Die ellende is morgen?quote:Op zondag 28 november 2021 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Is er een lijstje met deelnemers van dat laatste kwalificatietoernooi morgen?
Zal FatVinnie die ook verkopen in zijn shop die naast een slager zit? #dtvquote:Op zondag 28 november 2021 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
De pijlen van Rafferty zijn die van James Wade die speciale editie die 2 jaar geleden ofzo uitkwamen. Unicorn lanceerde toen een complete lijn darts in de kleur black chrome waaronder die van Wade, Anderson etc.
#weetjes
en deze pot bepaalt dan of er 2 of 3 tickets te verdelen zijn dacht ik. Morgen 20:00 loting WKquote:Op zondag 28 november 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ellende is morgen?
Dat wordt wel genieten.
Natuurlijk.quote:Op zondag 28 november 2021 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal FatVinnie die ook verkopen in zijn shop die naast een slager zit? #dtv
Al lijst van de deelnemers bekend?quote:Op zondag 28 november 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ellende is morgen?
Dat wordt wel genieten.
Ja want de WK-loting is morgen om 20uquote:Op zondag 28 november 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ellende is morgen?
Dat wordt wel genieten.
Zeker en vast Pinoquote:Op zondag 28 november 2021 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Is er een lijstje met deelnemers van dat laatste kwalificatietoernooi morgen?
Daar kan je natuurlijk ook gewoon een kwollefaaier (dus zonder de naam) in stoppenquote:Op zondag 28 november 2021 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja want de WK-loting is morgen om 20u
Wel een idee, dan spelen ze dat qtoernooi meteen voor een bekende tegenstander op het WK.quote:Op zondag 28 november 2021 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar kan je natuurlijk ook gewoon een kwollefaaier (dus zonder de naam) in stoppen
Maar volgens mij morgen ja
quote:Op zondag 28 november 2021 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
Aan het dagjesvolk te zien hier begint het WK weer
Yup, dank mij later maar voor het feit dat FOK nu t/m het WK in de lucht kan blijven.quote:Op zondag 28 november 2021 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe duur was jouw naamsverandering? 15 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |