De Rabobank.quote:Op maandag 29 november 2021 09:25 schreef fetX het volgende:
Wij mogen ook nog gaan, maar wel met allerlei beperkingen en maar 1/5 van het kantoor beschikbaar gesteld. Zo gehad met die maatregelen. Ik heb enorm de menselijke behoefte om iemand hiervan de schuld te geven.
Gelukkig ook geen wappies bij ons op kantoor dus maar een enkeling die CORRED is geweest (waaronder ik)
Om wakker te worden denk ik.quote:Op maandag 29 november 2021 10:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom gooit deze meneer roestwater over zijn porem?
Dit is toch geweldig.quote:Op maandag 29 november 2021 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt mij echt puur genot.
Goeiemorgen. Net gepist.quote:
Hij lijkt een beetje op Frans Bauer ofzo.quote:
Wat vreselijk ongezelligquote:Op maandag 29 november 2021 11:32 schreef Caland het volgende:
Ik ben al aan het lunchen, sorry @:ggmm
Ik wil rond half 1 in de sportschool zijn @yvonne @onlogisch en ik vind het nooit prettig als je echt vlak ervoor nog hebt gegeten. Sorry maat.quote:
Dat lijkt me een goede reden. Het is je vergeven.quote:Op maandag 29 november 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil rond half 1 in de sportschool zijn @:yvonne @:onlogisch en ik vind het nooit prettig als je echt vlak ervoor nog hebt gegeten. Sorry maat.
Mooiquote:
Klootzakquote:Op maandag 29 november 2021 11:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb ook zojuist een stapel boterhammen weggewerkt.
Ik had gewoon honger.
netjes hoor, even navraag gedaan bij de mijne maar het was niet drukker dan normaal om 7 uur zeiden ze, misschien komt dat nogquote:Op maandag 29 november 2021 11:55 schreef Oriente het volgende:
Ik lunch pas rond 1. Wel al gesport om 7 uur
Ik durf niet te zeggen hoe druk het normaliter bij de mijne is om 7 uur maar nu was het behoorlijk druk. Ik zag veel mensen die ik normaal om 22.00 o.i.d. zie, al verbaast me dat weinig eigenlijkquote:Op maandag 29 november 2021 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
netjes hoor, even navraag gedaan bij de mijne maar het was niet drukker dan normaal om 7 uur zeiden ze, misschien komt dat nog
Als je altijd gewend bent laat op de dag te trainen is switchen naar zo vroeg flink kut. Maar voor degenen die fanatiek genoeg zijn geen onoverkomelijk iets.quote:Op maandag 29 november 2021 12:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen hoe druk het normaliter bij de mijne is om 7 uur maar nu was het behoorlijk druk. Ik zag veel mensen die ik normaal om 22.00 o.i.d. zie, al verbaast me dat weinig eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |