ik lach jullie straks allemaal uit met m'n niet werkende 200TL giftcardsquote:
als het email adres nog juist is in je profiel zou je een reset kunnen dmv wachtwoord vergeten. dan kun je een nieuw wachtwoord instellen en overal weer inloggenquote:Op zondag 28 november 2021 13:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
Het andere topic kan ik niet meer op reageren dus maar hier![]()
Mrs.Loveable, ik heb wel een laptop en een pc en een tab. Maar het wachtwoord staat alleen op mijn telefoon. Om precies te zijn is dit forum alleen open op mijn telefoon.
Ah ok, maar wat Schakel zegt. kan je dat eens proberenquote:Op zondag 28 november 2021 13:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
Mrs.Loveable, ik heb wel een laptop en een pc en een tab. Maar het wachtwoord staat alleen op mijn telefoon. Om precies te zijn is dit forum alleen open op mijn telefoon.
Tof dat je blijft posten!quote:Op zondag 28 november 2021 13:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het wachtwoord niet kwijt, hoor. Het is alleen zo ingewikkeld om er zo op de pc in te loggen. Ook ben ik te lui om het daarheen te sturen. Maar meestal is het ook niet nodig want ik kijk hier alleen als ik op de bank zit met de telefoon in de handquote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het email adres nog juist is in je profiel zou je een reset kunnen dmv wachtwoord vergeten. dan kun je een nieuw wachtwoord instellen en overal weer inloggen
mocht dat de bedoeling zijn. heb even gemist wat er precies aan vooraf ging![]()
quote:Op zondag 28 november 2021 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof dat je blijft posten!Nieuw bloed is altijd welkom!
Ik leer ook graag nieuwe mensen kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aah oke duidelijkquote:Op zondag 28 november 2021 13:44 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het wachtwoord niet kwijt, hoor. Het is alleen zo ingewikkeld om er zo op de pc in te loggen. Ook ben ik te lui om het daarheen te sturen. Maar meestal is het ook niet nodig want ik kijk hier alleen als ik op de bank zit met de telefoon in de hand
quote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik leer ook graag nieuwe mensen kennen
Dat had ik al doorquote:Op zondag 28 november 2021 13:46 schreef Schakeltopia het volgende:
nou dan zal ik mij even voorstellen.
ik ben [ afbeelding ]
aangenaam
quote:Op zondag 28 november 2021 13:47 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Dat had ik al door![]()
Noem mij maar Rogue
Hoiquote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Nee wij danquote:Op zondag 28 november 2021 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ben echt reuze benieuwd wanneer en of ik die giftcards ga ontvangen
Maar je hebt echt 12 euro naar een random Toerk overgemaakt om te kunnen Netflixen?quote:Op zondag 28 november 2021 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ben echt reuze benieuwd wanneer en of ik die giftcards ga ontvangen
17 euro inderdaadquote:Op zondag 28 november 2021 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je hebt echt 12 euro naar een random Toerk overgemaakt om te kunnen Netflixen?
Krijg je alleen Turkse shitquote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja als het wel werkt is het een prima deal
nee hoor. alleen moet je eerst doen alsof je turk bent. en als een turk die codes gebruiken. als je daarna gewoon vanuit nederland inlogt krijg je nl aanbodquote:
Nja, voor dat geld kun je niet sukkelen hequote:Op zondag 28 november 2021 14:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee hoor. alleen moet je eerst doen alsof je turk bent. en als een turk die codes gebruiken. als je daarna gewoon vanuit nederland inlogt krijg je nl aanbod![]()
althans dat is het idee
spielerijquote:Op zondag 28 november 2021 14:03 schreef maily het volgende:
[..]
Nja, voor dat geld kun je niet sukkelen he
Is een eigen abonnement dan niet goedkoper?quote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zou 4 maand netflix zijn.
4.8, maar oke
Jawel. Hahaquote:Op zondag 28 november 2021 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]U is niet bekend met Hannibal Lecter?
het is een eigen abonnement. en voor 17 euro bijna 5 maand netflix is niet duur.quote:Op zondag 28 november 2021 14:17 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Is een eigen abonnement dan niet goedkoper?
Ja nee dat je nieuwe mensen wil ontmoeten om op te vreten.quote:Op zondag 28 november 2021 14:18 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Jawel. Haha
Maar ik dacht dat je de manier hoe bedoelde
Heb je niemand die zijn account met je wil delen? Ik deel met 2 anderenquote:Op zondag 28 november 2021 14:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is een eigen abonnement. en voor 17 euro bijna 5 maand netflix is niet duur.
1 maand hier is 12 euro geloof ik
als het werkt en ik uberhaupt die zooi nog ga krijgen
Zijn jullie om op te vreten dan? 🤪quote:Op zondag 28 november 2021 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee dat je nieuwe mensen wil ontmoeten om op te vreten.
nee ik heb geen vriendenquote:Op zondag 28 november 2021 14:22 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Heb je niemand die zijn account met je wil delen? Ik deel met 2 anderen
quote:Op zondag 28 november 2021 14:22 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Zijn jullie om op te vreten dan? 🤪
Ik ga vissoep makenquote:Op zondag 28 november 2021 14:28 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker kop thee gemaakt en een broodje kaas snoepen
ekte vrindenquote:Op zondag 28 november 2021 14:30 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hier wel vrienden
quote:Op zondag 28 november 2021 14:22 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Zijn jullie om op te vreten dan? 🤪
quote:Op zondag 28 november 2021 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
7 minuten in de magnetron zetten, en klaar!
quote:Op zondag 28 november 2021 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
7 minuten in de magnetron zetten, en klaar!
Ook badeendjes?quote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hey SBEquote:
leuk man! kun je weer even op terenquote:
Hoi schoonheid.quote:
Ik zit nog na te genieten.quote:Op zondag 28 november 2021 15:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk man! kun je weer even op teren
ook mooi getimed, net op tijd
Ja, was het zo gezellig, wat fijn.quote:Op zondag 28 november 2021 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi schoonheid.
[..]
Ik zit nog na te genieten.
Ik heb eindelijk de Dees in het echt ontmoet.quote:Op zondag 28 november 2021 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was het zo gezellig, wat fijn.
De rest had je al een keer gezien, bij een eerder meet?quote:Op zondag 28 november 2021 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de Dees in het echt ontmoet.
quote:Op zondag 28 november 2021 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De rest had je al een keer gezien, bij een eerder meet?
Oh dat kan best..quote:Op zondag 28 november 2021 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Volgens mij had ze wel eens een oude foto gepost op Fok.
O had je die nog nooit gezien op een meeting? Leuk nu heb je een gezicht bij sommige usersquote:Op zondag 28 november 2021 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de Dees in het echt ontmoet.
En een kreng dat ze was, echt een moderator.quote:
Zelfs in de kroeg deelde ze bans uitquote:Op zondag 28 november 2021 15:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een kreng dat ze was, echt een moderator.
De vorige keer kon ze niet, het is idd leuk om eens een gezicht te hebben bij sommige users.quote:Op zondag 28 november 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had je die nog nooit gezien op een meeting? Leuk nu heb je een gezicht bij sommige users
Klopt, ik probeer ook geen beeld meer van iemand te krijgen want het klopt toch nooit.quote:Op zondag 28 november 2021 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Vaak heb je totaal ander beeld van degene, wat best wel apart is
Ook knap als je dat wel kanquote:Op zondag 28 november 2021 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer ook geen beeld meer van iemand te krijgen want het klopt toch nooit.
Dit was volgens mij de 5de meet die ik meemaak. Ik heb daar nu wel wat ervaring mee.quote:
En elke keer is t weer leuk en gezellig?quote:Op zondag 28 november 2021 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de 5de meet die ik meemaak. Ik heb daar nu wel wat ervaring mee.
De meets die ik heb meegemaakt iig wel.quote:Op zondag 28 november 2021 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En elke keer is t weer leuk en gezellig?
Dat is alleen maar mooi tochquote:Op zondag 28 november 2021 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meets die ik heb meegemaakt iig wel.
Ik heb van allen leuke herinneringen.
Zekers, ik heb ook wel verhalen gehoord van meets die wat uit de hand waren gelopen.quote:
Dat is dan wel minder idd. komen dan toch weer verkeerde mensen die dan expres de sfeer verziekenquote:Op zondag 28 november 2021 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik heb ook wel verhalen gehoord van meets die wat uit de hand waren gelopen.
Dronken mensen enzo.quote:Op zondag 28 november 2021 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is dan wel minder idd. komen dan toch weer verkeerde mensen die dan expres de sfeer verzieken
Ja niet iedereen kan leuk blijven met drank op helaas..quote:
Klopt maar ik vind ook wel dat de groep er op moet letten dat mensen niet te ver gaan.quote:Op zondag 28 november 2021 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja niet iedereen kan leuk blijven met drank op helaas..
Ook dat absoluut, of degene die weet dat ie met drank op vervelend wordt dan zorgen dat je niet té veel drinktquote:Op zondag 28 november 2021 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt maar ik vind ook wel dat de groep er op moet letten dat mensen niet te ver gaan.
Drank is niet per sé de enige reden dat dingen mis kunnen lopen op een meet.quote:Op zondag 28 november 2021 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja niet iedereen kan leuk blijven met drank op helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |