer van hetzelfde gaat worden
Wrijft over zijn glazen bol "een wereldschokkende warme ware liefde zal ons beiden verblijden"quote:Op maandag 29 november 2021 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrees dat het meer van hetzelfde gaat worden
Wie weet ben je wel de eerstequote:Op maandag 29 november 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Verwacht bezorgmoment
Maandag 29 november
Tussen 17:30 - 21:30 uur
hij is nog niet eens onderweg
quote:Op maandag 29 november 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wrijft over zijn glazen bol "een wereldschokkende warme ware liefde zal ons beiden verblijden"
Ze hoeven ook niet altijd zo debiel zwoel te lopen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OhIk snap maar weinig van wiebelschuifelmeisjes
Dat is ook weer zoiets ja. Hoe kom je er weer vanaf.quote:Op maandag 29 november 2021 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat deed ik ook met de buurvrouw maar die pandemie duurt maar en duurt maar voort
Wat heb je nu weer besteld?quote:Op maandag 29 november 2021 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Verwacht bezorgmoment
Maandag 29 november
Tussen 17:30 - 21:30 uur
hij is nog niet eens onderweg
Je wil toch niet van Cali af?quote:Op maandag 29 november 2021 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook weer zoiets ja. Hoe kom je er weer vanaf.
Is er al nieuws over Puala kat ?quote:
Das die negerttrui die moet komenquote:Op maandag 29 november 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer besteld?
Nee ze kunnen beter gewoon op hun rug met hun benen wijd gaan liggen, dan snap ik tenminste ook nog een keertje wat de bedoeling is.quote:Op maandag 29 november 2021 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet altijd zo debiel zwoel te lopen.
Gewoon zwaaienquote:Op maandag 29 november 2021 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook weer zoiets ja. Hoe kom je er weer vanaf.
De dame is sinds 5u weer thuis. Ze is zo goed als tandloos en de dierenarts noemt het een zeer heftige ingreepquote:Op maandag 29 november 2021 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er al nieuws over Puala kat ?
Yessssquote:Op maandag 29 november 2021 18:14 schreef Puala het volgende:
[..]
De dame is sinds 5u weer thuis. Ze is zo goed als tandloos en de dierenarts noemt het een zeer heftige ingreep![]()
Maar ze eet weer, is alert en heeft soms wat moeite met het besturen van de achterpoten
Awwww was je poes stuk?quote:Op maandag 29 november 2021 18:14 schreef Puala het volgende:
[..]
De dame is sinds 5u weer thuis. Ze is zo goed als tandloos en de dierenarts noemt het een zeer heftige ingreep![]()
Maar ze eet weer, is alert en heeft soms wat moeite met het besturen van de achterpoten
Ah mooi!quote:Op maandag 29 november 2021 18:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wordt een paar dagen pap eten.quote:Op maandag 29 november 2021 18:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker niet.quote:Op maandag 29 november 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil toch niet van Cali af?
Matig zegquote:Op maandag 29 november 2021 18:17 schreef Puala het volgende:
Wat wel prut is is dat dit dus voorkomen had kunnen worden. In september bij de vorige ingreep was het al op de foto's te zien dat alles er uit moest![]()
Alleen heeft de dierenarts toen besloten het te laten zitten en bij nacontrole ook niet in te grijpen toen de ontsteking niet weg ging.
Pas toen ik terug kwam is er gestart met antibiotica en uiteindelijk ingezet op een operatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik blijk nog honing in huis te hebben. Alleen geen melk om het in te doenquote:Op maandag 29 november 2021 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar wat drop halen voor mijn keel
Er is uiteindelijk gehandeld door een andere arts binnen de praktijk en die heeft weer expertise ingeroepen van een collega van een andere vestiging. Dat is keurig netjes gedaanquote:Op maandag 29 november 2021 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Matig zegSecond opinion / andere dierenarts?
Is ze al oud eigenlijk? Heb het hele verhaal verder niet meegekregen eigenlijkquote:Op maandag 29 november 2021 18:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is uiteindelijk gehandeld door een andere arts binnen de praktijk en die heeft weer expertise ingeroepen van een collega van een andere vestiging. Dat is keurig netjes gedaan
O ja, zo even wat honing en verse gember halen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik blijk nog honing in huis te hebben. Alleen geen melk om het in te doen
quote:Op maandag 29 november 2021 18:18 schreef IJsdraakje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen in z'n spelletje hoor.quote:
Noortje is 10 jaarquote:Op maandag 29 november 2021 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze al oud eigenlijk? Heb het hele verhaal verder niet meegekregen eigenlijkWat was er in het kort aan de hand?
Noortje zal wel een pijnlijk bekkie hebben vandaag.quote:Op maandag 29 november 2021 18:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Noortje is 10 jaar![]()
Haar tandvlees was ontstoken en is eind aug/begin sept schoon gemaakt. Dat is daarna ontstoken gebleven, maar omdat ze minder met haar poot bij haar bek zat zijn we terug naar huis gestuurd. Maandje geleden ging het weer mis, hele bek rood van het bloed en ontsteking. Toen gestart met antibiotica, maar helaas was dat niet genoeg.
Uiteindelijk is gebleken dat haar gebit aangetast was en haar tanden aangeslagen waren. Dit komt niet meer goed, de enige optie is dan alles er uit. Dus ze hebben vandaag al haar tanden/kiezen getrokken op de hoektanden na.
Ik denk morgen pas, de verdoving en pijnstilling werkt nogquote:Op maandag 29 november 2021 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noortje zal wel een pijnlijk bekkie hebben vandaag.
Lekker kut danquote:Op maandag 29 november 2021 18:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Noortje is 10 jaar![]()
Haar tandvlees was ontstoken en is eind aug/begin sept schoon gemaakt. Dat is daarna ontstoken gebleven, maar omdat ze minder met haar poot bij haar bek zat zijn we terug naar huis gestuurd. Maandje geleden ging het weer mis, hele bek rood van het bloed en ontsteking. Toen gestart met antibiotica, maar helaas was dat niet genoeg.
Uiteindelijk is gebleken dat haar gebit aangetast was en haar tanden aangeslagen waren. Dit komt niet meer goed, de enige optie is dan alles er uit. Dus ze hebben vandaag al haar tanden/kiezen getrokken op de hoektanden na.
Die zit nu wazig voor zich uit te staren zekerquote:Op maandag 29 november 2021 18:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk morgen pas, de verdoving en pijnstilling werkt nog
En nu zit ze een week op dieet van gekookte vis, daarna controle en dan weer gewoon normaal eten. Katten schijnen slecht te kauwen en vooral hun brokken heel te eten. Dus dat moet nog kunnenquote:Op maandag 29 november 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker kut danEn nu? De rest van haar leven pap en sap?
Zoete melkquote:Op maandag 29 november 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik blijk nog honing in huis te hebben. Alleen geen melk om het in te doen
Nee JIJ hebt de Tour de France gewonnen wou je zeggenquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee JIJ hebt de Tour de France gewonnen wou je zeggen
hee @Flory kun je een smiley maken van een geëlectrocuteerde Ama bij een dekentje?quote:Op maandag 29 november 2021 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
hee @:Ama is die elektrieke deken er onderhand al
sowquote:Op maandag 29 november 2021 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee @:Flory kun je een smiley maken van een geëlectrocuteerde Ama bij een dekentje?
en een van Arie de Beuker: "Jiiiiiiij, idioot... zit je weer te rotzooien met de electriciteit? De hele buurt zit zonder stroom!"quote:Op maandag 29 november 2021 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee @:Flory kun je een smiley maken van een geëlectrocuteerde Ama bij een dekentje?
Nee dat was echt niet lief hequote:
Oh die ken ik nietquote:Op maandag 29 november 2021 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en een van Arie de Beuker: "Jiiiiiiij, idioot... zit je weer te rotzooien met de electriciteit? De hele buurt zit zonder stroom!"
Deel 3.. volgens mij na "Oranje (Dat kan je)"?quote:Op maandag 29 november 2021 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die ken ik nietStaat die op YT?
quote:Op maandag 29 november 2021 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die ken ik nietStaat die op YT?
Wacht daar gebeurt eigenlijk heel veel grappigs in weinig tijdquote:
Neequote:Op maandag 29 november 2021 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
hee @:Ama is die elektrieke deken er onderhand al
Wowquote:Op maandag 29 november 2021 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders ik wel en het is nog niet eens begonnen.quote:Op maandag 29 november 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb nu al weer genoeg van winter
Ja dat was niet erg lief, ik corrigeerde het alquote:
Hmm..quote:Op maandag 29 november 2021 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Mehh kan niet echt vinden wat ik zoek, dacht dat het best standaard was
wat is mijn horoscoop? Ramquote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm..
Het antwoord vind je diep in jezelf, in je hart en in je ziel.
Aldus de Linda van deze week
quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm..
Etto vaart blind op de horoscoop in de Linda. Schrijf je mee @UitStraling ?quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm..
Da marcheert nie zequote:
"Ram:quote:
?quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef Crack_ het volgende:
En ik zoek dichte (!) enkellaarsjes met een punthakje
quote:Op maandag 29 november 2021 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Ram:
Kijk uit lieve ram dat je niet teveel schoenen koopt; vooral omdat je ook een slang bent en helemaal geen schoenen nodig hebt. Je geluksnummer is 6."
Ik vergeef het je.quote:Op maandag 29 november 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was niet erg lief, ik corrigeerde het alSorrie
quote:Op maandag 29 november 2021 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Ram:
Kijk uit lieve ram dat je niet teveel schoenen koopt; vooral omdat je ook een slang bent en helemaal geen schoenen nodig hebt. Je geluksnummer is 6."
