modje speciaalquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik modje was, had ik die knop niet hoor!
Nomnomnomquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
vandaag al een zak M&M pinda's op
Aaaaaaaah nooooquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
wult ik net op netflix kijken is ie geblokkeerd omdat er niet betaald is
Ik ben hoofdmod geweest van een zeer grote spirituele site die helaas compleet verwaarloosd is geraakt.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:25 schreef suzi1 het volgende:
al heb ik wel paar eigen forums gehad. vond ik vroeger leuk om te maken. kleurtjes en plaatjes bij elkaar zoeken
maar verder deed ik er weinig mee.
o ik heb rond 20 dec ook geen flix meer!quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk dat ik morgen even nieuwe ga fixen ofzoquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o ik heb rond 20 dec ook geen flix meer!
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
als die chineze shop het niet fixt ga ik zelf wel even accountje fixen via turkije morgen.
Zekers, ik weet nu hoe de Dees er uit ziet.quote:
tip voor de volgende keer. check gewoon foboquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik weet nu hoe de Dees er uit ziet.
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tip voor de volgende keer. check gewoon fobo
interessant!quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
als die chineze shop het niet fixt ga ik zelf wel even accountje fixen via turkije morgen.
Die is niet actueel. En ik ken nu ook haar stem.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Wat is foboquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is niet actueel. En ik ken nu ook haar stem.
ja dat is even lastig. maar ik ga het wel proberen. scheelt hoop poenquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef suzi1 het volgende:
het rotte is, bij nieuw acc flix ben ik alles kwijt wat ik gezien heb. en ik onthou dat zelf niet. en ook niet waar ik ben gebleven!
Sow, foto's van een meet; jaren geleden gehad dat er TRU-meet foto's uitgelekt waren, voordat @Lavenderr daar modje was overigens.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef suzi1 het volgende:
waren er veel op de meet, en waar kunnen we de fotoos zien?
daar noem je precies een goede reden om niet naar een meet te gaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:38 schreef suzi1 het volgende:
waren er veel op de meet, en waar kunnen we de fotoos zien?
Ik ook niet. Ik ambieer dat trouwens ook helemaal niet. Lijkt mij waanzinnig moeilijk.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik modje was, had ik die knop niet hoor!
Dat is klote zegquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik heb altijd de regel op meets gehad dat er geen foto's ervan op het forum terecht zullen komen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar noem je precies een goede reden om niet naar een meet te gaan
Dit idd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb altijd de regel op meets gehad dat er geen foto's ervan op het forum terecht zullen komen.
ik had ooit zo'n trut als vriendin die alle fotoos op fb gooidequote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb altijd de regel op meets gehad dat er geen foto's ervan op het forum terecht zullen komen.
Ohquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik gooi nooit andermans foto's zomaar op m'n Facebook zonder te overleggen.quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik had ooit zo'n trut als vriendin die alle fotoos op fb gooide
de hoer
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
@:suzi1 kijk kijk kijk
van @:engine
quote:
heb die gast uit china is even gevraagd om opheldering.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:49 schreef suzi1 het volgende:
en ook niet de deur uit. ivm die ringbellen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
@:suzi1 kijk kijk kijk
van @:engine
Hey suziquote:
He kerel.quote:
Makkerquote:
gezelligquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
greysie niet boos doen. kom erbij
Zoiets doe je niet. Echt nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik had ooit zo'n trut als vriendin die alle fotoos op fb gooide
de hoer
Wanneer gaat BB weer open?quote:
Hoi Lavenderr!quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:49 schreef suzi1 het volgende:
en ook niet de deur uit. ivm die ringbellen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
voor engine
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
die deurbellen met een camquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat?ik weet het echt niet.
Decemberquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat?ik weet het echt niet.
Blijkbaar. Jammerquote:Op zaterdag 27 november 2021 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegenwoordig gooien ze alles op tiktok
soms heel somsquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In januari. De preciese datum weet ik nog niet.
check m'n shout outquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef suzi1 het volgende:
zit jullie daar te chatteren, engine en pia?
Zeker in deze barre tijdenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
we hebben toch wel wat voorpret nodig
echt welquote:
Voor 3 januari mag ik hopenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)t-nieuw-seizoen.htmlquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Zin in.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt wel
lekker weer gezellig cossen
een aantal users echt gemist
hier hangt de halve straat ermee vol heb ik t idee.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, nee dat moet ik ook niet. Schandalige overtreding van de privacy.
Ah, dank!quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)t-nieuw-seizoen.html
toch apart dat een aantal mensen echt enkel en alleen in de COS postquote:
Privacy is verleden tijd, helaas.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hier hangt de halve straat ermee vol heb ik t idee.
iig al 3 tegenover me
Ja, dat zijn de echte COSsers. Ik mis nog steeds BeeQueen. Dat was een rasechte Cosser.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch apart dat een aantal mensen echt enkel en alleen in de COS post
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de echte COSsers. Ik mis nog steeds BeeQueen. Dat was een rasechte Cosser.
wie???quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kreeg laatst een like van iemand ik nooit heb gezien behalve in UTO COS![]()
vind dat echt grappig
Hebben gewoon even bedacht dat ze vanavond wel even een streampje kunnen doenquote:
Ik kreeg maanden na big brother nog likes uit die topics. Best apart dat je dat terug gaat lezen maanden laterquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kreeg laatst een like van iemand ik nooit heb gezien behalve in UTO COS![]()
vind dat echt grappig
ik gok dat Outsiders binnenkort er ook wel weer in streampje ingooitquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben gewoon even bedacht dat ze vanavond wel even een streampje kunnen doen
je bent ook heel likeablequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kreeg maanden na big brother nog likes uit die topics. Best apart dat je dat terug gaat lezen maanden later
Ja ik had vanavond al gekeken op zijn kanalenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat Outsiders binnenkort er ook wel weer in streampje ingooit
Liefquote:
outsiders streampje zou ik momenteel wel kunnen waarderenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik had vanavond al gekeken op zijn kanalenVerwacht het ook.
[..]
Lief
Jaaa leuk!quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
outsiders streampje zou ik momenteel wel kunnen waarderen
oh ja zeker maar ik vind dit ook erg leuk. Begint beetje traag maar die gaan dadelijk gewoon hardcore draaien hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
outsiders streampje zou ik momenteel wel kunnen waarderen
lolquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
oh ja zeker maar ik vind dit ook erg leuk. Begint beetje traag maar die gaan dadelijk gewoon hardcore draaien hoor
Ik krijg een mention van youtube omdat iemand het over afkickkliniek heeft
quote:
zeeker maar ik vind dat wel grappig. al zo lang niet gesproken oid en dan ineens een like krijgenquote:
ik weet het niet snoesssquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:22 schreef suzi1 het volgende:
maarruhh wanneer ben jij hier blauw? voor je t weet zitten we elders he
ik heb me de longen uit me lijf gevraagdquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het niet snoesss
moet je aan een FA of mod vragen
Ik denk dat ze wel genoeg mods hebben om deze sc te moddenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:22 schreef suzi1 het volgende:
maarruhh wanneer ben jij hier blauw? voor je t weet zitten we elders he
4 maanden geleden al gedaan snoesquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb me de longen uit me lijf gevraagd
maar jij moet wel formulier invullen he
ik denk dat pia het recht heeft om te bepalenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel genoeg mods hebben om deze sc te modden
Ik weet niet wie pia is. Dan denk ik aan sylvanna ijsselmuiden want fiat multipla.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk dat pia het recht heeft om te bepalen
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk dat pia het recht heeft om te bepalen
Idd.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel genoeg mods hebben om deze sc te modden
schakeltjenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wie pia is. Dan denk ik aan sylvanna ijsselmuiden want fiat multipla.
ja ja ja ja ja we weten wel dat je een handtekening van de dees hebtquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd.En de Dees is de beste,
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ja ja ja ja we weten wel dat je een handtekening van de dees hebt
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:27 schreef suzi1 het volgende:
deisyy wult greysie aan haar rechterzijde!
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef engine het volgende:
ik hoop wel dat ze niet zo lang doorgaan als gisteren....werd om half 11 wakker
Maar jij weet niet waar die staat.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ja ja ja ja we weten wel dat je een handtekening van de dees hebt
Ja was eigenlijk niet de bedoelingquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk niet de bedoeling
Daarna wel de hele dag opgeruimd en schoongemaakt. Alles glimt nu
Ohja!! Hoekjequote:
haha ik heb ook heerlijk uitgeslapenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:28 schreef engine het volgende:
ik hoop wel dat ze niet zo lang doorgaan als gisteren....werd om half 11 wakker
Wegsturen! Even laten zien wie er de baas isquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
ik heb er wel 1 maar daar zit de jeugd
jij bent toch de jeugd zelf!quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
ik heb er wel 1 maar daar zit de jeugd
ik zet lekker op de bankquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Wegsturen! Even laten zien wie er de baas is
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:36 schreef engine het volgende:
Of is het daar gezellig? Dan wil ik ook
houtkachel genotquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zet lekker op de bank
met de houtkachel aan
Zo zaten wij ouders van een vriend in de schuur. Mooie tijdquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zo zaten wij ouders van een vriend in de schuur. Mooie tijd
wij zaten ook vaak bij ons thuis te chillenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zo zaten wij ouders van een vriend in de schuur. Mooie tijd
lekker manquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef suzi1 het volgende:
i've got peace deep in my soul
i've got love making me whole
since you opened up your heart
and shined on me
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:39 schreef suzi1 het volgende:
i've got peace deep in my soul
i've got love making me whole
since you opened up your heart
and shined on me
Mijn eigen ouders juist nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij zaten ook vaak bij ons thuis te chillen
mijn ouders waren heel makkelijk altijd
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
daar was mijn moeder wel moeilijk meequote:Op zaterdag 27 november 2021 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn eigen ouders juist nietIk was altijd degene die als eerste thuis moest zijn enzo.
Begrijpelijk ook wel.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar was mijn moeder wel moeilijk mee
woonden buitenaf dus alleen fietsen vond ze niet goed
quote:
dat mocht ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
wij hingen ook veel buiten op de skatebaan
of in alternatieve "jongeren" soos
of kraakpand bij het spoor
Hooligan.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
Jaa bij de skatebaanquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha mooi is dat he. beter inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:48 schreef greysbones het volgende:
ik mocht mijn haar ook niet opscheren![]()
![]()
ben ik mijn ouders nog steeds dankbaar voor
heerlijk van die droge oudersquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa bij de skatebaan![]()
Toen was ik denk ik 13-14 en wou voor het eerst proberen van de half pipe te gaan op m'n skates![]()
Sta op het randje en ineens duwt iemand me in m'n rug. Pleur omlaag natuurlijk maar weinig aan de hand. Maar m'n vriend die erbij stond ging achter die kerel aan.....op dat moment komt ook zijn pa aanrijden om ons op te halen en die vraagt heel droog "heeft onze kjeld een beetje ruzie?" terwijl kjeld net die kerel te pakken krijgt
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa bij de skatebaan![]()
Toen was ik denk ik 13-14 en wou voor het eerst proberen van de half pipe te gaan op m'n skates![]()
Sta op het randje en ineens duwt iemand me in m'n rug. Pleur omlaag natuurlijk maar weinig aan de hand. Maar m'n vriend die erbij stond ging achter die kerel aan.....op dat moment komt ook zijn pa aanrijden om ons op te halen en die vraagt heel droog "heeft onze kjeld een beetje ruzie?" terwijl kjeld net die kerel te pakken krijgt
ook als ik uit gingquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha mooi is dat he. beter inderdaad
dingen die je niet mocht, waar je nu van denkt, goh ben echt blij dat ze dat niet toe lieten![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook als ik uit ging
dan werd er echt wel wat gezegd als mijn kleding te was
Dat heb ik ook gedaan. En ook wel vaker ruzie gehad met knikkerenquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik maar denken dat jullie in je jeugd onschuldig aan het touwtje springen waren.
wij hadden wel behoorlijk hechte groep. van de echte skaters als ook gewoon wat lui die meer kwamen om te chillen. ging echt goed. en daardoor eigenlijk altijd een grote meerderheid dus gezeik kwam er nooit. ook als ze wel is in groepjes troep wilde trappen. best mooi eigenlijk hoe dat gingquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef suzi1 het volgende:
hier in de buurt was er altijd commetaar op de skatebaan en zijn bezoekers. laat die jeugd lekker hangen en blowen enzo. zolang ze je huis niet binnendringen is dat fijn toch.
jeugd mag nergens meer zijnquote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef suzi1 het volgende:
hier in de buurt was er altijd commetaar op de skatebaan en zijn bezoekers. laat die jeugd lekker hangen en blowen enzo. zolang ze je huis niet binnendringen is dat fijn toch.
Hier in de gemeente hebben ze heel veel skateplekken aangelegd en die zijn bijna allemaal zeer kut. Paar obstakels op heel kut beton wat gewoon niet vlak is.quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:55 schreef suzi1 het volgende:
Skate je nog ooit?quote:Op zaterdag 27 november 2021 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wij hadden wel behoorlijk hechte groep. van de echte skaters als ook gewoon wat lui die meer kwamen om te chillen. ging echt goed. en daardoor eigenlijk altijd een grote meerderheid dus gezeik kwam er nooit. ook als ze wel is in groepjes troep wilde trappen. best mooi eigenlijk hoe dat ging
skateboarden deed ik, maar nee eigenlijk nooit. enkele keer dat ik erop sta wil ik nog wel is een kickflipje doen ofzo maar niets serieus meerquote:
wij hingen bij een supermarktquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:00 schreef suzi1 het volgende:
ik zat meestal in de kroeg, behalve op maandag omdat die dan dicht was
heb me net rot zitten denken wat ik dan deed toen ik jong was, nou dat dus ...
dat heb ik nooit echt gedaan. wij hadden wel opzich een plek altijd waar we weinig mensen tot last waren. dat is wel echt een geluk geweestquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:02 schreef suzi1 het volgende:
ook een tijd bij de jeugd in een speeltuintje gehangen
was wel gezellig.
Een kickflip zou ik niet meer kunnen denk ik. Beetje rondrijden maar dan is de longboard eigenlijk leuker. Maar dat wordt ook snel saai in zo'n dorp, in de stad is dat wel leuker.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
skateboarden deed ik, maar nee eigenlijk nooit. enkele keer dat ik erop sta wil ik nog wel is een kickflipje doen ofzo maar niets serieus meer
we gaven geen overlast hoorquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat heb ik nooit echt gedaan. wij hadden wel opzich een plek altijd waar we weinig mensen tot last waren. dat is wel echt een geluk geweest
zoiets verleer je niet. althans, het zal er niet zo super uitzien maar op de een of andere manier zit het er nog wel inquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:04 schreef engine het volgende:
[..]
Een kickflip zou ik niet meer kunnen denk ik. Beetje rondrijden maar dan is de longboard eigenlijk leuker. Maar dat wordt ook snel saai in zo'n dorp, in de stad is dat wel leuker.
Ik heb longboarden leren keren van een vriend die downhill racing deed. Maar dat is niet iets waar je zo maar aan begint dus dan doe je eerst een board waarmee je gewoon beetje rond kunt rijdenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zoiets verleer je niet. althans, het zal er niet zo super uitzien maar op de een of andere manier zit het er nog wel inlongboarden heb ik nooit gedaan. zie mijzelf ook echt niet op zo'n ding rondcruisen.
Ja, laten we het eens hebben over 35 jaar geleden.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:12 schreef Schakeltopia het volgende:
en het was andere tijd. 15 jaar geleden natuurlijk
toen werkte ik in een fabriekquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, laten we het eens hebben over 35 jaar geleden.![]()
nice! en ja het is wel makkelijk om jezelf vlot te verplaatsenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb longboarden leren keren van een vriend die downhill racing deed. Maar dat is niet iets waar je zo maar aan begint dus dan doe je eerst een board waarmee je gewoon beetje rond kunt rijdenEn daar is het voor mij ook bij gebleven
![]()
Maar heb dat wel zeker een jaar gebruikt als vervoer om door de stad te gaan.
ouwe lul gespotquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, laten we het eens hebben over 35 jaar geleden.![]()
Ik dacht dat je een stuk jonger was dan ik.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:15 schreef suzi1 het volgende:
wij hadden er al 15 jaar ellende opzitten toen!
quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:15 schreef suzi1 het volgende:
wij hadden er al 15 jaar ellende opzitten toen!
Bij een longboard kun je een beetje op de beweging zelf doorgaan. Dat is best leuk maar iets heel anders dan skaten op een skateboard.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice! en ja het is wel makkelijk om jezelf vlot te verplaatsen
Zoveel verschillen wij niet in leeftijd hoor.quote:
wij zijn jong van geest en uiterlijkquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoveel verschillen wij niet in leeftijd hoor.
ik zie ze soms wel is voorbij komen inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Bij een longboard kun je een beetje op de beweging zelf doorgaan. Dat is best leuk maar iets heel anders dan skaten op een skateboard.
Balance houden is ook wel een goede tip.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:19 schreef engine het volgende:
Bij een skateboard moet je steppen bedoel ik
Ik heb zoveel mensen onderuit zien gaan die even m'n skateboard wouden proberenquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Balance houden is ook wel een goede tip.
Dat was ook wel leuk vd meet deze dag. Van sommige op het forum krijg je een beeld. En als je ze dan meet dan klopt daar geen ene flikker van.quote:Op zaterdag 27 november 2021 23:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij zijn jong van geest en uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |