abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202385280
quote:
16s.gif Op zondag 28 november 2021 22:51 schreef Starhopper het volgende:
Was deze al gepost? _O-

[ twitter ]
Yep.. ik weet niet wat ze zegt maar ik had haar aangehouden.. Klaar mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2021 22:58:31 ]
pi_202385300
quote:
16s.gif Op zondag 28 november 2021 22:51 schreef Starhopper het volgende:
Was deze al gepost? _O-

[ twitter ]
Is Jomanda weer terug in Nederland? Wat een gek _O-
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 november 2021 @ 23:01:56 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202385335
Ja. Of in ieder geval rijbewijs invorderen. Onverantwoord dat iemand die overduidelijk psychisch niet in orde is mag autorijden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202385402
quote:
16s.gif Op zondag 28 november 2021 23:01 schreef Starhopper het volgende:
Ja. Of in ieder geval rijbewijs invorderen. Onverantwoord dat iemand die overduidelijk psychisch niet in orde is mag autorijden.
Ze rijdt niet zelf dat scheelt.. Maar wat zegt ze... Mogelijk belediging/bedreiging van een ambtenaar in functie.. zoeken we wel even uit op bureau, we hebben tijd zat.

Dit is toch diezelfde heks van dat 13 minuten lange jankfilmpje over die sauna? Dat ze naar de sauna ging, waar dan alleen uitzondering was op het horecagedeelte maar dat ze wel op het terras konden zitten, klonk in haar ogen allemaal prima.. Totdat ze bij binnenkomst al een ander kleur bandje om moest.. dat was al een beetje tweede wereldoorlog-achtig en toen ze geweigerd werden in het restaurant en verdikkeme op het terras moesten zitten in de kou was het ineens onmenselijk en moest ze huilen, alles..

Ze wist van te voren dat ze niet in het restaurant mocht maar wel op het terras.. zegt ze zelf in het begin van het filmpje. Helemaal de weg kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2021 23:07:56 ]
pi_202385479
Mooi die figuren die zo een scène maken. Deze mensen weten precies wat ze doen, kiezen er bewust voor om de regels te overtreden en dan de confrontatie aan te gaan. zielig gaan zitten huilen, stelletje acteurs.

meneer Van Damme in Purmerend maakte 't ook erg bont. Die deed mee als lijsttrekker bij een verkiezing.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)purmerend-om-qr-code
Ter info, de beste man had uiteindelijk 0 zetels behaald.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 november 2021 @ 23:12:59 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202385503
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 23:06 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ze rijdt niet zelf dat scheelt.. Maar wat zegt ze... Mogelijk belediging/bedreiging van een ambtenaar in functie.. zoeken we wel even uit op bureau, we hebben tijd zat.

Dit is toch diezelfde heks van dat 13 minuten lange jankfilmpje over die sauna? Dat ze naar de sauna ging, waar dan alleen uitzondering was op het horecagedeelte maar dat ze wel op het terras konden zitten, klonk in haar ogen allemaal prima.. Totdat ze bij binnenkomst al een ander kleur bandje om moest.. dat was al een beetje tweede wereldoorlog-achtig en toen ze geweigerd werden in het restaurant en verdikkeme op het terras moesten zitten in de kou was het ineens onmenselijk en moest ze huilen, alles..

Ze wist van te voren dat ze niet in het restaurant mocht maar wel op het terras.. zegt ze zelf in het begin van het filmpje. Helemaal de weg kwijt.
Dat zou ook niet gek geweest zijn ja :D PV: "Aangehouden ivm mogelijke belediging, verdachte riep djotte wawe in tienvoud." _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202385515
Sowieso ook steeds dat vergelijken met de tweede wereldoorlog... Verdomme man, ben blij dat mijn grootouders niet meer leven. Verzet dit, verzet dat.. NSB zus, NSB zo.. Nazi's.. Mijn overgrootouders hadden Joden op zolder, mijn opa vervalste documenten, mijn oma bracht die documenten en ander illegaal spul rond. Mijn overgrootvader is verraden door zijn overbuurman, een NSB'er. Hij is opgepakt, eerst overgebracht naar Kamp Vught en daarna gedeporteerd naar Neuengamme waar hij zich dood heeft moeten werken. Heb daar alle papieren van en hij is ook te vinden in het verzetsmuseum te Amsterdam.

Ik heb wel wat verhalen voor die mensen.. Moet je je verdomme eens voorstellen hoe die oudjes die nog in leven zijn zich moeten voelen met al dat gezwets.. alsof ze het al niet moeilijk genoeg hebben.
pi_202385640
quote:
16s.gif Op zondag 28 november 2021 23:12 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat zou ook niet gek geweest zijn ja :D PV: "Aangehouden ivm mogelijke belediging, verdachte riep djotte wawe in tienvoud." _O-
is "djotta waere" al trending topic? :|W _O-
wat heeft het voor nut om je wachtwoord naar agenten te schreeuwen? dacht ze dat ze er dan wel door mocht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202385685
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 23:26 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
is "djotta waere" al trending topic? :|W _O-
wat heeft het voor nut om je wachtwoord naar agenten te schreeuwen? dacht ze dat ze er dan wel door mocht.
Haha _O- Ik weet niet eens wat het betekent maar als het niet iets ergs is dan kan je er merchandise van maken en al die wappies kopen het! :P :')
pi_202385696
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 23:13 schreef JohnWickPic het volgende:
Sowieso ook steeds dat vergelijken met de tweede wereldoorlog... Verdomme man, ben blij dat mijn grootouders niet meer leven. Verzet dit, verzet dat.. NSB zus, NSB zo.. Nazi's.. Mijn overgrootouders hadden Joden op zolder, mijn opa vervalste documenten, mijn oma bracht die documenten en ander illegaal spul rond. Mijn overgrootvader is verraden door zijn overbuurman, een NSB'er. Hij is opgepakt, eerst overgebracht naar Kamp Vught en daarna gedeporteerd naar Neuengamme waar hij zich dood heeft moeten werken. Heb daar alle papieren van en hij is ook te vinden in het verzetsmuseum te Amsterdam.

Ik heb wel wat verhalen voor die mensen.. Moet je je verdomme eens voorstellen hoe die oudjes die nog in leven zijn zich moeten voelen met al dat gezwets.. alsof ze het al niet moeilijk genoeg hebben.
En vervolgens blokkeren ze iedereen met een andere mening op hun streams. Vragen ze kijkers om screenshots te maken zodat ze ze kunnen verwijderen.
Roepen ze op tot rellen, maken politieagenten kapot, menen te mogen spreken namens onze kinderen…
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 november 2021 @ 23:32:43 #36
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202385703
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 23:26 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
is "djotta waere" al trending topic? :|W _O-
wat heeft het voor nut om je wachtwoord naar agenten te schreeuwen? dacht ze dat ze er dan wel door mocht.
Lol! Dat moeten we ff trending maken :T

Maar ik weet nog steeds niet wat het nou is :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202385714
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 23:30 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Haha _O- Ik weet niet eens wat het betekent maar als het niet iets ergs is dan kan je er merchandise van maken en al die wappies kopen het! :P :')
• Tickets voor het tribunaal ¤ 10,00
• Pakketreizen naar het tribunaal ¤ 50,00

Gerard Joling gaat een aangepaste versie inzingen, "Ticket to the tribunals" ¤ 5,00
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202385723
quote:
16s.gif Op zondag 28 november 2021 23:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lol! Dat moeten we ff trending maken :T

Maar ik weet nog steeds niet wat het nou is :')
dat weet ze zelf denk ik ook niet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202385754
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En vervolgens blokkeren ze iedereen met een andere mening op hun streams. Vragen ze kijkers om screenshots te maken zodat ze ze kunnen verwijderen.
Roepen ze op tot rellen, maken politieagenten kapot, menen te mogen spreken namens onze kinderen…
En namens het volk heh.. Wij Het Volk..
pi_202385820
oh ja, ook zo briljant. met een groepje van 12 mensen 'wij zijn nederland' roepen. :|W
ja joh. bij elkaar nog geen miljoenste deel van Nederland. 8)7
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 29 november 2021 @ 00:07:33 #41
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202385983
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 23:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
oh ja, ook zo briljant. met een groepje van 12 mensen 'wij zijn nederland' roepen. :|W
ja joh. bij elkaar nog geen miljoenste deel van Nederland. 8)7
Het probleem is dat de meeste van dit soort mensen een aantal steekjes los hebben >:O en dat zelf niet door hebben, of kunnen zien. (onbekwaam tot zelfreflectie) Vanuit hun wanen die ze hebben, en hun parallelle werkelijkheid die ze hebben gecreëerd, menen zei dingen te zien en weten waardoor normale mensen de randdebielen (satanisten, racisten en pedofielen) zijn.

Maar zolang ze niet echt direct een bedreiging voor de samenleving zijn kun je er helaas weinig tegen uitrichten, laat staan in een samenwerking met passende therapie en/of medicatie terecht komen. Dat lukt pas als ze vanuit hun waanideeën een agent of een minister doodgeknuppeld hebben om zo de samenleving te kunnen beschermen.

Maar het grootste probleem is nog wel dat het er nogal veel zijn :{ Vroeger had je gewoon een dorpsgek, maar tegenwoordig heb je daar hele kuddes van en zitten ze zelfs in onze volksvertegenwoordiging. En ik geloof niet dat de beschikbaarheid van alle geestverruimende middelen in dit land daar een gunstige uitwerking op heeft :|W

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 29-11-2021 08:39:07 ]
pi_202386264
Ik wil niet zeiken heh, het is allemaal al kut genoeg.. Maar nu zijn er dus die nieuwe maatregelen. Horeca dicht om 1700u behalve voor bezorgen of afhalen. Dus, ik eet veel buiten de deur, kook vaak niet zelf etc, ik vroeg mij al af van hoe gaan we dit doen ten opzichte van eerdere lockdowns en dergelijke.

Moet ik bellen, bestellen en dan binnenkomen op tijdstip X om bestelling B.1.1.529 (haha!) af te halen? Nope.. je kan gewoon een horecazaak naar binnen, de hele nacht lang ook als het moet, zeggen wat je wilt hebben en dan lekker wachten tot het klaar is. Mondkapje ja of nee? Geen probleem.. QR code? Neuh.. buiten wachten? Nee hoor.

Ik mag het alleen niet binnen opeten, deed ik toch al niet dus dat is hartstikke mooi.. maar hoe krom is dat? En dat er veel zaken zijn die niet aan mondkapjes doen, dat valt ook niet te handhaven. Maar dat werkt dan toch allemaal niet? Ik ben geen criticus, geen wappie of geef het een naam.. Maar dit gedeelte is, net als het openhouden van de grens, zo krom als de pest. Het werkt niet. Supermarkt idem dito.. sommige hebben geen mondkapje, anderhalve meter is sowieso niet mogelijk en werkt ook niet bij een aerosol virus dat zich aantoonbaar tot 9 meter kan verspreiden. Zegt een medewerker dat je een mondkapje op moet dan zegt de wappie "je moet je bek houden" en dat was het.

Dus naast dat er mensen zijn die schijt hebben aan alles en lekker met tig man in een huiskamertje elkaar onderproesten, op vakantie gaan, veel contactmomenten hebben, geen mondkapje dragen, bla bla et cetera.. Is het dus ook zo dat die maatregelen, en dat is inmiddels wel bekend, niet alleen 100% te handhaven zijn maar ook dat er nogal wat lekkages zitten in dat lockdownsysteem.

Begrijp me goed, ik wil gewoon mijn eten kunnen halen en zeker na 1700u.. Maar het is raar dat ik niet naar mijn sportverenigingen kan na 1700u terwijl ik wel met meerdere mensen in een vreettentje kan gaan staan wachten op mijn voer. En als ik wel zelf eten wil maken of normale boodschappen wil doen ik nog steeds, want dat is al die tijd al zo geweest, geconfronteerd wordt met mensen in de supermarkt die zich niet aan de basismaatregelen houden.

Op die manier blijft het zo nog wel even doorgaan. En in dat opzicht snap ik sommige standpunten van de wappies wel. Want dit klopt inderdaad niet.
pi_202387095
quote:
16s.gif Op zondag 28 november 2021 23:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lol! Dat moeten we ff trending maken :T

Maar ik weet nog steeds niet wat het nou is :')
Beetje zoals covfefe denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202387704
quote:
16s.gif Op zondag 28 november 2021 22:51 schreef Starhopper het volgende:
Was deze al gepost? _O-

[ twitter ]
_O- _O-
Echt eerste notitie voor de nieuwe kabinetsplannen: investeren in de GGZ :')
Die commentaren eronder ook.
pi_202387777
Hebben jullie al gezien dat zij van Onrecht tv 3.0, een hartje hebben gelegd voor het quarantaine hotel bij Schiphol? :D
Te zien via facebook (geen idee hoe je dat deelt hier).
Het zou me niets verbazen als ze dat echtpaar hebben helpen ontsnappen :o
  maandag 29 november 2021 @ 10:13:00 #46
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202387839
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 10:08 schreef Pippalena het volgende:
Hebben jullie al gezien dat zij van Onrecht tv 3.0, een hartje hebben gelegd voor het quarantaine hotel bij Schiphol? :D
Te zien via facebook (geen idee hoe je dat deelt hier).
Het zou me niets verbazen als ze dat echtpaar hebben helpen ontsnappen :o
Er valt niks te ontsnappen. Ze kunnen daar allemaal zo het hotel uitlopen. Het is vrijwillig dat je daar zit, net zoals jij vrijwillig je handen wast ed.

We hebben hier ook geen opvoedingskampen, hoewel dat geen overbodige luxe zou zijn.
pi_202390629
Eline heeft werkelijk niets te doen he? heel uit Dwingeloo naar Amsterdam om in de avond rotzooi op de weg te leggen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202391277
YHWH m’Kaddesh, is ongeveer 'de Heer die heiligt' in het OT; bij Karin heeft het een iets andere klank en doet ze alsof het een toverspreuk is.
Ze zegt wawee ipv Jahwe, wat dan weer de juiste uitspraak van 'Huawei' is (schijnt te zijn) in het 'Chinees', en dat maakt onze tandenfluisteraar nog een stuk raadselachtiger.


[ Bericht 18% gewijzigd door NoCigar op 29-11-2021 14:52:35 ]
anonieme razernist
pi_202391845
Dit en en het grappige commentaar er onder:
twitter
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 29 november 2021 @ 15:02:24 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202391888
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 14:30 schreef NoCigar het volgende:
YHWH m’Kaddesh, is ongeveer 'de Heer die heiligt' in het OT; bij Karin heeft het een iets andere klank en doet ze alsof het een toverspreuk is.
Ze zegt wawee ipv Jahwe, wat dan weer de juiste uitspraak van 'Huawei' is (schijnt te zijn) in het 'Chinees', en dat maakt onze tandenfluisteraar nog een stuk raadselachtiger.
Maar wat is de achterliggende gedachte om 'de heer die heiligt in tienvoud' tegen een agent te zeggen? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')