Godverdomme ik wou dat ik een Leeuw wasquote:Op maandag 29 november 2021 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Leeuw
Maandag 29 november
Relax en volg vandaag je intuītie, nu de diepzinnige Neptunus in je instinctieve achtste huis op één lijn komt te staan met de vurige Mars in je emotionele vierde. Diepe conversaties zijn uiterst bevredigend onder deze sterren, dus skip koetjes en kalfjes en duik direct de diepte in. Dat gezegd hebbende, kijk uit dat je de grenzen van de ander (en van jezelf) niet overschrijdt. Voel je vrij om van onderwerp te veranderen als het te persoonlijk wordt. Verlang je ernaar om weer contact te hebben met een bepaalde geliefde die je al lang niet hebt gezien? Maak later vanavond tijd vrij voor een goed gesprek!
KIJK!!!!!!
een jongetje en een meisje, of twee meisjes of twee jongensquote:
Maandag 29 novemberquote:
kreeft?quote:Op maandag 29 november 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maandag 29 november
De sterren moedigen je vandaag aan om een beroep te doen op power players die je kent in jouw werkveld. Getalenteerde individuen met een goed netwerk kunnen je helpen sneller je doelen te bereiken, nu de instinctieve Neptunus in je carričrezone de krachten bundelt met de vurige Mars in het deel van je horoscoop dat over organiseren gaat. Vele handen maken licht werk, dus wees niet bang om de handen ineen te slaan. Zorg gewoon dat je slim kiest wie je toelaat in je inner circle. Je hebt teamgenoten nodig die net zoveel passie hebben voor het project in kwestie als jij. Kijk uit dat je, wanneer je eenmaal de juiste personen gevonden hebt, niet gaat micromanagen. Vertrouw erop dat ze hun werk prima zullen doen.
Werken, bij jou gaat het alleen maar over werken en over werk, en werk
Maandag 29 novemberquote:
nicequote:Op maandag 29 november 2021 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maandag 29 november
Is het hier heet, of ligt het aan jou? De sterren gooien de temperatuur vandaag omhoog wat betreft romantische inspanningen, nu de gepassioneerde Mars in je liefdeszone op één lijn staat met de diepzinnige Neptunus in je negende huis van avontuur. Je bent er klaar voor om op een dieper level te connecten; of je nu indruk probeert te maken op een nieuwe love interest, of opnieuw vonken wil laten overslaan binnen je huidige relatie. Voel je je prima op je gemak? Laat die muur om je heen dan wat verder zakken. Het kan jullie dichterbij elkaar brengen als je emotioneel kwetsbaar terrein durft te betreden. Luister naar je instinct terwijl jullie gesprekken steeds dieper gaan. En mocht je zin krijgen om het gespreksonderwerp in een wat spannendere en sexyer hoek te sturen, doe dit dan vooral.
Uiteraard alleen maar oversekste platvloerse zooi
Raad eens wat voor sterrenbeeld ik ben?quote:Op maandag 29 november 2021 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maandag 29 november
Is het hier heet, of ligt het aan jou? De sterren gooien de temperatuur vandaag omhoog wat betreft romantische inspanningen, nu de gepassioneerde Mars in je liefdeszone op één lijn staat met de diepzinnige Neptunus in je negende huis van avontuur. Je bent er klaar voor om op een dieper level te connecten; of je nu indruk probeert te maken op een nieuwe love interest, of opnieuw vonken wil laten overslaan binnen je huidige relatie. Voel je je prima op je gemak? Laat die muur om je heen dan wat verder zakken. Het kan jullie dichterbij elkaar brengen als je emotioneel kwetsbaar terrein durft te betreden. Luister naar je instinct terwijl jullie gesprekken steeds dieper gaan. En mocht je zin krijgen om het gespreksonderwerp in een wat spannendere en sexyer hoek te sturen, doe dit dan vooral.
Uiteraard alleen maar oversekste platvloerse zooi
nou nou nouquote:Op maandag 29 november 2021 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raad eens wat voor sterrenbeeld ik ben?
Ik ben het naarste mens van deze sc, zou een makkie moeten zijn.
quote:
Dat is iets heel anders dan enkellaarsjes met een hakquote:Op maandag 29 november 2021 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Oke voor het eerst over-knee laarzen besteldben benieuwd
Dan is het schorpioenquote:Op maandag 29 november 2021 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raad eens wat voor sterrenbeeld ik ben?
Ik ben het naarste mens van deze sc, zou een makkie moeten zijn.
Pics?quote:Op maandag 29 november 2021 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Oke voor het eerst over-knee laarzen besteldben benieuwd
Het gaat allebei aan je voetenquote:Op maandag 29 november 2021 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan enkellaarsjes met een hak
quote:Op maandag 29 november 2021 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is het schorpioen![]()
Valse krengen die in je schoen gaan wonen als je niet op past.
Ben ik ineens een mens dan ?quote:Op maandag 29 november 2021 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensenkennis is my middle name
quote:Op maandag 29 november 2021 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan enkellaarsjes met een hak
Apart om dat als naam te hebbenquote:Op maandag 29 november 2021 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensenkennis is my middle name
Moneys ten overvloede?quote:Op maandag 29 november 2021 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja klote zalando. Ze verkochten niet wat ik zocht maar wel leuke andere schoenen.
Nu heb ik 12 dingen besteld waarvan drie dingen voldoen aan de schoen waar ik eigenlijk voor ging
Staat leuk op LinkedInquote:
https://www.zalando.nl/ev(...)k-ev411a0pi-q11.htmlquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.zalando.nl/ev(...)k-ev411a0pi-q11.html
https://www.zalando.nl/on(...)k-oni11a00f-q12.html
En niet over knee maar bijna
https://www.zalando.nl/on(...)t-oni11a003-g11.html
Even ander kleurtje proberen, kei gezellig
Gewoon standaard (voor over knee laarzen dan, mn mama vindt dit een grote GATVERDAMME MAARTJE ECHT?! )
ķf je besteld van alles om te kijken hoe en wat in het echie en daarna stuur je dingen retour. Welkom bij het online winkelenquote:Op maandag 29 november 2021 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moneys ten overvloede?
Of op de bof?
Ja, maar moedersquote:Op maandag 29 november 2021 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon standaard (voor over knee laarzen dan, mn mama vindt dit een grote GATVERDAMME MAARTJE ECHT?! )
Lekker ordinairquote:Op maandag 29 november 2021 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar moeders![]()
"Trek je DAT aan?"
Ok * kleedt om
Eerste keer ooit dat ik hitsig wordt van laarzenquote:Op maandag 29 november 2021 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste keer ooit dat ik hitsig wordt van laarzen
Jij werd al hitsig van een broek op een bank dus weet niet of dit waar isquote:Op maandag 29 november 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste keer ooit dat ik hitsig wordt van laarzen
US wordt al hitsig als die ergens op straat een winkelwagenmuntje vind die een vrouw net heeft laten vallenquote:Op maandag 29 november 2021 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij werd al hitsig van een broek op een bank dus weet niet of dit waar is
Ja bij wijze van spreken danquote:Op maandag 29 november 2021 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij werd al hitsig van een broek op een bank dus weet niet of dit waar is
Hee laarzen, waar ga je met dat meisje naar toe?quote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Ben vooral benieuwd waar die over knee laarzen uit gaan komen
Over shoulders
'hij is nog warmquote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US wordt al hitsig als die ergens op straat een winkelwagenmuntje vind die een vrouw net heeft laten vallen
nicequote:Op maandag 29 november 2021 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voorn muntje?quote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US wordt al hitsig als die ergens op straat een winkelwagenmuntje vind die een vrouw net heeft laten vallen
Is een sprookje over geschrevenquote:Op maandag 29 november 2021 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee laarzen, waar ga je met dat meisje naar toe?
Naar de bioscoop.
Als er niets tussenkomt.
Waardeloos.quote:Op maandag 29 november 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maandag 29 november
De sterren moedigen je vandaag aan om een beroep te doen op power players die je kent in jouw werkveld. Getalenteerde individuen met een goed netwerk kunnen je helpen sneller je doelen te bereiken, nu de instinctieve Neptunus in je carričrezone de krachten bundelt met de vurige Mars in het deel van je horoscoop dat over organiseren gaat. Vele handen maken licht werk, dus wees niet bang om de handen ineen te slaan. Zorg gewoon dat je slim kiest wie je toelaat in je inner circle. Je hebt teamgenoten nodig die net zoveel passie hebben voor het project in kwestie als jij. Kijk uit dat je, wanneer je eenmaal de juiste personen gevonden hebt, niet gaat micromanagen. Vertrouw erop dat ze hun werk prima zullen doen.
Werken, bij jou gaat het alleen maar over werken en over werk, en werk
Tot op 1 centimeter afstand van je lunchtrommeltje denk ik zo te zien.quote:Op maandag 29 november 2021 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Ben vooral benieuwd waar die over knee laarzen uit gaan komen
Over shoulders
Watquote:Op maandag 29 november 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot op 1 centimeter afstand van je lunchtrommeltje denk ik zo te zien.
Een vleermuis, lol wtfquote:Op maandag 29 november 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen eraan likken als een dolle vleermuis
quote:Op maandag 29 november 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot op 1 centimeter afstand van je lunchtrommeltje denk ik zo te zien.
Ik volg jullie gesprek nietquote:Op maandag 29 november 2021 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat
Zeg je nu wat ik denk dat je zegt
Het is US dusquote:Op maandag 29 november 2021 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat
Yups, rennen met die laarzen gaat je niet lukken.quote:Op maandag 29 november 2021 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat
Check die laarzen dan.quote:Op maandag 29 november 2021 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik volg jullie gesprek niettoch vind ik het vermakelijk
quote:Op maandag 29 november 2021 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik volg jullie gesprek niettoch vind ik het vermakelijk
Misschien is dat Crack_'s hobbyquote:Op maandag 29 november 2021 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, rennen met die laarzen gaat je niet lukken.
