ik lach jullie straks allemaal uit met m'n niet werkende 200TL giftcardsquote:
als het email adres nog juist is in je profiel zou je een reset kunnen dmv wachtwoord vergeten. dan kun je een nieuw wachtwoord instellen en overal weer inloggenquote:Op zondag 28 november 2021 13:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
Het andere topic kan ik niet meer op reageren dus maar hier![]()
Mrs.Loveable, ik heb wel een laptop en een pc en een tab. Maar het wachtwoord staat alleen op mijn telefoon. Om precies te zijn is dit forum alleen open op mijn telefoon.
Ah ok, maar wat Schakel zegt. kan je dat eens proberenquote:Op zondag 28 november 2021 13:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
Mrs.Loveable, ik heb wel een laptop en een pc en een tab. Maar het wachtwoord staat alleen op mijn telefoon. Om precies te zijn is dit forum alleen open op mijn telefoon.
Tof dat je blijft posten!quote:Op zondag 28 november 2021 13:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het wachtwoord niet kwijt, hoor. Het is alleen zo ingewikkeld om er zo op de pc in te loggen. Ook ben ik te lui om het daarheen te sturen. Maar meestal is het ook niet nodig want ik kijk hier alleen als ik op de bank zit met de telefoon in de handquote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het email adres nog juist is in je profiel zou je een reset kunnen dmv wachtwoord vergeten. dan kun je een nieuw wachtwoord instellen en overal weer inloggen
mocht dat de bedoeling zijn. heb even gemist wat er precies aan vooraf ging![]()
quote:Op zondag 28 november 2021 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof dat je blijft posten!Nieuw bloed is altijd welkom!
Ik leer ook graag nieuwe mensen kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aah oke duidelijkquote:Op zondag 28 november 2021 13:44 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het wachtwoord niet kwijt, hoor. Het is alleen zo ingewikkeld om er zo op de pc in te loggen. Ook ben ik te lui om het daarheen te sturen. Maar meestal is het ook niet nodig want ik kijk hier alleen als ik op de bank zit met de telefoon in de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |