SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
quote:Op zondag 28 november 2021 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Er viel ineens een stuk kip met pesto en paprika op m'n iPad en ik weet niet goed waar het vandaan kwam. Denk uit m'n sjaaltje of zo
Er viel ineens een stuk kip met pesto en paprika op m'n iPad en ik weet niet goed waar het vandaan kwam. Denk uit m'n sjaaltje of zo
Er gaat hier een nieuwe wind waaien Bianca, en niemand gaat dat echt leuk vinden!quote:
Ja echt hoor.quote:Op zondag 28 november 2021 19:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgende keer zoiets dragen bij t eten?
Oke, Herbert.quote:Op zondag 28 november 2021 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er gaat hier een nieuwe wind waaien Bianca, en niemand gaat dat echt leuk vinden!
Die dingen hebben twee standen:quote:Op zondag 28 november 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week moest ik m'n hand ergens even ontsmetten voor ik naar binnen ging, dus ik hou m'n hand onder dat pompje... zit er aan de voorkant een slangetje waar die gel uitkwam. Dus m'n hele mouw zat onder.
Waarom ben ik zo.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 28 november 2021 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dingen hebben twee standen:
1. Tsunami
2. Niets.
Gaat dat met je erotische handelingen ook zo?quote:Op zondag 28 november 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week moest ik m'n hand ergens even ontsmetten voor ik naar binnen ging, dus ik hou m'n hand onder dat pompje... zit er aan de voorkant een slangetje waar die gel uitkwam. Dus m'n hele mouw zat onder.
Waarom ben ik zo.
De desinfectiedispenser, maar ik kon even niet op het woord komen.quote:
dit gaat over je hitachi magic wand?quote:Op zondag 28 november 2021 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die dingen hebben twee standen:
1. Tsunami
2. Niets.
Dit is geen makkelijk normaal woord voor algemeen gebruik.quote:Op zondag 28 november 2021 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De desinfectiedispenser, maar ik kon even niet op het woord komen.
Van "dingen" vond ik wel dat het de lading dekte.
de handsquirtquote:Op zondag 28 november 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is geen makkelijk normaal woord voor algemeen gebruik.
Nee.quote:Op zondag 28 november 2021 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit gaat over je hitachi magic wand?
Ik gebruik het niet dagelijks nee.quote:Op zondag 28 november 2021 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is geen makkelijk normaal woord voor algemeen gebruik.
Hoe was het in Groningen?quote:Op zondag 28 november 2021 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik gebruik het niet dagelijks nee.
Eigenlijk ook niet maandelijks
quote:Op zondag 28 november 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ben ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |