SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het minimaal contact met anderen maakt wel dat ieder dingetje wat je wél oppikt, meteen zes keer zo hard aankomt ofzo. Pre-corona snotterde ik gewoon het halve jaar, nu is het meteen een week uitgeteld.quote:
nou ja gammel zeg je toch? Ratelt er iets als je beweegt?quote:Op maandag 29 november 2021 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je denkt dat er een schroefje los zit?
Denk dat ze de zaag zoekt.quote:Op maandag 29 november 2021 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je denkt dat er een schroefje los zit?
Oh meh.quote:Op maandag 29 november 2021 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou een beetje blikkerigNiet beter dan de bedrade die bij m'n telefoon zaten.
Bij vriendenweekend begin Oktober merkten we dat wel. 2 dagen op stap en daarna flink deel van de mensen ineens zware verkoudheidquote:Op maandag 29 november 2021 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het minimaal contact met anderen maakt wel dat ieder dingetje wat je wél oppikt, meteen zes keer zo hard aankomt ofzo. Pre-corona snotterde ik gewoon het halve jaar, nu is het meteen een week uitgeteld.
Mja, collega waar ik vrijdag mee heb geluncht heeft een zoontje dat verkouden is. Misschien heb ik dat opgepikt. Ik ben niet echt ziek, maar een tikje hangerig.quote:Op maandag 29 november 2021 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het minimaal contact met anderen maakt wel dat ieder dingetje wat je wél oppikt, meteen zes keer zo hard aankomt ofzo. Pre-corona snotterde ik gewoon het halve jaar, nu is het meteen een week uitgeteld.
sssstquote:Op maandag 29 november 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze de zaag zoekt.
Naja, vorige week dus.quote:Op maandag 29 november 2021 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij vriendenweekend begin Oktober merkten we dat wel. 2 dagen op stap en daarna flink deel van de mensen ineens zware verkoudheid
waarom heb je deze gekozen?quote:Op maandag 29 november 2021 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou een beetje blikkerigNiet beter dan de bedrade die bij m'n telefoon zaten.
quote:Op maandag 29 november 2021 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja gammel zeg je toch? Ratelt er iets als je beweegt?
Aangevuld voor je.quote:Op maandag 29 november 2021 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, collega waar ik vrijdag mee heb geluncht heeft een zoontje dat verkouden is. Misschien heb ik dat opgepikt. Ik ben nog niet echt ziek, maar een tikje hangerig.
hmmmquote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Eerder een beetje schurende geluiden.
Meh.quote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik julie welles verteld hoe lekker gerookte zalm is?
Niet mijn ding, nooit geweest ook.quote:
Beetje gewoontjes.quote:Op maandag 29 november 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik julie welles verteld hoe lekker gerookte zalm is?
maar heb je het gekocht voor de muziek?quote:Op maandag 29 november 2021 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede reviews, meer opties, en de ander waar ik over twijfelde was uitverkocht
Ook voor podcasts en misschien voor werk. Jammer dat ik hem niet aan de tv kan koppelen.quote:Op maandag 29 november 2021 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar heb je het gekocht voor de muziek?
Alias Wattenschijfje.quote:Op maandag 29 november 2021 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gaat voor de gerookte barracuda?
Die mag lekker in haar cuddlecup blijven slapenquote:Op maandag 29 november 2021 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nee, dat zou wel zielig zijn
Keihard niet. Toen ik deze baan aangeboden kreeg, heb ik wel een hoger salaris neergelegd dan werd geboden en gebluft dat ik nog een andere aanbieding hadquote:Op maandag 29 november 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand ervaring met keiharde salarisonderhandelingen?
Maar die batterijduur is toch beperkt?quote:Op maandag 29 november 2021 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook voor podcasts en misschien voor werk. Jammer dat ik hem niet aan de tv kan koppelen.
Geniaalquote:Op maandag 29 november 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keihard niet. Toen ik deze baan aangeboden kreeg, heb ik wel een hoger salaris neergelegd dan werd geboden en gebluft dat ik nog een andere aanbieding had
Deze zou 8 uur meegaan, maar wat dat in de praktijk betekent, weet ik nog nietquote:Op maandag 29 november 2021 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar die batterijduur is toch beperkt?
Mwah, zo'n 5 uur luisteren is niet heel beroerd toch.quote:Op maandag 29 november 2021 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar die batterijduur is toch beperkt?
Dit doet iedereen toch hoop ik?quote:Op maandag 29 november 2021 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Keihard niet. Toen ik deze baan aangeboden kreeg, heb ik wel een hoger salaris neergelegd dan werd geboden en gebluft dat ik nog een andere aanbieding had
hoezo ben je niet voor een koptelefoon gegaan?quote:Op maandag 29 november 2021 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze zou 8 uur meegaan, maar wat dat in de praktijk betekent, weet ik nog niet
Zijn het net mooie pauzemomenten enzo.quote:Na 15 minuten opladen, gebruik je ze weer voor 100 minuten.
Ja, niet helemaalquote:Op maandag 29 november 2021 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je van functie/baan veranderen?
Geen idee, ik ben niet iedereenquote:Op maandag 29 november 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet iedereen toch hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |