Zie jij wat er met je bagage gebeurt zodra het uit zicht is? Daar lopen gewoon drugshonden langs.quote:Op zondag 28 november 2021 10:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt, dus TS lult uit zijn nek en verspreidt fakenews
Dat is vooral een Nederlands probleem natuurlijk. In bovengenoemde landen wordt je opgehaald van het vliegveld en onder begeleiding naar het hotel gebracht. Daar zit een alarm op de kamerdeur waardoor je er niet zomaar uitkan.quote:
We hebben hier 20.000 gevallen per dag. Die ene inreiziger zou dan het verschil gaan maken? Vind ik lastig te geloven.quote:Op zondag 28 november 2021 07:51 schreef 111210 het volgende:
[..]
Gebeurt in oa australie toch ook, en iedereen draait gewoon zelf voor de kosten op
Nieuwe varianten worden toch vooral per vliegtuig verspreid!!quote:Op zondag 28 november 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We hebben hier 20.000 gevallen per dag. Die ene inreiziger zou dan het verschil gaan maken? Vind ik lastig te geloven.
Maar het ging mij nog niet eens primair om de quarantaine. Het ging mij om iedereen testen op het vliegveld. Ik zie dat niet werken.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:59 schreef Alpha0 het volgende:
Want ik wordt er een beetje spuugziek van dat het hele land elke keer gekneveld wordt maar dat alle everywheres wel vrolijk de hele wereld over kunnen hoppen en alle mutaties kunnen blijven verspreiden.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:38 schreef 111210 het volgende:
[..]
Waarom moeten wij mee betalen aan al die globetrotters.
Niet alleen besmet "lijken te zijn" maar ook nog ineens in het bezit zijn van een hele nieuwe variant, ik vind dat een knappe stunt van diegene die het ontdekt hebbenquote:Op zondag 28 november 2021 16:05 schreef Vasilevski het volgende:
Zou mooi zijn als je door een scanner kon lopen die direct corona kon detecteren, maar dat is dus niet zo. Er moet echt een mens van vlees en bloed worden betaald om je te testen, en dan een hele infrastructuur om dat voor honderdduizenden reizigers te faciliteren. En dan? Tja...
We hebben in Nederland 22k gevallen per dag maar we willen die tientallen eruit pikken die op de vlucht toch besmet blijken te zijn ondanks test/vaccinatie/herstel. Proportioneel?
Maar goed dit is vooral een rancunetopic zo te zien:
[..]
[..]
Scheelt iedergeval een hoop als iedereen voor zn eigen kosten mag opdraaien.quote:Op zondag 28 november 2021 15:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
We hebben hier 20.000 gevallen per dag. Die ene inreiziger zou dan het verschil gaan maken? Vind ik lastig te geloven.
Maar het ging mij nog niet eens primair om de quarantaine. Het ging mij om iedereen testen op het vliegveld. Ik zie dat niet werken.
En -d/-dt fouten, dat zijn halsmisdaden natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2021 08:54 schreef xpompompomx het volgende:
Waren ze maar net zo grondig met samengestelde woorden.
Dan begrijp je niet hoe die controles werken.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:24 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Iedereen met bleek overgieten natuurlijk.
Nee serieus, details weet ik ook niet, maar valt op dat drugs controles grondig gedaan worden, dat zou natuurlijk ook met Corona controles kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |