Zijn hele worp is inmiddels verkracht. Tenzij hij rommel als Murnan loot, gaat hij gewoon roemloos ten onder met 0-3.quote:Op zondag 28 november 2021 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen excuus. Afgelopen WK was ook niet erg slecht en dat was na zijn ‘herstel’.
Durrant is mentaal gewoon zo stabiel als een rietje.
Ja viel me ook al op maar het kan soms ineens gaan lopen. Zie ook wel kansen voor Searle inderdaad die laat zich niet gek maken.quote:Op zondag 28 november 2021 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wright was enkel tegen MvG goed, daarvoor mwa. Clayton heeft ontzettend lopen glibberen en was ook erg matig. SEARLE GOD.
Zo goed was zijn WK toch niet?quote:Op zondag 28 november 2021 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen excuus. Afgelopen WK was ook niet erg slecht en dat was na zijn ‘herstel’.
Durrant is mentaal gewoon zo stabiel als een rietje.
Rits heeft geen broeken, alleen maar lange regenjassenquote:Op zondag 28 november 2021 21:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Searle in de finale, het broekje gaat uit in huize Rits de Boer
Alleen een goede fase tegen Baggish waarna hij later in de wedstrijd toch instortte?quote:
Vanwege de zwart-wit kijkers?quote:Op zondag 28 november 2021 21:13 schreef Nober het volgende:
Beide een rood met zwart shirt, dacht dat dat niet mocht.
Ik ga vanavond niet live twitteren want ik kan op dit moment de spanning niet aan en mijn vingers staan stijf van de zenuwen. Ik weet niet of Ryan Searle PCF gaat winnen maar dat zou voor mij net zo geweldig zijn als toen Price het WK won.quote:Op zondag 28 november 2021 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rits heeft geen broeken, alleen maar lange regenjassen
Nee vrij matig, maar wel gemiddeldes rond de 90 dacht ik. Inmiddels komt hij zelden boven de 80 uit.quote:
Clayton speelt uit inderdaad dus die moet een ander kleurtje aan!quote:Op zondag 28 november 2021 21:13 schreef Nober het volgende:
Dat valt eigenlijk ook wel te hopen. Terwijl een Norris, vdPas of zelfs een Jamie Lewis nog op het podium plots kon verrassen is het bij Durrant al een tijdje echt hopeloos. Hoop dat een sympathieke speler hem loot.quote:Op zondag 28 november 2021 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn hele worp is inmiddels verkracht. Tenzij hij rommel als Murnan loot, gaat hij gewoon roemloos ten onder met 0-3.
Gaan ze allebei tegelijk gooien dat de scheids ze niet uit elkaar gaan houden?quote:Op zondag 28 november 2021 21:13 schreef Nober het volgende:
Laat hem dan maar Labanauskas, Joyce of Mitchell loten. Daar weet je wel van dat ze steady dingen neer gaan zetten.quote:Op zondag 28 november 2021 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk ook wel te hopen. Terwijl een Norris, vdPas of zelfs een Jamie Lewis nog op het podium plots kon verrassen is het bij Durrant al een tijdje echt hopeloos. Hoop dat een sympathieke speler hem loot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |