nee laat maar ben wel uitgewenst dank jequote:
quote:Op zondag 28 november 2021 20:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat gelegelpottenkapsel van Gurney word je anders ook niet blij van.
We moeten hier wel een onderscheid maken tussen gevallen sympathieke helden als de_nor of troep waar je zo snel mogelijk vanaf wil als Newtonquote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Norris, Newton, vdPas.
Binnenkort Klaasen en Durrant.
Er komen tribunalen voor dat soort regisseurs.quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Zorro het volgende:
Jaaaaah Surl
Overigens, ik word zeeziek van die shots speler-bord-speler-bord-speler-bord
VdPas wat zou die nu doen? Volgens mij weer aan het werk, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Norris, Newton, vdPas.
Die moedig ik ook al aanquote:
Dat trillende beeld is lekkerquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Zorro het volgende:
Jaaaaah Surl
Overigens, ik word zeeziek van die shots speler-bord-speler-bord-speler-bord
Norris en Durrant zijn wel aanwijsbare redenen voor. Die anderen, nou ja, niet.quote:Op zondag 28 november 2021 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Norris, Newton, vdPas.
Kleermaker is leraar. Zijn hobby's: darts en kleine meisjes. JAAAAAAA @Zipportalquote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moedig ik ook al aan
Terwijl ik echt een hekel heb aan dat plakhaar
Ik dacht schoenlapper.quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kleermaker is leraar. Zijn hobby's: darts en kleine meisjes. JAAAAAAA @:Zipportal
Heb je ook een boontje voor kapper Meikle?quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moedig ik ook al aan
Terwijl ik echt een hekel heb aan dat plakhaar
VdPas ook wel. Eigenlijk hetzelfde als Durrant zelfs > zelfvertrouwen, lichte darteritus etc.,quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Norris en Durrant zijn wel aanwijsbare redenen voor. Die anderen, nou ja, niet.
Wat is de reden van Durrant ook alweer?quote:Op zondag 28 november 2021 21:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Norris en Durrant zijn wel aanwijsbare redenen voor. Die anderen, nou ja, niet.
Zeker en alles er tussenin (zoals Jelle) maar het ging mij er vooral om dat dit čcht goede top 16 darters waren die nu niks meer voorstellen.quote:Op zondag 28 november 2021 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We moeten hier wel een onderscheid maken tussen gevallen sympathieke helden als de_nor of troep waar je zo snel mogelijk vanaf wil als Newton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |