5: 2 bel, 1 slee, 1 sterquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5: 2 bel, 1 slee
5: 1 bel, 1 slee, 1 want
10: 1 ster, 1 bel, 1 hulst
Jij hebt drie gekocht?quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5: 2 bel, 1 slee, 1 ster
5: 1 bel, 1 slee, 1 want, 1 schaats![]()
10: 1 ster, 2 bel, 1 hulst
Wat denk je zelf? 😶quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog lastiger: ik heb nu een kalender gekocht als Sinterklaas kado.
Stél dat die de 100.000 bevat, heb ik die dan gewonnen, of de ontvanger???
Die loten zijn bijna een A4’tje, dus als die niet door je brievenbus passen, passen die krasloten denk ik ook nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:36 schreef mschol het volgende:
briefje in de bus: bus te klein![]()
zouden dat eindelijk mijn krasloten zijn? (brievenbus is wat smaller dan gemiddeld)
morgen weet ik het, dan kan ik het ophalen bij postnl punt
Ja maar ik vind het kut met die 2 vijven. Denk dat ik er toch maar eentje vast meteen open ga krassenquote:
Doe nou nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het kut met die 2 vijven. Denk dat ik er toch maar eentje vast meteen open ga krassen
Nou dan win ik dat toch nog steeds hmmquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe nou niet![]()
Straks zit er toch achter die ene een groot bedragHahaha
Maar dan klopt je verhaal niet, wat je eergisteren zeiquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan win ik dat toch nog steeds hmmAlleen wat sneller
Neequote:Op zaterdag 4 december 2021 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan klopt je verhaal niet, wat je eergisteren zei
Ja, ze maken je gokverslaafd als je niet opletquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik niet, vorig jaar eerste keer mee gedaan en had toen 5 euro gewonnen, dus eigenlijk een gratis kraskaart
Ik misschien straks. Zo ff kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:24 schreef Kanaroe het volgende:
Heeft iemand wel eens een aanzienlijk bedrag gewonnen hier?
Wij spelen al een jaar of 10 en het hoogste dat we ooit hebben gekrast was, denk ik, 20 euro.
(Daar hebben we weer loten van gekocht, en niks mee gewonnen)
Niet stiekem alles openkrassen hč, maar succes!quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik misschien straks. Zo ff kijken
Mwa valt wel mee, sommige die kopen ook echt tig van die krasloten ik dan weer nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:27 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, ze maken je gokverslaafd als je niet oplet
Nee, ik ook niet hoor. Alleen de decemberkalender. Ik zie regelmatig tiepes die het hele jaar door een stapeltje kraslootjes kopen in de supermarkt. Niks voor mij, gelukkig.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa valt wel mee, sommige die kopen ook echt tig van die krasloten ik dan weer niet
Zonde van t geld..quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor. Alleen de decemberkalender. Ik zie regelmatig tiepes die het hele jaar door een stapeltje kraslootjes kopen in de supermarkt. Niks voor mij, gelukkig.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:24 schreef Kanaroe het volgende:
Heeft iemand wel eens een aanzienlijk bedrag gewonnen hier?
Wij spelen al een jaar of 10 en het hoogste dat we ooit hebben gekrast was, denk ik, 20 euro.
(Daar hebben we weer loten van gekocht, en niks mee gewonnen)
Informatief!quote:
Je speelt toch al jaren mee?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
1 bel tekort voor de 5000 dus![]()
en wat een tiefeswerk. Ik dacht dat je gewoon dat laatste vakje open kon maken en dan meteen te zien kreeg wat je gewonnen had
Nou precies en ik had er dus drie gekocht, dat was dus de fout. Maar dat is nu rechtgezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |