SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 29 november 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooooh die moet ik ook nog ja, ik had een poos geleden mijn droomkleed gevonden, aarghhhhhh die link heb ik niet meer, wekenlang naar gezocht
Is zeker al een paar maanden geleden, toch even zoekenquote:Op maandag 29 november 2021 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]ohno dat is echt shit. Geschiedenis zeker al bekeken
Ja die heb ik ook.quote:Op maandag 29 november 2021 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer op de website staan. Gewoon strak, wit en simpel, geen randjes ofzo.
Dat kan juist super mooi zijnquote:Op maandag 29 november 2021 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een samenraapsel, wel met rookglas borden.
quote:Op maandag 29 november 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Regelmatig en kwestie van veel keukenkastje hebben.
Is het.. kleurrijk?quote:Op maandag 29 november 2021 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijeengeraapt zooitje.. gewoon functioneel.
Plastic? 🤔quote:Op maandag 29 november 2021 14:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Plastic bordjes en bestek van de Hema
Ik heb geen Bijenkorf geld.quote:Op maandag 29 november 2021 14:48 schreef bitterbal het volgende:
bijenkorf heeft vaak mooie serviezen vind ik
Ik vind design dingen zelf ook alleen leuk bij kommetjes. En bekersquote:Op maandag 29 november 2021 14:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel roze kommetjes enz voor nootjes etc.
Glazen moeten vooral praktisch zijn en gewoon simpel van design.quote:Op maandag 29 november 2021 14:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind design dingen zelf ook alleen leuk bij kommetjes. En bekers
Ja dat is super milieuvriendelijk want die kieper je gewoon weg en dan hoef je niet zo vaak de vaatwasser aan te zettenquote:
quote:Op maandag 29 november 2021 14:48 schreef bitterbal het volgende:
bijenkorf heeft vaak mooie serviezen vind ik
Ik vind stapelbare wel handig (want niet veel keukenruimtequote:Op maandag 29 november 2021 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Glazen moeten vooral praktisch zijn en gewoon simpel van design.
Jaaquote:Op maandag 29 november 2021 14:50 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn roze kommetjes best mooi en ooit gewoon gekocht bij de Lidl. Maar Lidl heeft soms best leuk spul voor in de keuken enz te koop.
quote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Het leuke van veel serviezen is dat je er ook een hippe villa kakelbont tafel van kunt dekken, ja ik ben heel erg gay daarin
M'n oom had met verhuizen een doos met oma's servies laten vallenquote:Op maandag 29 november 2021 14:45 schreef Ama het volgende:
Alleen toen ik net had gekocht en in mijn vorige huis even had staan (nieuw in doos) heeft iemand het laten vallen dus ik mis wel een paar dingen.(Heb wel geld gekregen van die persoon hoor)
Van zoiets heb ik een schaaltje, met een gouden randjesquote:
Het kan best veel hebben kwam ik toen achter. Denk dat ik 5 dingen mis van de hele set? Sowieso 2 ontbijtbordjes.quote:Op maandag 29 november 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oom had met verhuizen een doos met oma's servies laten vallenHij voelde zich ontzettend schuldig, maar het was 100-delig ofzo dus het was niet zo erg eigenlijk
Soms voor het idee doe ik het in een kommetje, wat dan betekend zodra ik moet plassen dat ik daarna dat kommetje ook weer bijvul in de keuken.quote:Op maandag 29 november 2021 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Al eet ik dat eigenlijk meestal gewoon uit de zak.
Goed, vijf uur later...quote:We are aware of software problems.
IT is working on it.
We do not have any ETA at this moment.
Als je ergens binnenkomt en de tafel is super mooi opgedektquote:Op maandag 29 november 2021 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Het leuke van veel serviezen is dat je er ook een hippe villa kakelbont tafel van kunt dekken, ja ik ben heel erg gay daarin
Ja voor de vorm in een schaaltje. Ik heb heel veel schaaltjesquote:Op maandag 29 november 2021 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms voor het idee doe ik het in een kommetje, wat dan betekend zodra ik moet plassen dat ik daarna dat kommetje ook weer bijvul in de keuken.
Ik heb geen eens een eettafel.quote:Op maandag 29 november 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eettafel is ook 335 centimeter lang omdat ik veel eters en drinkers aan tafel tot de gouden ochtendstond gezellig vind
Wat, standaard 335?!?! Of uitgeklapt ofzoietsquote:Op maandag 29 november 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eettafel is ook 335 centimeter lang omdat ik veel eters en drinkers aan tafel tot de gouden ochtendstond gezellig vind
Ik wel, een magneet voor losse zooi en post. En heb er nu een vaas met rozen op staan.quote:
Ja ik ook maar sommige (zoals die van de Lidl) was per 6 dus dan heb ik meteen 6 van die. Maar heb ook andere kommetjes.quote:Op maandag 29 november 2021 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja voor de vorm in een schaaltje. Ik heb heel veel schaaltjes
Hele dag zon hierquote:
Daar is de bar bij de keuken voor; die kan ook getransformeerd worden tot reuze sta-tafel.quote:Op maandag 29 november 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |