Dat zie ikquote:Op woensdag 1 december 2021 12:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou, het doet mij helemaal niks hoor
De politie zit er ook bovenop las ik op Twitterquote:Op woensdag 1 december 2021 12:37 schreef spoilert het volgende:
[..]
Over een half uurtje meer info, groetjes MIVD![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, dat zei ik al. Die laten zich echt niet nog een keer verassenquote:Op woensdag 1 december 2021 12:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De politie zit er ook bovenop las ik op TwitterDit gaat lachen worden straks
Op een aantal strategische locaties staan pelotons ME klaarquote:Op woensdag 1 december 2021 12:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik al. Die laten zich echt niet nog een keer verassen
ME, Marechaussee, landelijke stoottroepen, kom maar op![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga voor 13:00 nog even wat chips en popcorn inslaanquote:Op woensdag 1 december 2021 12:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op een aantal strategische locaties staan pelotons ME klaar
Is er al een Buffel van de Landmacht gesignaleerd?quote:Op woensdag 1 december 2021 12:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nu nog livestreamsquote:Op woensdag 1 december 2021 12:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee wel de nog niet verkochte tanks waarmee men over de langzaamrijdende autos zal gaan rijden terwijl de vluchtende recalcitranten door sluipschutters beschoten gaan worden met covidvaccins.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:47 schreef spoilert het volgende:
[..]
Is er al een Buffel van de Landmacht gesignaleerd?
Gelukkig krijgen steeds meer trekkers een kenteken en is het over een jaar of wat sowieso verplicht een kenteken op een trekker te hebben. 1 agent op een viaduct en het is uit met de pret...quote:Op woensdag 1 december 2021 13:04 schreef Tengano het volgende:
Trouwens wat een flikkerstreek dat die antivax beweging die boeren erbij proberen te betrekken. Hun leuze was: straks worden jullie vervangen door windmolens en zonneparken, dus kom met je trekker. Ben je dit beleid ook zat kom dan!
En die trekkers zijn best wel linke dingen omdat je daar stevige baricades mee kunt maken en schade aan kunt richten. En die hou je met een politiewagen ook niet zomaar tegen. En het beste wat je wellicht kunt doen in zo'n geval is deescaleren want alszo'n boer uitflipt, kan dat levensgevaarlijk worden met zo'n voertuig.
Grapjasquote:Op woensdag 1 december 2021 13:09 schreef Tengano het volgende:
Jeetje, iedereen kan dit gewoon zien:
https://www.moet-wakker.nl/profilegrid_blogs/transport-in-actie/
Ik durf alleen niet op Telegram te klikken
Eline gaat live denk ikquote:
Wat een pulp kan je op die site vinden zeg. Dan moet je toch wel behoorlijk van het padje zijn als je dat allemaal serieus neemt.quote:
Ik heb niet gekliktquote:Op woensdag 1 december 2021 13:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat een pulp kan je op die site vinden zeg. Dan moet je toch wel behoorlijk van het padje zijn als je dat allemaal serieus neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |