SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Buiten de gezoete dames helemaal niets nieuws gekozen?quote:Op maandag 29 november 2021 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
uitvallen van eenzame, treurige artiesten
Er was niets op de keuzelijst waarvan ik vond dat het er echt in moest. Sugababes vond ik wel lachen om op te stemmen, dat wel.quote:Op maandag 29 november 2021 08:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Buiten de gezoete dames helemaal niets nieuws gekozen?
Die van mij net, die tweede, was van mijn kat.quote:
Dat klopt wel ja. Maar goed, ze staan daar (meestal) dan ook niet voor niets.quote:Op maandag 29 november 2021 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet echt ouwelullen, eerder een hoop nummers die je pas op de laatste 2 dagen hoort, maar dat is niet verboten natuurlijk.
Wel van mijn speciaal aangeschafte kamerplant. Het tweede lijstje, een pagina terug.quote:
Komt ook omdat het vaak wat meer allemansvrienden zijn of omdat mensen ze vaak gehoord hebben en dus herkenning hebben.quote:Op maandag 29 november 2021 08:52 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Maar goed, ze staan daar (meestal) dan ook niet voor niets.
quote:Op maandag 29 november 2021 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Delerium ft. Sarah McLachlanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijst 1, jawel!Heb ik het album van staan. Leuk die hier terug te zien.
Mijn lijstjes worden ook elk jaar nieuwer... omdat er steeds minder ouwe plaatjes om te redden over zijnquote:Op maandag 29 november 2021 09:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Delerium ft. Sarah McLachlanHeb ik het album van staan. Leuk die hier terug te zien.
Neem aan dat dit niet over je kat gaat.quote:Op maandag 29 november 2021 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt ook omdat het vaak wat meer allemansvrienden zijn
Ik blijf gewoon stoïcijns op nummers stemmen die al sinds 2015 weg zijn, beetje tegen beter weten in.quote:Op maandag 29 november 2021 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn lijstjes worden ook elk jaar nieuwer... omdat er steeds minder ouwe plaatjes om te redden over zijn
The Universal gaat ook wel redelijk als je openbare lijstjes creept. (waarmee ik niet zeg dat die erin komt). Vind je dat niet opvallend nadat we eerder dit jaar na de Mex2000 concludeerden dat dat onmogelijk was?quote:Op maandag 29 november 2021 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, Parklife vergeten, die wilde ik er bij gooien
Ik zou The Universal niet per se zien als de tweede Blur-classic na Song 2, ik gooide toen zelf Parklife, Country House en Girls&Boys op als opties (met Parklife de beste kans), maar ik denk dat die allemaal ruim in de bubbling under zitten (2001-2750)quote:Op maandag 29 november 2021 10:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
The Universal gaat ook wel redelijk als je openbare lijstjes creept. (waarmee ik niet zeg dat die erin komt). Vind je dat niet opvallend nadat we eerder dit jaar na de Mex2000 concludeerden dat dat onmogelijk was?
Ken je deze live versie? Turbospeed!quote:Op maandag 29 november 2021 10:31 schreef MielMonteur het volgende:
Focus
Hocus Pocus (Albumversie) (1971)
En Pink Moon bij onze vriend Nick Drake? Toch de herkenbaarheid door het reclameverleden? (ook hier zeg ik niet dat die erin komt, maar hij valt op)quote:
Ik zou eerder Day is Done verwachten, maar wie zal het zeggen. Ik denk dat Nick Drake gebaat is bij maar 1 van zijn liedjes op de keuzelijst.quote:Op maandag 29 november 2021 10:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En Pink Moon bij onze vriend Nick Drake? Toch de herkenbaarheid door het reclameverleden? (ook hier zeg ik niet dat die erin komt, maar hij valt op)
Jaaa het liefste heb ik deze erin ook, maar ik heb vrede met het origineelquote:Op maandag 29 november 2021 10:41 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ken je deze live versie? Turbospeed!![]()
Dat had ik ook altijd, wat Day is Done betreft, daarom dat het met ook een beetje verbaast dat Pink Moon nieuw is en direct wat beter lijkt te scoren.quote:Op maandag 29 november 2021 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou eerder Day is Done verwachten, maar wie zal het zeggen. Ik denk dat Nick Drake gebaat is bij maar 1 van zijn liedjes op de keuzelijst.
Dat gaat zeker bij Blur gebeuren jaquote:Op maandag 29 november 2021 10:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd, wat Day is Done betreft, daarom dat het met ook een beetje verbaast dat Pink Moon nieuw is en direct wat beter lijkt te scoren.
En wat betreft 1 nummer, daar zijn meer artiesten die de boot missen bij gebaat. De La Soul komt bijvoorbeeld gelijk bij me op, daar zie je ook veel versplintering over die 4 of 5 keuzes, maar nooit iets in de uiteindelijke lijst. Blur buiten Song 2 trouwens ook, bedenk ik me nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |