abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 1 februari 2003 @ 13:15:15 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8219211
Ik begrijp best dat jullie kinders willen opkomen voor julle SuperSterretje, maar is het in jullie breezerhoofdjes nog niet opgekomen dat er ook mensen zijn die een, ik noem maar lukraak een naam, Jim echt niet goed vinden qua zang of performance?

Leg ons dat eens uit?

pi_8219224
Ja leg dat eens uit!!!
pi_8219234
je verwacht logica van hysterische pubermeisjes... good luck!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_8219254
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:17 schreef Cheiron het volgende:
Hackney Downs
  zaterdag 1 februari 2003 @ 13:20:59 #5
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8219257
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:17 schreef Cheiron het volgende:
[hoog stemmetje opzetten]

Maar jim is gewoon GE-WEL-DIG!!! En hij is ZO LEUK. Zo'n LEK-KER DING. Ohhhhh Jimmmmmmmmmm

[/hoog stemmetje afzetten]

Wat denk je zelf? Is dat logica? Vrouwen zijn nu eenmaal een raadsel. Face it, it makes them interesting, but still a mystery

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  Redactie Frontpage zaterdag 1 februari 2003 @ 13:22:15 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8219269
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:20 schreef kwib het volgende:
Vrouwen zijn nu eenmaal een raadsel.
Maar niet alle vrouwen zeggen met smileys dat je jaloers op Jim bent als je zegt dattie niet kan zingen.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 13:25:55 #7
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8219305
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Maar niet alle vrouwen zeggen met smileys dat je jaloers op Jim bent als je zegt dattie niet kan zingen.

Tja, maar dat zijn vrouwen-to-be, oftwel meisjes. Die zijn ook niet interessant voor ons mannen (op de pedo's na dan ) Dit soort pre-vrouwen negeren wij want veel zinnigs komt er toch niet uit

Dus mijn eigenlijke advies voor je openingspost: gewoon negeren en lachen. Je weet beter

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 13:28:15 #8
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_8219321
pff we zijn van dat probleem af als het einde van de maand is, dan komen de rekeningen binnen, is er geen beltegoed meer en zijn alle blije breezerkinderkes meteen de mond gesnoerd

blijkbaar voelen die kindjes dat gezeik als persoonlijk aan, WANT hun grote fan (en voorbeeld) wordt beledigd

put
your
clothes
on!
pi_8219324
hedendaagse popmuziek (de kwaliteit daarvan) is voor de minder ontwikkelde mensen (Britney spears etc van dat niveau)

Minder ontwikkelde mensen vinden muziek goed als ze de tekst mee kunnen zingen en als ze de uitermate simpele (chicee girls oid )en niet originele tekst niet meer kunnen zingen (he hallo ze hebben een IQ van onder de 80 dus dan is de songtekst van die chicee girls vrij moeilijk) Dan hebben ze iets nodig om naar te kijken.

Kortom niet op ingaan die mensen zijn te stom voor woorden en denken ook echt dat ze bij Idols echt muziektalent een kans willen geven. Niet dus als ze dat willen hadden ze die andere gozer erin laten zitten die z'n eigen teksten wilde schrijven.

Maar het is natuurlijk wel een superidee: je creert een hype, maakt 2 albums en vertrekt met het geld net zoals met k-otic

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8219335
Op zich zingt Jim niet slecht maar zijn stembereik is veelste beperkt en zijn stem past slecht bij nummers van deze tijd....

Ik zat meer te denken aan Lee Towers nummers als

"I can see clearly now the rain is gone.... I can see all Obbstakkkkles in my way"

Verder zingt Hind gewoon het best.... Daar kan gewoon niemand onderuit... die zingt gewoon alles relatief goed... en die jamai kan ook aardig zingen... en die heeft ook iets meer uitstraling als Jim...

Anyway, het maakt me eigenlijk niet eens uit wie er wint.. maar goed, dis mijn mening zo even tussen neus en lippen door

Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
  Redactie Frontpage zaterdag 1 februari 2003 @ 13:30:51 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8219345
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:
je creert een hype, maakt 2 albums en vertrekt met het geld
En het betreffende idool kun je vervolgens bezichtigen bij de kaasafdeling van Albert Heijn.
pi_8219358
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:29 schreef ReSiever het volgende:
Op zich zingt Jim niet slecht maar zijn stembereik is veelste beperkt en zijn stem past slecht bij nummers van deze tijd....

Ik zat meer te denken aan Lee Towers nummers als

"I can see clearly now the rain is gone.... I can see all Obbstakkkkles in my way"

Verder zingt Hind gewoon het best.... Daar kan gewoon niemand onderuit... die zingt gewoon alles relatief goed... en die jamai kan ook aardig zingen... en die heeft ook iets meer uitstraling als Jim...

Anyway, het maakt me eigenlijk niet eens uit wie er wint.. maar goed, dis mijn mening zo even tussen neus en lippen door

Tis overduidelijk dat Jim zal winnen, die staat nu al super in de publiciteit, z'n naam hoor je heel vaak uit de mond van de BrEeZaHjEuGd dus er zijn veel fans. Wat doe je dan als je echt voor het muzikaal talent gaat ? dan kies je Hind maar ja wat doe je als je op de "K-Otic" tour gaat ? dan neem je Jim. Tis gewoon financieel veel aantrekkelijker je kan die gozer met een kluitje het riet in sturen. Geef um 4000 euro in de maand en hij is helemaal blij en de rest kan je zelf houden
pi_8219387
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:32 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Tis overduidelijk dat Jim zal winnen, die staat nu al super in de publiciteit, z'n naam hoor je heel vaak uit de mond van de BrEeZaHjEuGd dus er zijn veel fans. Wat doe je dan als je echt voor het muzikaal talent gaat ? dan kies je Hind maar ja wat doe je als je op de "K-Otic" tour gaat ? dan neem je Jim. Tis gewoon financieel veel aantrekkelijker je kan die gozer met een kluitje het riet in sturen. Geef um 4000 euro in de maand en hij is helemaal blij en de rest kan je zelf houden

Mja, tis jammer dat het zo moet gaan ja...Anyway... koop toch geen muziek van die mensen.. ook al zouden ze eventueel doorgaan...
Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
pi_8219389
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En het betreffende idool kun je vervolgens bezichtigen bij de kaasafdeling van Albert Heijn.

Precies ja. Het betreffende idool heeft dan ook nog het idee dat z'n leven geslaagd is als ie nagefloten word in de supermarkt of als er weer een liefdesbriefje onder de ruitenwisser van z'n BMW zit op z'n fietszadel geplakt zit.

pi_8219408
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:32 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

ik denk dat ie ouders van Jim een heel gehaaide manager voor 'm vinden.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  Redactie Frontpage zaterdag 1 februari 2003 @ 13:37:38 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8219421
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:36 schreef Vision het volgende:

[..]

In het contract staat dat Edwin dat wordt!
pi_8219448
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:36 schreef Vision het volgende:

[..]

Ik mag het hopen voor hem maar aan de andere kant. Verder is hij nog helemaal niets, heeft hij helemaal niets en heeft hij nog helemaal niets geprestreerd dus om nou te zeggen dat je veel op tafel kan leggen. Plus dat er absoluut nog geen duidelijk is over de mate waarin het populair word. Take That was ook populair maar er is maar 1 die het verder echt gemaakt heeft terwijl ze toch allemaal populair waren. Alhoewel dit project wel meer kans van slagen heeft dan Take That solo maar toch. Jim doet er waarschijnlijk het beste aan om een zo'n kort mogelijk contract te tekenen. Dan kan ie het daarna steeds verhogen alst goed loopt
pi_8219464
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:37 schreef SunChaser het volgende:

[..]

In het contract staat dat Edwin dat wordt!

Dat is dus het gehaaide van RTL4 die gasten komen binnen en hebben het idee van hoihoi als ik het haal heb ik al een contract en daar worden ze op genaaid. Ze worden echt uitgemolken
pi_8219510
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:41 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dat is dus het gehaaide van RTL4 die gasten komen binnen en hebben het idee van hoihoi als ik het haal heb ik al een contract en daar worden ze op genaaid. Ze worden echt uitgemolken

stelletje koeien
046
Dank aan Yeahinho
pi_8219556
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:46 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

stelletje koeien

Eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat
punt 1 er mensen zijn die daadwerkelijk denken dat ze op hun talent geselecteerd zullen worden.
punt 2 die mensen daarna akkoord gaan met het feit dat ze er alleen maar staan vanwege hun leuke koppie en omdat ze in een studio een beetje kunnen zingen (want mark my words:Jim gaat echt niet live zingen)
punt 3 er gewoon mensen zijn die denken dat de deelnemers op hun talent geselecteerd zijn en dus echt muzikanten (als in ik zing/schrijf/zing live/bespeel instrumenten) zijn ipv dat ze poppetjes zijn die doen wat hun opgedragen word.
en punt 4 die mensen nog de cd's kopen en naar concerten gaan omdat ze zo 'goed' zijn.

De jeugd van tegenwoordig....Als dat later ons land moet gaan redden...dan ga ik binnenkort emigreren...

*surft alvast naar www.easyjet.com

[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 01-02-2003 13:52]

pi_8219565
offtopic.. maarre.. moet iedereen het nou *altijd* hebben over breezahsletten etc..

Die term is een eigen leven gaan leiden en slaat in de meeste gevallen nieteens ergens meer op..

pi_8219582
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:52 schreef Sven- het volgende:
offtopic.. maarre.. moet iedereen het nou *altijd* hebben over breezahsletten etc..

Die term is een eigen leven gaan leiden en slaat in de meeste gevallen nieteens ergens meer op..

Idols en BrEeZaHgIrLs lijken me hier twee termen die zeer goed met elkaar samen gaan in dit verhaal denk je niet ?
  Redactie Frontpage zaterdag 1 februari 2003 @ 13:57:59 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8219630
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:53 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Idols en BrEeZaHgIrLs lijken me hier twee termen die zeer goed met elkaar samen gaan in dit verhaal

Inderdaad, let vanavond eens voor de grap op het publiek als de naam van Jim wordt genoemd of als hij in beeld komt. Dat heeft niks meer met nuance te maken.
pi_8219925
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 13:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik begrijp best dat jullie kinders willen opkomen voor julle SuperSterretje, maar is het in jullie breezerhoofdjes nog niet opgekomen dat er ook mensen zijn die een, ik noem maar lukraak een naam, Jim echt niet goed vinden qua zang of performance?

Leg ons dat eens uit?

Dat 'breezerhoofdjes' zegt al genoeg.. Dit hele topic zegt eigenlijk al genoeg.. Niemand zegt dat er geen kritiek op Jim gegeven mag worden, maar de manier waarop, daar gaat het om.. Er word namelijk niet alleen maar gezegd dat men Jim niet zo fantastisch vind als alle jongere meiden (Tjongejonge, hoe logisch ), er word door velen ook gescholden op hem, of op het publiek wat op hem stemt.. *dat komt jaloers over*

Als jij jezelf als volwassen beschouwt, laat het dan lekker gaan zeg.. Voel je gewoon niet aangesproken als je jaloers word genoemd. Het ontkennen, laat staan een heel topic er voor openen, komt al helemaal intelligent over

zaterdag 1 februari 2003 @ 15:37:13 #25
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_8220797
HmmmZzzzZZzz reageren op een reactie ........ Heheheheh

Maar alle gekheid op een stokje: Anderen krijgen ook kritiek...... oh hell iedereen krijgt kritiek. That's the point off the show.

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')