Ga je weer als de vieze ouwe vent achter vrouwen aanrennen?quote:Op maandag 29 november 2021 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, rennen met die laarzen gaat je niet lukken.
My scrotum is completely ready now.quote:Op maandag 29 november 2021 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is dat Crack_'s hobby
Heb nu zo'n smeagol in mn hoofd, ITS MINEquote:Op maandag 29 november 2021 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je weer als de vieze ouwe vent achter vrouwen aanrennen?
Haal anderequote:Op maandag 29 november 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn dropjes zijn niet sabbelbaar
Wat zijn ze dan?quote:Op maandag 29 november 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn dropjes zijn niet sabbelbaar
4EverBlackEyed is een kaboutertje, die laarzen komen tot haar oren.quote:Op maandag 29 november 2021 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
4ebe weet denk ik wel wat over knee laarzen zijn hoor
Whieeepquote:Op maandag 29 november 2021 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
4EverBlackEyed is een kaboutertje, die laarzen komen tot haar oren.
Dit geeft ook weer een erg prachtig beeld in mijn beschaafde hoofdquote:Op maandag 29 november 2021 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whieeep
Ik denk overigens dat ik ongeveer net zo groot ben als Crack_
Ben je ons aan het uitlachen?quote:Op maandag 29 november 2021 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit geeft ook weer een erg prachtig beeld in mijn beschaafde hoofd
Volgens mij ook, van die irritante opdondertjesquote:Op maandag 29 november 2021 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whieeep
Ik denk overigens dat ik ongeveer net zo groot ben als Crack_
Enkelbijtertjesquote:Op maandag 29 november 2021 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij ook, van die irritante opdondertjes
Ik lach best vaak maar zelden met mijn broek op de enkelsquote:Op maandag 29 november 2021 19:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je ons aan het uitlachen?
In mijn hoofd ben ik een Duitse Herdershondquote:
Eeeeuhmmm.. doe je broek maar weer omhoog.quote:Op maandag 29 november 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lach best vaak maar zelden met mijn broek op de enkels
Oh jij bent tenminste nog gewoon een hond, ik ben een leeuwquote:Op maandag 29 november 2021 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik een Duitse Herdershond
Altijd bescheiden geblevenquote:Op maandag 29 november 2021 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jij bent tenminste nog gewoon een hond, ik ben een leeuw
Rawr.quote:Op maandag 29 november 2021 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh jij bent tenminste nog gewoon een hond, ik ben een leeuw
quote:Op maandag 29 november 2021 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben ik een Duitse Herdershond
Dit ben jijquote:Op maandag 29 november 2021 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd bescheiden gebleven
quote:Op maandag 29 november 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben een ierse setter. Nerveuzig, niet de snuggerste, maar wel vol goede bedoelingen
Ik ben een Ierse wolfshond, beetje mottig en kan af en toe grauwen als het eten hem niet aanstaat maar wel met gekleurde vlechtjes en een lullig ruiten broekje en zodra hij muziek hoort springt hij uit zijn mand.quote:Op maandag 29 november 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben een ierse setter. Nerveuzig, niet de snuggerste, maar wel vol goede bedoelingen
quote:Op maandag 29 november 2021 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of meer
[ afbeelding ]
?
quote:Op maandag 29 november 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een Ierse wolfshond, beetje mottig en kan af en toe grauwen als het eten hem niet aanstaat maar wel met gekleurde vlechtjes en een lullig ruiten broekje en zodra hij muziek hoort springt hij uit zijn mand.
quote:Op maandag 29 november 2021 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een Ierse wolfshond, beetje mottig en kan af en toe grauwen als het eten hem niet aanstaat maar wel met gekleurde vlechtjes en een lullig ruiten broekje en zodra hij muziek hoort springt hij uit zijn mand.
Die daar onder ook welquote:Op maandag 29 november 2021 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Die modderhond is zo lieffff!
quote:Op maandag 29 november 2021 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'JONGENS MOET JE KIJKEN KAN BIJNA BIJ MN EIGEN PIELIE!!!![]()
![]()
'
Ja klopt wel denk ik
Hey, jij zegt dat je het bentquote:Op maandag 29 november 2021 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt wel een kruising tussen een oude deken en een alien.
Weimaraner gehad, lief beest godverdoomequote:Op maandag 29 november 2021 19:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil graag een windhond, weimaraner of een koningspoedel
Noteertquote:Op maandag 29 november 2021 19:38 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2021 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ben jij
[ afbeelding ]
En dit ben ik
[ afbeelding ]
Ik een Pyreneese Berghond, die was wat minder lief, nou ja eenkennig dat beest.quote:Op maandag 29 november 2021 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weimaraner gehad, lief beest godverdoome
Poedels zijn niet liefquote:Op maandag 29 november 2021 19:38 schreef Crack_ het volgende:
Heb je daar ervaring mee ?quote:
Zo wordt het niks tussen ons krekkiequote:Op maandag 29 november 2021 19:38 schreef Crack_ het volgende:
Wat is dat nou voor een gremlinquote:Op maandag 29 november 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh
https://www.dailymotion.com/video/x304qo1
Teveel soja gebruikt?quote:
Moet je elke avond half Twente door op de hondenslee.quote:Op maandag 29 november 2021 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou altijd wel een echte husky, maar die zijn bijna onhandelbaar als je ze niet dagelijks totaal uitput.
Ahwquote:Op maandag 29 november 2021 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weimaraner gehad, lief beest godverdoome
Het zou leuk zijn als ik die als verrassing zou krijgen ooit en dat ik dan helemaal hysterisch ga huilen dat dit alles is waarvan ik ooit heb gedroomdquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo wordt het niks tussen ons krekkie
Jaa, super interessante honden maar heb daar de levensstijl ook niet voor. En super mooi trouwensquote:Op maandag 29 november 2021 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Wou altijd wel een echte husky, maar die zijn bijna onhandelbaar als je ze niet dagelijks totaal uitput.
Waar ga je dan heen met je filmpjes? Pornhub?quote:Op maandag 29 november 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Youtube heeft weer een "update". je kunt alleen nog zien hoeveel likes iets heeft en kiezen om te disliken, maar niet meer zien hoeveel dislikes iets heeft![]()
Ze haten kuddevolk. Ik ben daar binnenkort weg
Ok dit valt te regelen, hoe ga je hem noemen?quote:Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw![]()
[..]
Het zou leuk zijn als ik die als verrassing zou krijgen ooit en dat ik dan helemaal hysterisch ga huilen dat dit alles is waarvan ik ooit heb gedroomd![]()
Hoeft geen puppy te zijn, mag ook uit het asiel komen![]()
![]()
Nogal eenkennig.quote:Op maandag 29 november 2021 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh mijn ervaring is gelukkig anders? Wat dan
God beware ons.quote:Op maandag 29 november 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ga je dan heen met je filmpjes? Pornhub?
Peppiquote:Op maandag 29 november 2021 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dit valt te regelen, hoe ga je hem noemen?
Meteen een eigen zender. Niet 24Kitchen maar 24Flesquote:Op maandag 29 november 2021 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ga je dan heen met je filmpjes? Pornhub?
Ja tuurlijk is die Bartdwerg ook geluktquote:Op maandag 29 november 2021 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen een eigen zender. Niet 24Kitchen maar 24Fles
Peppi en Creckiquote:Op maandag 29 november 2021 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Peppi
Nee geen idee maar zal wel zoiets worden
Wat?quote:Op maandag 29 november 2021 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is die Bartdwerg ook gelukt
Oh, van voor jouw tijd. Meneer de erudieterd.quote:
Tja als je de radio aan hebt en deze staat niet op TukkerFM ja dan euh krijg je dat.quote:Op maandag 29 november 2021 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Worden jullie ook dood gegooid met dit liedje of valt het nog mee? Ik vraag dit voor een vriend
Wat? Is gewoon een simpele vraag hoor, wat is dit voor antwoordquote:Op maandag 29 november 2021 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja als je de radio aan hebt en deze staat niet op TukkerFM ja dan euh krijg je dat.
Ene nog een ploatie vuur marinus vanuit huus van bewaring in Almelo
Zegt me niks. Ik zou niet weten waar eigenlijk? Ik luister nooit radio maar misschien is dat ook wat achterhaald.quote:Op maandag 29 november 2021 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Worden jullie ook dood gegooid met dit liedje of valt het nog mee? Ik vraag dit voor een vriend
Los is gewoon een beetje bijzonderquote:Op maandag 29 november 2021 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Is gewoon een simpele vraag hoor, wat is dit voor antwoord
Hmm, ik hoor hem nu heel veel op random plekken. Winkels etc maar gok dat dat allemaal radio is dus vandaar de vraag of het nu een hip nummertje was gewordenquote:Op maandag 29 november 2021 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zegt me niks. Ik zou niet weten waar eigenlijk? Ik luister nooit radio maar misschien is dat ook wat achterhaald.
Je hoeft toch alleen te betalen bij die poffertjespannen als t je eigen schuld is dat t niet werkt? En niet als t hun schuld is?quote:Op maandag 29 november 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Allejezus, wat is Zoggi toch weer een debiel kutbedrijf zegvorige week natuurlijk heel dat debacle met de kabel die buiten niet was aangesloten. Van het weekend kwam ik er achter dat bij de tv boven een deel van de zenders het niet doet omdat die geen signaal krijgen. Krijg je eerst al die domme vragen van 'heeft u de kabels nagelopen' 'heeft u al opnieuw geīnstalleerd' etc. En dan blijven pushen van 'zou u het op een ander punt kunnen proberen?'. Ja ik ga lekker heel de tv door mijn huis slepen om te kijken of een kabeltje werkt terwijl ik al kan zien dat het signaal beneden al waardeloos is dus het gewoon in de kabel van buitenaf of de aansluiting in de muur komt
. Na veel pushen heb ik ze zover gekregen dat ze een monteur langssturen, op 10 december ...
. En dan willen ze me er nog voor laten gaan betalen ook
![]()
Ga zo maar even oversluiten naar T-Mobile
PAK ZEquote:Op maandag 29 november 2021 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Allejezus, wat is Zoggi toch weer een debiel kutbedrijf zegvorige week natuurlijk heel dat debacle met de kabel die buiten niet was aangesloten. Van het weekend kwam ik er achter dat bij de tv boven een deel van de zenders het niet doet omdat die geen signaal krijgen. Krijg je eerst al die domme vragen van 'heeft u de kabels nagelopen' 'heeft u al opnieuw geīnstalleerd' etc. En dan blijven pushen van 'zou u het op een ander punt kunnen proberen?'. Ja ik ga lekker heel de tv door mijn huis slepen om te kijken of een kabeltje werkt terwijl ik al kan zien dat het signaal beneden al waardeloos is dus het gewoon in de kabel van buitenaf of de aansluiting in de muur komt
. Na veel pushen heb ik ze zover gekregen dat ze een monteur langssturen, op 10 december ...
. En dan willen ze me er nog voor laten gaan betalen ook
![]()
Ga zo maar even oversluiten naar T-Mobile
Ze willen het zo verdraaien omdat ik niet met mijn tv door het hele huis ga slepen dat ik nalatig ben en maar voor de kosten op moet draaienquote:Op maandag 29 november 2021 20:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen te betalen bij die poffertjespannen als t je eigen schuld is dat t niet werkt? En niet als t hun schuld is?
t-mobile is ook horror hoor, t is allemaal gezeik
Ja toedeledokie bavianen, jullie slopen en fixen t maar en ik sjouw niksquote:Op maandag 29 november 2021 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen het zo verdraaien omdat ik niet met mijn tv door het hele huis ga slepen dat ik nalatig ben en maar voor de kosten op moet draaien
Stinkt dat ?quote:Op maandag 29 november 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een Pyreneese Berghond, die was wat minder lief, nou ja eenkennig dat beest.
Mijn mening is daar ietsjes anders over na de perikelen van vorige weekquote:Op maandag 29 november 2021 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond ziggo klantenservice eigenlijk altijd super chill. Die hebben me ooit geld gegeven voor iets waar ik of hun niks aan konden doen?
Haha, zijn sowieso geen huishonden idd.quote:Op maandag 29 november 2021 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Die kunnen hun monteur naar een locatie sturen, die hem dan afmeld zonder er te zijn geweest "joah die lijn doet t wel mevrouwtje" Nee, die werkt niet. En jullie monteur is er niet geweest om het te testen en daar betaal ik wel voor. "oh dat kunnen we fixen, 250 euro!"quote:
Zijn dat van die oma dingen? Zit wel fijnquote:Op maandag 29 november 2021 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet elke keer denken aan het ondergoedmerk Sloggi
Snap ik, is ook maar net wat je klacht is en welke henkie je daar aan de lijn hebt gok ikquote:Op maandag 29 november 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn mening is daar ietsjes anders over na de perikelen van vorige week
Dat heeft u juist ingeschat Meneer Flashquote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee, Puala "mevrouwtje" noemen is een vrij korte weg naar ellende.
Nou ja ze hebben ze ook voor andere leeftijdsgroepen maar ik denk dat het logisch is dat jij die niet te zien krijgtquote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn dat van die oma dingen? Zit wel fijn
Ja, heel comfortabel en fijne stofquote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn dat van die oma dingen? Zit wel fijn
Ja ik gun ze die automatische refferallink nietquote:Op maandag 29 november 2021 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet elke keer denken aan het ondergoedmerk Sloggi
Deze zat denk ik druk op zijn FOK!-account in KLB ofzo, toonde nauwelijks interesse en ik moest de woorden er echt uittrekken en hij kon alleen maar dezelfde zinnetjes herhalenquote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap ik, is ook maar net wat je klacht is en welke henkie je daar aan de lijn hebt gok ik
Sorry omadingen is natuurlijk een fout woord maar iedereen begrijpt dan wel wat ik bedoel. Iedere leeftijdsgroep mag ze aandoenquote:Op maandag 29 november 2021 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ze hebben ze ook voor andere leeftijdsgroepen maar ik denk dat het logisch is dat jij die niet te zien krijgt
quote:Op maandag 29 november 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze zat denk ik druk op zijn FOK!-account in KLB ofzo, toonde nauwelijks interesse en ik moest de woorden er echt uittrekken en hij kon alleen maar dezelfde zinnetjes herhalen
De Tena Ladies zijn voor US he. Die kauwt erop.quote:Op maandag 29 november 2021 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorry omadingen is natuurlijk een fout woord maar iedereen begrijpt dan wel wat ik bedoel. Iedere leeftijdsgroep mag ze aandoen
quote:Op maandag 29 november 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
KPN![]()
Is NOOIT wat mee.
En als je na 8 jaar gebeld wordt door de klantenservice "Joh gaat alles nog campagnolo?" zeg je "Ehm nou fijn dat je belt want ik moet de experia box de laatste tijd steeds vaker resetten."
Na een tijdje hebben ze dan in telefoonboek_1912_backup_voorlopig_0.99_definitief_1.01_afblijven_dezeisdegoeie!.doc gevonden dat je de oudste nog werkende Experiabox van Nederland hebt en krijg je binnen 2 dagen een nieuwe opgestuurd volkomen gratiesche![]()
Ze blijven gewoon aan die draadjes trekken totdat jij overstapt.quote:Op maandag 29 november 2021 20:31 schreef LTVDK het volgende:
En ja hoor, daar istie weer
[ afbeelding ]
Weer de smeekbede om naar Vodafone over te stappen
Hoe kun je dit zeggen en tegelijkertijd van mening zijn dat kpn dus echt zo goed is?quote:Op maandag 29 november 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee echt, was best grappig. Ik moest dan aangeven hoe hij eruitzag. Nou ja een witte met hier wat grijs en daar wat tekst en didat zoveelnogwat. Bleef het heel lang stil.
ik "Hallo?"
KPN:"Weet u het zeker? En daar 2 ledjes?"
ik: "Ja klopt"
KPN:".........ik.. ik zit hier versies 10 voor 11 te vervangen en heel af en toe kom ik een 9 tegen. Maar u heeft een 6"
Je moet ook gewoon veel eerder dan na 8 jaar je scheur opentrekkenquote:Op maandag 29 november 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee echt, was best grappig. Ik moest dan aangeven hoe hij eruitzag. Nou ja een witte met hier wat grijs en daar wat tekst en didat zoveelnogwat. Bleef het heel lang stil.
ik "Hallo?"
KPN:".........ik.. ik zit hier versies 10 voor 11 te vervangen en heel af en toe kom ik een 9 tegen. Maar u heeft een 6"
Ja want mijn tv signaal hier beneden begint nu ook te stotterenquote:Op maandag 29 november 2021 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon aan die draadjes trekken totdat jij overstapt.
En jij vind niet dat ze dit pro actief hadden moeten fixen?quote:Op maandag 29 november 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik "Hallo?"
Dat is toch fantastisch?quote:Op maandag 29 november 2021 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je dit zeggen en tegelijkertijd van mening zijn dat kpn dus echt zo goed is?
Dit zijn voor hun de beste klanten die veeeeel te veel voor hun abbo betalen en ook nog lekker oude meuk blijven gebruikenquote:Op maandag 29 november 2021 20:36 schreef Puala het volgende:
[..]
En jij vind niet dat ze dit pro actief hadden moeten fixen?
Nee waarom? If it worx, don't fix itquote:Op maandag 29 november 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon veel eerder dan na 8 jaar je scheur opentrekken
Ik bedoel maarquote:Op maandag 29 november 2021 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want mijn tv signaal hier beneden begint nu ook te stotteren![]()
Ok, makkelijke klant ben je welquote:Op maandag 29 november 2021 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is toch fantastisch?Hij deed het gewoon nog
En voor mij goed genoeg om nog niet te gaan huilen om een nieuwe
![]()
Ja als je als klant het hipste van het hipste wilt hebben zou ik zeggen, donder lekker op naar zoggi of zo![]()
Ja en misschien wel een potentieel security risico lopen ivm achterlopende firmware.quote:Op maandag 29 november 2021 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit zijn voor hun de beste klanten die veeeeel te veel voor hun abbo betalen en ook nog lekker oude meuk blijven gebruiken
Nee. Ik had geen probleemquote:Op maandag 29 november 2021 20:36 schreef Puala het volgende:
[..]
En jij vind niet dat ze dit pro actief hadden moeten fixen?
Ik wissel bijna elk jaar van energie, glas en telefoon abbo.quote:Op maandag 29 november 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee waarom? If it worx, don't fix it
Je hebt overknee laarzen besteld, dus ja.quote:
quote:Op maandag 29 november 2021 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt overknee laarzen besteld, dus ja.
Ja dat kan ook hequote:Op maandag 29 november 2021 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wissel bijna elk jaar van energie, glas en telefoon abbo.
Dubbeltje eerste rang![]()
Maar dan niet naar die rukkers van budget energie, simyo of tele 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |