abonnement Unibet Coolblue
pi_202391297
Weet niet of ik dit moet plaatsen.

Maar doe het toch maar.

https://www.bitchute.com/video/gD2MDH9420x7/
pi_202391327
doe maar niet, onzinnig getroll ook

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2021 14:34:02 ]
pi_202391386
Ik vond het wel creatief.

Op veel plekken alleen niet echt bruikbaar.
pi_202391515
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 14:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik vond het wel creatief.

Op veel plekken alleen niet echt bruikbaar.
1 het crashed het systeem niet maar maakt die qr code gewoon onbruikbaar
2 succes met het zetten van een stip op je telefoon :')
pi_202391835
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 14:43 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
1 het crashed het systeem niet maar maakt die qr code gewoon onbruikbaar
2 succes met het zetten van een stip op je telefoon :')
Dat is dus de beperking inderdaad ;)
pi_202393878
Naar een website linken waar een video staat van een afbeelding. :')

Ik zal je even helpen:
pi_202395592
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 14:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Weet niet of ik dit moet plaatsen.

Maar doe het toch maar.

https://www.bitchute.com/video/gD2MDH9420x7/
Dit is leuk. Laat die controlefreaks maar verrekken.
pi_202396317
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
Naar een website linken waar een video staat van een afbeelding. :')

Ik zal je even helpen:
[ afbeelding ]
Thanks!
  maandag 29 november 2021 @ 22:58:02 #9
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202399502
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 17:19 schreef Tourniquet het volgende:
Naar een website linken waar een video staat van een afbeelding. :')

Ik zal je even helpen:
[ afbeelding ]
Lachen, best een goed idee eigenlijk! _O-
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_202399633
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 22:58 schreef EINZ het volgende:

[..]
Lachen, best een goed idee eigenlijk! _O-
Nee, het is onzinnig en doet niets.

Of….. “ze” willen je dat doen geloven? Ik zou het uitproberen als ik jou was. Wel hier verslag doen pls.
  maandag 29 november 2021 @ 23:19:06 #11
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202399770
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 23:07 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Nee, het is onzinnig en doet niets.

Of….. “ze” willen je dat doen geloven? Ik zou het uitproberen als ik jou was. Wel hier verslag doen pls.
Ik snap ook wel dat scannen om ergens binnen te komen niets hiermee te maken heeft. Maar stel dat er scanzuilen komen zoals bv bij de blokker en intertoys, dan is het leuk om een stip op de scanner te zetten.

En daarbij is het gewoon lachen, mijn innerlijke vandaal wordt een beetje wakker >:)
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_202400088
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 23:19 schreef EINZ het volgende:

[..]
Ik snap ook wel dat scannen om ergens binnen te komen niets hiermee te maken heeft. Maar stel dat er scanzuilen komen zoals bv bij de blokker en intertoys, dan is het leuk om een stip op de scanner te zetten.

En daarbij is het gewoon lachen, mijn innerlijke vandaal wordt een beetje wakker >:)
Dat lachen vergaat mij, ben bang voor dwang.
pi_202400092
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 22:58 schreef EINZ het volgende:

[..]
Lachen, best een goed idee eigenlijk! _O-
Alleen hoe saboteer je de QR code die gecontroleerd wordt in een cafe? alleen die van jezelf kan je dan saboteren, niet? -O-
  dinsdag 30 november 2021 @ 00:43:38 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_202400166
QR codes zijn redundant uitgevoerd dus zelfs met een paar zwarte stippen zou het bericht in de code nog steeds leesbaar moeten zijn aangezien het denk ik 2 of 3x staat uitgeschreven.

maar met genoeg stippen ja dan is die code niet meer leesbaar. maar geen systeem wat daardoor "crashed"...

de meeste codes die je tegen komt op straat zijn er om iemand naar je website te sturen zonder dat ze het adres hoeven in te typen. en de meest voorkomende toepassing is stickers door mensen met een politiek blogje, bloemenwinkels, vermiste dieren posters.

ik zie even niet wat voor revolutie het gaat ontketenen om die dingen met je stift te defacen. maar.. you do you :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_202400189
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Alleen hoe saboteer je de QR code die gecontroleerd wordt in een cafe? alleen die van jezelf kan je dan saboteren, niet? -O-
Door godverdomme niet mee te doen met deze hele onzin. Gewoon nooit een QR code laten zien. Sterker nog, flikker die app van je telefoon. En dus vermijdt plekken waar ze je om de code vragen.

Zo sabotteren we de overheid indirect het hardst. Niet meer meedoen. Burgerlijke ongehoorzaamheid. Eerst lopen de horeca-tenten inkomsten mis en dan a) gaan ze vanzelf stoppen met controleren of b) de overheid loopt ook inkomsten mis en schaf het af.

Als we allemaal een maand thuis blijven, of in ieder geval kappen met die app gebruiken, dan is dit vanzelf afgelopen. Met volksgezondheid heeft het in ieder geval niks te maken, dat is inmiddels wel duidelijk, dus wat let je?

Stop ermee. #doenietmeermee
pi_202400199
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:58 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Door godverdomme niet mee te doen met deze hele onzin. Gewoon nooit een QR code laten zien. Sterker nog, flikker die app van je telefoon. En dus vermijdt plekken waar ze je om de code vragen.

Zo sabotteren we de overheid indirect het hardst. Niet meer meedoen. Burgerlijke ongehoorzaamheid. Eerst lopen de horeca-tenten inkomsten mis en dan a) gaan ze vanzelf stoppen met controleren of b) de overheid loopt ook inkomsten mis en schaf het af.

Als we allemaal een maand thuis blijven, of in ieder geval kappen met die app gebruiken, dan is dit vanzelf afgelopen. Met volksgezondheid heeft het in ieder geval niks te maken, dat is inmiddels wel duidelijk, dus wat let je?

Stop ermee. #doenietmeermee
eens. ik heb ook geen QR code hoor.
  dinsdag 30 november 2021 @ 01:44:08 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_202400268
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 00:58 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Door godverdomme niet mee te doen met deze hele onzin. Gewoon nooit een QR code laten zien. Sterker nog, flikker die app van je telefoon. En dus vermijdt plekken waar ze je om de code vragen.

Zo sabotteren we de overheid indirect het hardst. Niet meer meedoen. Burgerlijke ongehoorzaamheid. Eerst lopen de horeca-tenten inkomsten mis en dan a) gaan ze vanzelf stoppen met controleren of b) de overheid loopt ook inkomsten mis en schaf het af.

Als we allemaal een maand thuis blijven, of in ieder geval kappen met die app gebruiken, dan is dit vanzelf afgelopen. Met volksgezondheid heeft het in ieder geval niks te maken, dat is inmiddels wel duidelijk, dus wat let je?

Stop ermee. #doenietmeermee
dus we zijn niet bereid om met zijn allen een maand thuis te blijven om dat virus tegen te houden maar we gaan dus wel collectief netjes een maand thuis zitten om QR code scannende restaurants te fucken?

de ironie.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_202400305
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 01:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]
dus we zijn niet bereid om met zijn allen een maand thuis te blijven om dat virus tegen te houden maar we gaan dus wel collectief netjes een maand thuis zitten om QR code scannende restaurants te fucken?

de ironie.
Of gewoon een restaurant/cafe vinden die geen QR codes controleren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202400313
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 01:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]
dus we zijn niet bereid om met zijn allen een maand thuis te blijven om dat virus tegen te houden maar we gaan dus wel collectief netjes een maand thuis zitten om QR code scannende restaurants te fucken?

de ironie.
virus tegen houden als we een maand binnen blijven? je hebt denk ik te veel van Hugo's kool aid gezopen.
pi_202400317
twitter


How to guide _O_ _O_
Plaats hier uw advertentie
pi_202400319
Plaats hier uw advertentie
pi_202400485
Wat heeft dit voor nut? Je eigen QR code ongeldig maken? 8)7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')