quote:Da's wel een redelijk hoog bedrag... Heb je een eigen huis ofzo? of veel aftrekposten?
Op zaterdag 1 februari 2003 12:41 schreef oYo het volgende:
Ik heb'm gisteren ingevuld en zou ¤ 2079,- terug krijgen.
quote:Ja, ondermeer eigen huis.
Op maandag 3 februari 2003 13:11 schreef var.fok het volgende:[..]
Da's wel een redelijk hoog bedrag... Heb je een eigen huis ofzo? of veel aftrekposten?
quote:Maar hoe dat precies werkt is ook maar vaag.
Op maandag 3 februari 2003 23:44 schreef Kos het volgende:
Studenten: Je kunt je studiekosten aftrekken he!
Bij het ene is het normbedrag wverrekent met stufi (met drempelbedrag?
)
Bij het andere de kosten min drempelbedrag.
Weet iemand wat de regeling voor studenten is?
quote:Je zit in het verkeerde forum
Op vrijdag 7 februari 2003 12:10 schreef Sanman het volgende:
Stelletje losers, ik krijg namelijk ¤ 20.000 terug.
quote:Als je stufi krijgt kan je helemaal geen kosten aftrekken. Het kan echter wel als je tempobeurs krijgt. Dat is de stufi die je voor 1996 kreeg.
Op woensdag 5 februari 2003 16:54 schreef ghettoman het volgende:[..]
Maar hoe dat precies werkt is ook maar vaag.
Bij het ene is het normbedrag wverrekent met stufi (met drempelbedrag?
)
Bij het andere de kosten min drempelbedrag.Weet iemand wat de regeling voor studenten is?
De drempel is btw ¤ 500.
quote:Verkeerde forum m'n reet!!!
Op vrijdag 7 februari 2003 12:11 schreef Herfst het volgende:[..]
Je zit in het verkeerde forum
quote:Als je stufi hebt kun je dus wel aftrekken, over een drempel wordt bij studenten niet veel vermeld.
Op vrijdag 7 februari 2003 12:13 schreef Sanman het volgende:[..]
Als je stufi krijgt kan je helemaal geen kosten aftrekken. Het kan echter wel als je tempobeurs krijgt. Dat is de stufi die je voor 1996 kreeg.
De drempel is btw ¤ 500.
quote:Ik heb deze brief ook gekregen, maar aangezien ik het hele afgelopen jaar heb gewerkt geldt dat duidelijk niet, dus ga ik t ook invullen en kijken of er nog wat leuks inzit.
Op maandag 3 februari 2003 00:07 schreef Light het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ze verwachten dat ik niets krijg en niets hoef te betalen en dat ik dus geen formuliertjes hoef in te vullen. Maar 'k ga toch zo'n ding invullen, als er inderdaad een nulsaldo uitkomt kan ik altijd nog kijken wat ik ga doen. (En 'k denk dat een Inkomensverklaring ook makkelijker te krijgen is als ik de boel wel invul en opstuur. Dat schijnt dan weer handig te zijn voor de IBG, zodat ze kunnen vaststellen hoeveel ik moet betalen)
En dan wil ik nu even van de gelegenheid gebruik maken om een domme vraag te stellen
; Kan ik een T-biljet aanvragen als ik het hele jaar heb gewerkt? Of geldt dat slechts voor mensen die part-time hebben gewerkt? (Ik had vorig jaar een 32-urige werkweek, ik weet niet of dat meetelt of niet..)
En hopelijk maken ze deze keer geen fout dat ik ineens bij kan gaan betalen zoals in 2001. Conflictje dankzij hun loopt nu nog steeds, ipv van de 11K die ik had verdient vonden hun dat ik onterecht 18K had verdient, dat werd ineens bijbetalen, maar nu is alles weer opgelost geloof ik, topbaas
Volgend jaar moet ik waarschijnlijk €200-250 betalen.
Het wordt wel steeds makkelijker, ik schat in dat ik als ik die info van de bank had gehad ik er nog geen 5 minuten aan kwijt was geweest.
Ben benieuwd hoe dat zit wanneer ik mijn tweede huis op moet gaan geven.
Die vorige 8807 euro is inmiddels omgezet in een leuk autootje
quote:Hoe kun jij trouwens aangifte doen in Nederland als je hier geen belasting betaalt?
Op dinsdag 18 februari 2003 20:08 schreef Aernout het volgende:
Okee, ik kreeg vorige week ook weer zo'n formulier in de bus.
Snel invullen en kijken of ik dit jaar weer 8807 euro terugkrijg, net als vorig jaar toen ik ook geen cent NL belasting had betaaldDie vorige 8807 euro is inmiddels omgezet in een leuk autootje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |