ik lach jullie straks allemaal uit met m'n niet werkende 200TL giftcardsquote:
als het email adres nog juist is in je profiel zou je een reset kunnen dmv wachtwoord vergeten. dan kun je een nieuw wachtwoord instellen en overal weer inloggenquote:Op zondag 28 november 2021 13:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
Het andere topic kan ik niet meer op reageren dus maar hier![]()
Mrs.Loveable, ik heb wel een laptop en een pc en een tab. Maar het wachtwoord staat alleen op mijn telefoon. Om precies te zijn is dit forum alleen open op mijn telefoon.
Ah ok, maar wat Schakel zegt. kan je dat eens proberenquote:Op zondag 28 november 2021 13:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
Mrs.Loveable, ik heb wel een laptop en een pc en een tab. Maar het wachtwoord staat alleen op mijn telefoon. Om precies te zijn is dit forum alleen open op mijn telefoon.
Tof dat je blijft posten!quote:Op zondag 28 november 2021 13:36 schreef Rogue2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het wachtwoord niet kwijt, hoor. Het is alleen zo ingewikkeld om er zo op de pc in te loggen. Ook ben ik te lui om het daarheen te sturen. Maar meestal is het ook niet nodig want ik kijk hier alleen als ik op de bank zit met de telefoon in de handquote:Op zondag 28 november 2021 13:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als het email adres nog juist is in je profiel zou je een reset kunnen dmv wachtwoord vergeten. dan kun je een nieuw wachtwoord instellen en overal weer inloggen
mocht dat de bedoeling zijn. heb even gemist wat er precies aan vooraf ging![]()
quote:Op zondag 28 november 2021 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof dat je blijft posten!Nieuw bloed is altijd welkom!
Ik leer ook graag nieuwe mensen kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aah oke duidelijkquote:Op zondag 28 november 2021 13:44 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het wachtwoord niet kwijt, hoor. Het is alleen zo ingewikkeld om er zo op de pc in te loggen. Ook ben ik te lui om het daarheen te sturen. Maar meestal is het ook niet nodig want ik kijk hier alleen als ik op de bank zit met de telefoon in de hand
quote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ik leer ook graag nieuwe mensen kennen
Dat had ik al doorquote:Op zondag 28 november 2021 13:46 schreef Schakeltopia het volgende:
nou dan zal ik mij even voorstellen.
ik ben [ afbeelding ]
aangenaam
quote:Op zondag 28 november 2021 13:47 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Dat had ik al door![]()
Noem mij maar Rogue
Hoiquote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Nee wij danquote:Op zondag 28 november 2021 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ben echt reuze benieuwd wanneer en of ik die giftcards ga ontvangen
Maar je hebt echt 12 euro naar een random Toerk overgemaakt om te kunnen Netflixen?quote:Op zondag 28 november 2021 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ben echt reuze benieuwd wanneer en of ik die giftcards ga ontvangen
17 euro inderdaadquote:Op zondag 28 november 2021 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je hebt echt 12 euro naar een random Toerk overgemaakt om te kunnen Netflixen?
Krijg je alleen Turkse shitquote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja als het wel werkt is het een prima deal
nee hoor. alleen moet je eerst doen alsof je turk bent. en als een turk die codes gebruiken. als je daarna gewoon vanuit nederland inlogt krijg je nl aanbodquote:
Nja, voor dat geld kun je niet sukkelen hequote:Op zondag 28 november 2021 14:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee hoor. alleen moet je eerst doen alsof je turk bent. en als een turk die codes gebruiken. als je daarna gewoon vanuit nederland inlogt krijg je nl aanbod![]()
althans dat is het idee
spielerijquote:Op zondag 28 november 2021 14:03 schreef maily het volgende:
[..]
Nja, voor dat geld kun je niet sukkelen he
Is een eigen abonnement dan niet goedkoper?quote:Op zondag 28 november 2021 13:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zou 4 maand netflix zijn.
4.8, maar oke
Jawel. Hahaquote:Op zondag 28 november 2021 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]U is niet bekend met Hannibal Lecter?
het is een eigen abonnement. en voor 17 euro bijna 5 maand netflix is niet duur.quote:Op zondag 28 november 2021 14:17 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Is een eigen abonnement dan niet goedkoper?
Ja nee dat je nieuwe mensen wil ontmoeten om op te vreten.quote:Op zondag 28 november 2021 14:18 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Jawel. Haha
Maar ik dacht dat je de manier hoe bedoelde
Heb je niemand die zijn account met je wil delen? Ik deel met 2 anderenquote:Op zondag 28 november 2021 14:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is een eigen abonnement. en voor 17 euro bijna 5 maand netflix is niet duur.
1 maand hier is 12 euro geloof ik
als het werkt en ik uberhaupt die zooi nog ga krijgen
Zijn jullie om op te vreten dan? 🤪quote:Op zondag 28 november 2021 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee dat je nieuwe mensen wil ontmoeten om op te vreten.
nee ik heb geen vriendenquote:Op zondag 28 november 2021 14:22 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Heb je niemand die zijn account met je wil delen? Ik deel met 2 anderen
quote:Op zondag 28 november 2021 14:22 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Zijn jullie om op te vreten dan? 🤪
Ik ga vissoep makenquote:Op zondag 28 november 2021 14:28 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker kop thee gemaakt en een broodje kaas snoepen
ekte vrindenquote:Op zondag 28 november 2021 14:30 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je hier wel vrienden
quote:Op zondag 28 november 2021 14:22 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Zijn jullie om op te vreten dan? 🤪
quote:Op zondag 28 november 2021 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
7 minuten in de magnetron zetten, en klaar!
quote:Op zondag 28 november 2021 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
7 minuten in de magnetron zetten, en klaar!
Ook badeendjes?quote:Op zondag 28 november 2021 13:45 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hey SBEquote:
leuk man! kun je weer even op terenquote:
Hoi schoonheid.quote:
Ik zit nog na te genieten.quote:Op zondag 28 november 2021 15:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
leuk man! kun je weer even op teren
ook mooi getimed, net op tijd
Ja, was het zo gezellig, wat fijn.quote:Op zondag 28 november 2021 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi schoonheid.
[..]
Ik zit nog na te genieten.
Ik heb eindelijk de Dees in het echt ontmoet.quote:Op zondag 28 november 2021 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was het zo gezellig, wat fijn.
De rest had je al een keer gezien, bij een eerder meet?quote:Op zondag 28 november 2021 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de Dees in het echt ontmoet.
quote:Op zondag 28 november 2021 15:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De rest had je al een keer gezien, bij een eerder meet?
Oh dat kan best..quote:Op zondag 28 november 2021 15:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Volgens mij had ze wel eens een oude foto gepost op Fok.
O had je die nog nooit gezien op een meeting? Leuk nu heb je een gezicht bij sommige usersquote:Op zondag 28 november 2021 15:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de Dees in het echt ontmoet.
En een kreng dat ze was, echt een moderator.quote:
Zelfs in de kroeg deelde ze bans uitquote:Op zondag 28 november 2021 15:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een kreng dat ze was, echt een moderator.
De vorige keer kon ze niet, het is idd leuk om eens een gezicht te hebben bij sommige users.quote:Op zondag 28 november 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had je die nog nooit gezien op een meeting? Leuk nu heb je een gezicht bij sommige users
Klopt, ik probeer ook geen beeld meer van iemand te krijgen want het klopt toch nooit.quote:Op zondag 28 november 2021 15:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Vaak heb je totaal ander beeld van degene, wat best wel apart is
Ook knap als je dat wel kanquote:Op zondag 28 november 2021 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer ook geen beeld meer van iemand te krijgen want het klopt toch nooit.
Dit was volgens mij de 5de meet die ik meemaak. Ik heb daar nu wel wat ervaring mee.quote:
En elke keer is t weer leuk en gezellig?quote:Op zondag 28 november 2021 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de 5de meet die ik meemaak. Ik heb daar nu wel wat ervaring mee.
De meets die ik heb meegemaakt iig wel.quote:Op zondag 28 november 2021 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En elke keer is t weer leuk en gezellig?
Dat is alleen maar mooi tochquote:Op zondag 28 november 2021 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meets die ik heb meegemaakt iig wel.
Ik heb van allen leuke herinneringen.
Zekers, ik heb ook wel verhalen gehoord van meets die wat uit de hand waren gelopen.quote:
Dat is dan wel minder idd. komen dan toch weer verkeerde mensen die dan expres de sfeer verziekenquote:Op zondag 28 november 2021 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik heb ook wel verhalen gehoord van meets die wat uit de hand waren gelopen.
Dronken mensen enzo.quote:Op zondag 28 november 2021 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is dan wel minder idd. komen dan toch weer verkeerde mensen die dan expres de sfeer verzieken
Ja niet iedereen kan leuk blijven met drank op helaas..quote:
Klopt maar ik vind ook wel dat de groep er op moet letten dat mensen niet te ver gaan.quote:Op zondag 28 november 2021 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja niet iedereen kan leuk blijven met drank op helaas..
Ook dat absoluut, of degene die weet dat ie met drank op vervelend wordt dan zorgen dat je niet té veel drinktquote:Op zondag 28 november 2021 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt maar ik vind ook wel dat de groep er op moet letten dat mensen niet te ver gaan.
Drank is niet per sé de enige reden dat dingen mis kunnen lopen op een meet.quote:Op zondag 28 november 2021 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja niet iedereen kan leuk blijven met drank op helaas..
Hé bah dat wil je ook niet mee maken zeg, ook al gaf zij bepaalde signalen af..quote:Op zondag 28 november 2021 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Drank is niet per sé de enige reden dat dingen mis kunnen lopen op een meet.
Hormonen bijvoorbeeld ook.
Op een FOK!-meet meegemaakt dat een ouwe maagd zich verschrikkelijk zat op te dringen aan een veel jongere griet die, eerlijk is eerlijk, hem wel enorm voor het karretje had zitten spannen en gemengde signalen afgaf aan hem.
Ik ben redelijk op tijd weg gegaan van die meet samen met wat anderen, maar een uur later scheen die vent zowat geëist te hebben dat ze met hem mee naar zijn huis zou gaan om daar te overnachten, en toen heeft iedereen haar in bescherming genomen en is hij er uit geknikkerd.
Ik heb daarna nog maar 2 of 3 posts van hem op FOK! gezien. Misschien is-ie onder een kloontje verder gegaan, geen idee, maar hij was niet meer welkom in de chat.
Heb je ook zeker gelijk inquote:Op zondag 28 november 2021 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind ook wel dat je als groep verantwoordelijk bent voor elkaar.
Ze hebben veel samen gedaan, hij stond altijd voor haar klaar als ze in een dip zat, hij heeft ook veel voor haar betaald, maar wilde verder niks met hem hebben.quote:Op zondag 28 november 2021 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hé bah dat wil je ook niet mee maken zeg, ook al gaf zij bepaalde signalen af..
Mwa sommige maken daar dan ook weer misbruik van.. wat zeker niet normaal is..quote:Op zondag 28 november 2021 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben veel samen gedaan, hij stond altijd voor haar klaar als ze in een dip zat, hij heeft ook veel voor haar betaald, maar wilde verder niks met hem hebben.
Wees dan wel duidelijk.
Beiden waren gewoon echt fout in deze situatie.quote:Op zondag 28 november 2021 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa sommige maken daar dan ook weer misbruik van.. wat zeker niet normaal is..
Klopt, maar sex eisen is in alle gevallen fout.quote:Op zondag 28 november 2021 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa sommige maken daar dan ook weer misbruik van.. wat zeker niet normaal is..
Dat is dan wel weer jammer dat t door die situatie het eigenlijk mis gegaan is..quote:Op zondag 28 november 2021 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Beiden waren gewoon echt fout in deze situatie.
Helaas heeft het een enorme impact op de chat gehad omdat sommigen het 100% voor haar opnamen en anderen vonden dat zij het ook niet netjes aangepakt had.
Natuurlijk had die vent dat nooit zo moeten doen, dat staat buiten discussie. Hij had nergens "recht" op.
Zeker weten jaquote:Op zondag 28 november 2021 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, maar sex eisen is in alle gevallen fout.
Yup, dat was echt, echt jammer.quote:Op zondag 28 november 2021 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer dat t door die situatie het eigenlijk mis gegaan is..
Dit dus ja, ze heeft hem enorm voor het karretje gespannen. En dat voor zeker een half jaar, maar misschien ook een stuk langer dan dat.quote:Op zondag 28 november 2021 16:33 schreef suzi1 het volgende:
maar voor haar zal vast wel eerder duidelijk zijn geweest dat hij meer wilde. dus dan moet ze vooral niet alles van hem aannemen
Vrouwen zijn raar.quote:Op zondag 28 november 2021 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit dus ja, ze heeft hem enorm voor het karretje gespannen. En dat voor zeker een half jaar, maar misschien ook een stuk langer dan dat.
Heel veel intieme dingen delen, uitgemaakt met haar vriendje en in stilte suggereren dat het voor hem zou zijn enz.
Ja ze was vooral uit op dat hij dingen voor haar zou betalen en zou doen enzo. En een luisterend oor.quote:
Haha dan moet ik ff behoorlijk in detail treden.quote:Op zondag 28 november 2021 16:44 schreef suzi1 het volgende:
ja dat is natuurlijk ook weer raar, hoezoe niet tegenover hem kunnen maken? had hij haar taxi betaald ofzo
Dit absoluut, maar niet iedereen wilde dat geloven. Sommigen geloofden dat die knakker de enige was die 100% fout zat.quote:Op zondag 28 november 2021 16:45 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zullen beiden wel dingen uitgehaald hebben die niet kosjer zijn
owja lekker is datquote:Op zondag 28 november 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit absoluut, maar niet iedereen wilde dat geloven. Sommigen geloofden dat die knakker de enige was die 100% fout zat.
quote:Op zondag 28 november 2021 16:48 schreef suzi1 het volgende:
nou als jij naakte kut ziet moet je die gwn pakken hoor
Ja, het is nu wel wat frisjes voor het naaktstrand.quote:Op zondag 28 november 2021 16:48 schreef suzi1 het volgende:
Eeeuh.quote:Op zondag 28 november 2021 16:48 schreef suzi1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 16:52 schreef suzi1 het volgende:
even snel voor ik t weghaalWat heb ik gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd, de pest is dat bij dat soort beschuldigingen de man bij voorbaat al in het nadeel is.quote:
o hier ook. en lanpartiesquote:Op zondag 28 november 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Ik heb vaak zat meets bij mij thuis georganiseerd, waar ook mensen bij bleven meuren.
Was altijd super gezellig.
Dat was wel lang voor die meet waar ik het net over had.
KLB / Vrouw liegt in column in Libellequote:Op zondag 28 november 2021 16:48 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2021 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
KLB / Vrouw liegt in column in Libelle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Ik krijg net de foto's vd meet.quote:
Leuk!quote:Op zondag 28 november 2021 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg net de foto's vd meet.
Deze waren gemaakt door een cafebezoeker die van afstand fotografeerde zonder dat we het wisten.quote:
quote:Op zondag 28 november 2021 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze waren gemaakt door een cafebezoeker die van afstand fotografeerde zonder dat we het wisten.
Zij of hij?quote:Op zondag 28 november 2021 17:22 schreef ToT het volgende:
Een lieve user (die een aantal jaren geleden is overleden) was echt een kookfanaat en ze kocht biefstukken om daar gehakt van te laten maken om daar DE perfecte hamburgers van te maken. Ook maakte ze zelf sausjes en had 's nachts nachtmerries van dat de mensen op de meet de aanwezige Calvé-sausjes veel lekkerder vonden.
Maar de peperdure hamburgers waren echt haar trots!Barbecue was NÉT aangestoken en iemand pleurde al die burgers gelijk op het rooster! Het druipende vet zorgde voor steekvlammen waardoor die dure burgers aan de buitenkant verbrandden, en dat ze uit elkaar vielen en deels tussen de brandende kolen vielen!
Wat er nog wel eetbaar van was, was overigens wel lekker!
Maar voor die meid zelf was het echt zo zielig; ze had er zo haar best op gedaan.
Andere meet, bij de zelfde user; weer een bbq. Hij wilde niet weer dezelfde ellende hebben en NIEMAND mocht de bbq aanraken behalve hijzelf want HIJ wist hoe het moest!
Ja kut, er moest bier gehaald worden. Wij praatten een beetje over hoe kolen moeten branden en hij merkte dat ik wist hoe het moest.
Met een zeer plechtig gebaar overhandigde hij me de bbq-tang en ik moest hem ZWEREN dat ik echt de enige persoon zou zijn die bij de bbq kwam tot hij met het bier terug zou komen!
Idd, het is ook echt zo'n stamkroeg.quote:
Best wel.quote:
Ja ik ben van de lange lappen tekst!quote:Op zondag 28 november 2021 17:29 schreef suzi1 het volgende:
ik raak ook zo verward met zoveel woorden lezen
Ik heb hier bij mij thuis een paar mensen bekeerd wat dat betreft!quote:Op zondag 28 november 2021 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Zijn ook maar weinig mensen die goed kunnen bbq'en.
Ik weiger te eten van een nep BBQ.quote:Op zondag 28 november 2021 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier bij mij thuis een paar mensen bekeerd wat dat betreft!
Eentje vond elektrisch bbq'en het beste wat er was.
1x hier gegeten en meteen kocht hij ook een kolen-bbq met koepel!
Met kolen is ook het lekkerst,quote:Op zondag 28 november 2021 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier bij mij thuis een paar mensen bekeerd wat dat betreft!
Eentje vond elektrisch bbq'en het beste wat er was.
1x hier gegeten en meteen kocht hij ook een kolen-bbq met koepel!
Ik wil met je trouwen.quote:
O jeequote:
Oeps, sorrie.quote:
Maakt t maar goed met een lekker avond maalquote:
Afblieven hij is nu van mijquote:Op zondag 28 november 2021 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maakt t maar goed met een lekker avond maal
Nou dan wens ik je nog een gelukkig leven met SBEquote:Op zondag 28 november 2021 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afblieven hij is nu van mijHij wult met me trouwuh
Das aardig maar ik doe afstand hoor, he is all yoursquote:Op zondag 28 november 2021 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan wens ik je nog een gelukkig leven met SBE![]()
Straks scheur je nogquote:Op zondag 28 november 2021 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
Dames, niet vechten om een badeend.
Ja, dan word ik groen en heel sterk.quote:
De Hulkeendquote:Op zondag 28 november 2021 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, dan word ik groen en heel sterk.
Nee nu hoef ik hem ook niet meerquote:Op zondag 28 november 2021 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das aardig maar ik doe afstand hoor, he is all yours
Het is nooit goed of het deugd niet.quote:
Je kan beter kippen houden.quote:
Hhmm lekker elke ochtend een vers eitjequote:Op zondag 28 november 2021 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan beter kippen houden.
Smakelijk kerel.quote:
Have funquote:
Ja, hoort bij zo'n kansloze site waar je wat foto's online kunt pleuren met wat tekst er bij, zeg maar een slap aftreksel van CU2.quote:
jij bedoet FBquote:Op zondag 28 november 2021 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, hoort bij zo'n kansloze site waar je wat foto's online kunt pleuren met wat tekst er bij, zeg maar een slap aftreksel van CU2.
ik heb ook FOKquote:Op zondag 28 november 2021 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik doe daar niet aan. ik heb FOK!
Een "Ik help de wereld door mijn profielfoto een vlag-filter te geven"-boek.quote:Op zondag 28 november 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed nieuws boek
of
aandacht boek
En op zwart gaan na de aanslag op Charlie Hebdo enzo .....quote:Op zondag 28 november 2021 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Een "Ik help de wereld door mijn profielfoto een vlag-filter te geven"-boek.
Je suis Mailyquote:Op zondag 28 november 2021 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
En op zwart gaan na de aanslag op Charlie Hebdo enzo .....
potverdorie Achmedquote:
ZEG DAN OOK NIKSquote:Op zondag 28 november 2021 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik eet nog een roggebroodje kaas. ik denk laat ik maar niets zeggen
Eet ik morgenquote:Op zondag 28 november 2021 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik eet nog een roggebroodje kaas. ik denk laat ik maar niets zeggen
Wat is dat??quote:Op zondag 28 november 2021 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
hediye karti is nog niet binnen trouwens. dat word hem niet meer vandaag ben ik bang
Ohquote:Op zondag 28 november 2021 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
turks voor giftcard geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |