abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 november 2021 @ 12:21:31 #151
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389405
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je antwoorden zijn dan ook inhoudelijk waardeloos. Ik heb jou vragen gesteld. Geef daar eerst eens fatsoenlijk onderbouwd antwoord op.

Heb je zelf een wetenschappelijke opleiding gevolgd of niet?
Ja. Maar kom jij eens maar met een bron dat er langer termijn gevolgen van het covid vaccin zijn. Verder is een discussie met jou daarover zinloos.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202389429
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:21 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ja. Maar kom jij eens maar met een bron dat er langer termijn gevolgen van het covid vaccin zijn. Verder is een discussie met jou daarover zinloos.
Nee, jij doet boude uitspraken, onderbouw die eens fatsoenlijk. Ik wil geen discussie, ik wil jouw bronnen.
pi_202389458
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 11:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Het is een fatsoenlijk antwoord. De wetenschap is er zeer eenduidig over. De kans dat vaccinatie leidt tot negatieve lange termijneffecten is nihil. Niet 100% uit te sluiten daar ook de wetenschap geen kristallen bol heeft, maar gezien de ervaring die men heeft en de manier waarop ze werken is het gewoon nihil.

Wie zeggen dat het wel lange termijneffecten heeft... zie eerdergenoemden.

Als jij denkt dat vaccinatie wel lange termijneffecten heeft dan zie ik de bronnen graag tegemoet.
Jij zegt dat de kans op bijwerkingen op lange termijn minimaal zijn. Dat weet jij en geen enkele wetenschapper op dit moment.

Er zit ook een verschil in tussen denken dat vaccinatie wel lange termijn bijwerkingen heeft of het gewoonweg niet weten. Ook deze mensen worden op 1 hoop gegooid onder de inmiddels algemeen bekende noemer “wappie”.
West-Melanesia
pi_202389460
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Nog steeds geen fatsoenlijk antwoord.

Welke "wetenschappers". Er zijn zoveel wetenschappers. De wetenschappers die bij Pfizer werken?

"De wetenschap". Wat bedoel je daar uberhaupt mee? Wetenschap is een methode, geen orakel, kerk of patenthouder op de waarheid. Heb je zelf een wetenschappelijke opleiding gevolgd?

Er worden vaak genoeg bepaalde dingen verwacht, en dan gebeuren ze toch, of juist niet.

Wat je zou moeten posten is een reeks studies waaruit is gebleken dat er geen langetermijneffecten hebben plaatsgevonden, en dat je op basis daarvan niet hoeft te verwachten dat ze zullen optreden.

Maar aangezien we inderdaad niet in de toekomst kunnen kijken en die studies niet zijn gedaan, weten we er helemaal niks over.

Dit heeft allemaal niks met "wetenschap" te maken, maar met het trekken van voorbarige conclusies op basis van gebrekkige data.

Dat maakt het des te schandaliger dat de druk om deze dingen te nemen steeds maar wordt opgeschroefd.

Stel dan eerst eens een fatsoenlijke vraag. Jij vraag om te bewijzen dat iets er niet is.... zo werkt dat niet natuurlijk.
Dus om te de bewering dat er geen negatieve lange termijneffecten van vaccinatie zijn te bewijzen hoef ik je eigenlijk alleen maar te wijzen op het feit dat er nog nooit wel negatieve lange termijneffecten van vaccins zijn geweest.
Alle bijwerkingen van vaccins ontstaan binnen korte tijd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 29 november 2021 @ 12:25:42 #155
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389462
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Nee, jij doet boude uitspraken, onderbouw die eens fatsoenlijk. Ik wil geen discussie, ik wil jouw bronnen.
Ik post bronnen zat over covid op dit forum. Zeker omdat ik denk dat dit een belangrijk onderwerp is. Maar onderbouw jij eens fatsoenlijk dat covid bijwerkingen heeft op de langer termijn? Want die uitspraak onderbouw je zelf niet. Maar nogmaals wat ik ook post maakt jou uiteindelijk niet uit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202389483
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Stel dan eerst eens een fatsoenlijke vraag. Jij vraag om te bewijzen dat iets er niet is.... zo werkt dat niet natuurlijk.
Dat vraag ik helemaal niet. Lees eens goed.
pi_202389488
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:25 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik post bronnen zat over covid op dit forum. Zeker omdat ik denk dat dit een belangrijk onderwerp is. Maar onderbouw jij eens fatsoenlijk dat covid bijwerkingen heeft op de langer termijn? Want die uitspraak onderbouw je zelf niet. Maar nogmaals wat ik ook post maakt jou uiteindelijk niet uit.
Je duikt.

Oftewel: je roept maar wat en je uitspraken zijn geen knip voor de neus waard.
pi_202389503
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat vraag ik helemaal niet. Lees eens goed.
Dat is letterlijk wat je vraagt

quote:
Wat je zou moeten posten is een reeks studies waaruit is gebleken dat er geen langetermijneffecten hebben plaatsgevonden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202389505
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Stel dan eerst eens een fatsoenlijke vraag. Jij vraag om te bewijzen dat iets er niet is.... zo werkt dat niet natuurlijk.
Dus om te de bewering dat er geen negatieve lange termijneffecten van vaccinatie zijn te bewijzen hoef ik je eigenlijk alleen maar te wijzen op het feit dat er nog nooit wel negatieve lange termijneffecten van vaccins zijn geweest.
Alle bijwerkingen van vaccins ontstaan binnen korte tijd
We hebben het over Covid-vaccins. Laat mij de langetermijnstudies eens zien?
  maandag 29 november 2021 @ 12:29:34 #160
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389509
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:25 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Jij zegt dat de kans op bijwerkingen op lange termijn minimaal zijn. Dat weet jij en geen enkele wetenschapper op dit moment.

Er zit ook een verschil in tussen denken dat vaccinatie wel lange termijn bijwerkingen heeft of het gewoonweg niet weten. Ook deze mensen worden op 1 hoop gegooid onder de inmiddels algemeen bekende noemer “wappie”.
Je kan het ook anders zien wellicht. Dat er kritiek mogelijk is op de medische industrie zeker weten. Maar een vaccin ontwikkelen dat op termijn vele mensen het leven gaat kosten lijkt me niet logisch. Leg eens helder en duidelijk uit waarom een fabrikant van een covid vaccin dat dus wel zou doen?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202389516
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dat is letterlijk wat je vraagt
[..]

Dat is niet hetzelfde als 'bewijs dat iets er niet is'. Waar ik om vraag is studies waaruit is gebleken wat de langetermijneffecten zijn. En als die er niet zijn, is dat inderdaad bewijs dat er geen langetermijneffecten hebben opgetreden. Dat is niet hetzelfde als 'bewijs dat iets er niet is'.
pi_202389524
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
We hebben het over Covid-vaccins. Laat mij de langetermijnstudies eens zien?
oke... we hebben 300 jaar ervaring met vaccins, we weten hoe ze werken, ook met mRNA daar die virussen al miljarden jaren rondwaren. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat er lange termijn bijwerkingen zullen zijn.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202389534
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]
oke... we hebben 300 jaar ervaring met vaccins, we weten hoe ze werken, ook met mRNA daar die virussen al miljarden jaren rondwaren. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat er lange termijn bijwerkingen zullen zijn.
"Geen enkele reden om aan te nemen".

Lekker wetenschappelijk ja.

Ga toch iets anders doen.
pi_202389543
Conclusie: mensen roepen maar wat en hebben zelf geen flauw idee waar ze zich mee laten inspuiten. En ze willen dat anderen hen daarin volgen.

Veel plezier ermee jongens.
pi_202389545
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat is niet hetzelfde als 'bewijs dat iets er niet is'. Waar ik om vraag is studies waaruit is gebleken wat de langetermijneffecten zijn. En als die er niet zijn, is dat inderdaad bewijs dat er geen langetermijneffecten hebben opgetreden. Dat is niet hetzelfde als 'bewijs dat iets er niet is'.
Dat is precies hetzelfde. Welke effecten ga je anders onderzoeken?
Ook bij die narcolepsie onderzoeken nav het griepvaccin is gekeken of narcolepsie veroorzaakt kan zijn door... niet zou een vaccin voor narcolepsie kunnen zorgen.

echt |:(
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202389547
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dat is precies hetzelfde. Welke effecten ga je anders onderzoeken?
Ook bij die narcolepsie onderzoeken nav het griepvaccin is gekeken of narcolepsie veroorzaakt kan zijn door... niet zou een vaccin voor narcolepsie kunnen zorgen.

echt |:(
Langetermijnstudies! Plaats ze eens.
pi_202389556
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Conclusie: mensen roepen maar wat en hebben zelf geen flauw idee waar ze zich mee laten inspuiten.

Veel plezier ermee jongens.
Conclusie... Ali beticht anderen van geen wetenschappelijke achtergrond te hebben maar slaat zelf de plank finaal mis
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 29 november 2021 @ 12:33:23 #168
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389557
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je duikt.

Oftewel: je roept maar wat en je uitspraken zijn geen knip voor de neus waard.
Ok dus dan doet devlinmr dat dus ook. En nogmaals onderbouw je argumentatie zelf eens. Waar is je bewijs voor de vreselijke gevolgen van het covid vaccin op de langer termijn die jij hebt. Want je beschuldigd mij van iets wat je zelf doet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202389560
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:33 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ok dus dan doet @:devlinmer dat dus ook. En nogmaals onderbouw je argumentatie zelf eens. Waar is je bewijs voor de vreselijke gevolgen van het covid vaccin op de langer termijn die jij hebt. Want je beschuldigd mij van iets wat je zelf doet.
Die doet dat inderdaad ook. Jullie roepen allebei maar wat zonder ook maar een yota onderbouwing.
pi_202389568
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Die doet dat inderdaad ook. Jullie roepen allebei maar wat zonder ook maar een yota onderbouwing.
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Langetermijnstudies! Plaats ze eens.
Welk langetermijn bijwerking wil je onderzocht hebben?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202389577
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[..]
Welk langetermijn bijwerking wil je onderzocht hebben?
Alle effecten die de vaccins produceren of mogelijk kunnen produceren natuurlijk.
  maandag 29 november 2021 @ 12:37:02 #172
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389589
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Langetermijnstudies! Plaats ze eens.
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Die doet dat inderdaad ook. Jullie roepen allebei maar wat zonder ook maar een yota onderbouwing.
En wat doe jij dan? Ik wil best jou menig onderbouwen. Maar iets onderbouwen met iets wat niet bestaat kan helaas niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202389596
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
"Geen enkele reden om aan te nemen".

Lekker wetenschappelijk ja.

Ga toch iets anders doen.
Ja dat is het inderdaad.

Je observeert iets, doet een hypothese en onderzoekt of je hypothese niet klopt.

Wat observeer jij en wat is jouw hypothese mbt lange termijn bijwerkingen van mRNA vaccins?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 29 november 2021 @ 12:38:02 #174
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389599
-knip-
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202389602
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Alle effecten die de vaccins produceren of mogelijk kunnen produceren natuurlijk.
Dus jij wil een onderzoek naar de gemiddelde penisgroei na vaccinatie?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 29 november 2021 @ 12:39:33 #176
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389609
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dus jij wil een onderzoek naar de gemiddelde penisgroei na vaccinatie?
_O_
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 29 november 2021 @ 12:42:02 #177
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389625
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je antwoorden zijn dan ook inhoudelijk waardeloos. Ik heb jou vragen gesteld. Geef daar eerst eens fatsoenlijk onderbouwd antwoord op.

Heb je zelf een wetenschappelijke opleiding gevolgd of niet?
Ik heb jou ook vragen gesteld waar je maar nooit antwoord op geeft. Dus waarom zou ik iets doen wat je zelf niet doet?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202389634
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dus jij wil een onderzoek naar de gemiddelde penisgroei na vaccinatie?
Cognitieve vaardigheden lijkt me een goed begin.
pi_202389691
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:29 schreef Megumi het volgende:

[..]
Je kan het ook anders zien wellicht. Dat er kritiek mogelijk is op de medische industrie zeker weten. Maar een vaccin ontwikkelen dat op termijn vele mensen het leven gaat kosten lijkt me niet logisch. Leg eens helder en duidelijk uit waarom een fabrikant van een covid vaccin dat dus wel zou doen?
Ik geloof niet dat het vaccin is gemaakt om mensen te doden, en het gaat er helemaal niet om waarom een fabrikant dat zou doen. Hoe kom je daar eigenlijk bij?
West-Melanesia
  maandag 29 november 2021 @ 12:47:54 #180
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389698
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Cognitieve vaardigheden lijkt me een goed begin.
Probleem is dat er geen langer termijn onderzoeken zijn over het covid vaccin. Dat kan devlinmr en ook ik niet voor jou oplossen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 29 november 2021 @ 12:48:43 #181
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389707
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:47 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat het vaccin is gemaakt om mensen te doden, en het gaat er helemaal niet om waarom een fabrikant dat zou doen. Hoe kom je daar eigenlijk bij?
Sorry heat of the moment.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202389740
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:47 schreef Megumi het volgende:

[..]
Probleem is dat er geen langer termijn onderzoeken zijn over het covid vaccin. Dat kan devlinmr en ook ik niet voor jou oplossen.
Ja dat weet ik ook wel.

Daarom zijn uitspraken daarover ongefundeerd. Er zijn geen studies.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 29 november 2021 @ 12:51:33 #183
414785 sirdanilot
pi_202389742
Het is al sinds het begin van de coronapandemie bekend dat mensen met overgewicht en obesitas een grote kans lopen om met corona op de IC te belanden. Bronnen onderstaand.

Er is een kleine groep mensen die niet kúnnen afvallen, b.v. bepaalde stofwisselingsziekten, maar het overgrote merendeel kan gewoon kiezen om af te vallen door minder te eten, gezonder te leven, meer te bewegen etc.

Nu de zorg weer helemaal vol met onnodige corona patiënten ligt moeten er weer keuzes gemaakt worden. Wat mij betreft zijn er maar twee ethische keuzes over hoe om te gaan met egoïstische mensen die het leven en welzijn zo in gevaar brengen door niet af te vallen.

1) Iedereen verplicht naar de sportschool sturen en op een rantsoen zetten met alleen maar gezond eten. Desnoods met maandelijks terugkerende boetes van duizenden euro's als men toch stiekem een broodje kroket eet.

2) De keuze om niet af te vallen respecteren en deze mensen achteraan de rij zetten bij een ziekenhuis opname, want op de IC liggen anders alleen maar dikkerds.

https://www.hartstichting(...)vergewicht-en-corona

https://www.radboudumc.nl(...)iger-verloop-covid19

https://www.maastrichtuni(...)a-een-gevaarlijk-duo

https://www.rtlnieuws.nl/(...)accin-effectief-niet

https://www.monitorarbeid(...)is/blog-overgewicht/


Wie is er voor? *O*
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202389755
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]
oke... we hebben 300 jaar ervaring met vaccins, we weten hoe ze werken, ook met mRNA daar die virussen al miljarden jaren rondwaren. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat er lange termijn bijwerkingen zullen zijn.
Zo werkt de wetenschap niet. Als je wetenschap erbij betrekt moet je wel objectief blijven natuurlijk.
West-Melanesia
  maandag 29 november 2021 @ 12:53:43 #185
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389776
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:51 schreef sirdanilot het volgende:
Het is al sinds het begin van de coronapandemie bekend dat mensen met overgewicht en obesitas een grote kans lopen om met corona op de IC te belanden. Bronnen onderstaand.

Er is een kleine groep mensen die niet kúnnen afvallen, b.v. bepaalde stofwisselingsziekten, maar het overgrote merendeel kan gewoon kiezen om af te vallen door minder te eten, gezonder te leven, meer te bewegen etc.

Nu de zorg weer helemaal vol met onnodige corona patiënten ligt moeten er weer keuzes gemaakt worden. Wat mij betreft zijn er maar twee ethische keuzes over hoe om te gaan met egoïstische mensen die het leven en welzijn zo in gevaar brengen door niet af te vallen.

1) Iedereen verplicht naar de sportschool sturen en op een rantsoen zetten met alleen maar gezond eten. Desnoods met maandelijks terugkerende boetes van duizenden euro's als men toch stiekem een broodje kroket eet.

2) De keuze om niet af te vallen respecteren en deze mensen achteraan de rij zetten bij een ziekenhuis opname, want op de IC liggen anders alleen maar dikkerds.

https://www.hartstichting(...)vergewicht-en-corona

https://www.radboudumc.nl(...)iger-verloop-covid19

https://www.maastrichtuni(...)a-een-gevaarlijk-duo

https://www.rtlnieuws.nl/(...)accin-effectief-niet

https://www.monitorarbeid(...)is/blog-overgewicht/

Wie is er voor? *O*
Het schijnt dat zo een 50% van de mensen in Nederland last hebben van obesitas waaronder zelfs belangrijke politici dus dit gaat het niet worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 29 november 2021 @ 12:54:43 #186
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389796
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:52 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Zo werkt de wetenschap niet. Als je wetenschap erbij betrekt moet je wel objectief blijven natuurlijk.
Maar de mens is op zich niet gebouwd om objectief te zijn?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202389800
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 11:55 schreef andatura het volgende:

[..]
Dat het verhoudingspercentage tussen gevaccineerden en ongevaccineerden in de ziekenhuizen langzaamaan de verhoudingen in de maatschappij begint te benaderen. Maar dan nog vind ik je tweede argument wel echt een goede om in overweging te nemen.

Die verhoudingspercentage ligt nog steeds wereldwijd mijlenver uit elkaar. Met name als je kijkt naar leeftijdscategorieen. Je moet natuurlijk niet een groep gevaccineerde 70+ met een groep ongevaccineerde 50gers vergelijken
In absolute getallen ziet het er dan zo uit:



Per 100.000 moet je even de link openen
https://www.rivm.nl/nieuw(...)er-dan-gevaccineerde
Die staafdiagram kan ik niet hier pasten.

quote:
[..]
Als ik die kan krijgen sta ik vooraan, om gewoon van het gezeur af te zijn en ik hoop dat er een grote groep "twijfelaars'' over de streep getrokken kan worden. Al lijkt het erop dat we er heel weinig inkopen.
Denk dat het er voldoende moeten zijn als ze specifiek voor jouw doelgroep zijn
quote:
Zelf heb ik nog een 3e argument voor de anti-vaxxers trouwens, al zal die bij veel mensen niet aanslaan omdat die komt door tussenkomst van een derde partij (de overheid), waardoor het een soort normen ontlenen aan feiten wordt: Als twijfelaars gaan vaccineren dan besparen we (op termijn) de echte gewetensbezwaarden wel van een mogelijke (al dan niet indirecte) plicht. Dat is iets dat ik mijzelf wel aantrek: want ik ben niet gewetensbezwaard, maar wel bezorgd over de vaccins en de effecten op lange termijn (ook bijv. op nu nog ongeboren baby's).
Dus als je als non-vaxxer al niet wil prikken, moet je je voorstellen hoe dit is voor iemand die oprecht
gewetensbezwaard is (voor wie geloof z'n identiteit is).
Is vandaag een oproep vanuit de ziekenhuizen gekomen om als zwangere je toch echt te laten vaccineren. Ze zien het (gelukkig zelden) steeds vaker fout gaan bij een daadwerkelijke coronabesmetting.

https://www.nu.nl/coronav(...)t-doodgeboortes.html
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202389838
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:51 schreef sirdanilot het volgende:
Het is al sinds het begin van de coronapandemie bekend dat mensen met overgewicht en obesitas een grote kans lopen om met corona op de IC te belanden. Bronnen onderstaand.

Er is een kleine groep mensen die niet kúnnen afvallen, b.v. bepaalde stofwisselingsziekten, maar het overgrote merendeel kan gewoon kiezen om af te vallen door minder te eten, gezonder te leven, meer te bewegen etc.

Nu de zorg weer helemaal vol met onnodige corona patiënten ligt moeten er weer keuzes gemaakt worden. Wat mij betreft zijn er maar twee ethische keuzes over hoe om te gaan met egoïstische mensen die het leven en welzijn zo in gevaar brengen door niet af te vallen.

1) Iedereen verplicht naar de sportschool sturen en op een rantsoen zetten met alleen maar gezond eten. Desnoods met maandelijks terugkerende boetes van duizenden euro's als men toch stiekem een broodje kroket eet.

2) De keuze om niet af te vallen respecteren en deze mensen achteraan de rij zetten bij een ziekenhuis opname, want op de IC liggen anders alleen maar dikkerds.

https://www.hartstichting(...)vergewicht-en-corona

https://www.radboudumc.nl(...)iger-verloop-covid19

https://www.maastrichtuni(...)a-een-gevaarlijk-duo

https://www.rtlnieuws.nl/(...)accin-effectief-niet

https://www.monitorarbeid(...)is/blog-overgewicht/

Wie is er voor? *O*
Of iedereen laat zich vaccineren want ook mensen zonder obesitas komen momenteel steeds vaker in het ziekenhuis terecht.... grote gemene deler? ze zijn niet gevaccineerd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 29 november 2021 @ 13:01:29 #189
414785 sirdanilot
pi_202389874
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Of iedereen laat zich vaccineren want ook mensen zonder obesitas komen momenteel steeds vaker in het ziekenhuis terecht.... grote gemene deler? ze zijn niet gevaccineerd
Of iedereen valt gewoon af. Grote gemene deler van de mensen in het ziekenhuis? Ze zijn overwegend dik.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 29 november 2021 @ 13:03:13 #190
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389888
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:01 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Of iedereen valt gewoon af. Grote gemene deler van de mensen in het ziekenhuis? Ze zijn overwegend dik.
Nee ze zijn overwegend ongevaccineerd. Als het om covid gaat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202389890
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:54 schreef Megumi het volgende:

[..]
Maar de mens is op zich niet gebouwd om objectief te zijn?
Dus de wetenschap kan het wel schudden.
West-Melanesia
  User die het meest klaagt 2022 maandag 29 november 2021 @ 13:03:58 #192
414785 sirdanilot
pi_202389894
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:03 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nee ze zijn overwegend ongevaccineerd. Als het om covid gaat.
Ze zijn ook overwegend dik
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202389901
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:01 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Of iedereen valt gewoon af. Grote gemene deler van de mensen in het ziekenhuis? Ze zijn overwegend dik.
Mensen hebben geen discipline meer. Een prik tegen een virusje is hetzelfde als een maagverkleining tegen obesitas. Willen niet ziek worden en al helemaal niet dood gaan maar willen er ook niets voor doen. Ochtend prikken, avond zitten ze alweer bij de McD met hun QR code. De mensheid heeft veel grotere problemen dan corona...
Facts don't care about your feelings
pi_202389912
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 12:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Cognitieve vaardigheden lijkt me een goed begin.
Jij zegt elk mogelijk lange termijn effect...
Mijn hypothese is dat je van een mRNA vaccin een grotere lul krijgt als lange termijneffect dus laten we dat gaan onderzoeken.

Snap je nu waarom jouw vraag en aanpak onzinnig is ?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202389917
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:03 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ze zijn ook overwegend dik
Maar dat is een kleinere risicofactor dan vaccinatiestatus en ook nog eens veel lastiger om op te lossen, zeker op de korte termijn.
  maandag 29 november 2021 @ 13:06:40 #196
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389918
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2021 13:03 schreef Oceanier het volgende:

[..]
Dus de wetenschap kan het wel schudden.
Nee dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel meer dat de mens zelf nooit obejectief kan zijn ook niet als wetenschapper. Ook die houden vast aan standpunten en meningen. Vandaar dat je bijvoorbeeld wel eens een Einstein of Darwin nodig hebt of een Hawkings nodigt hebt om de boel weer op gang te brengen. En dat is vrijwel in elke wetenschap zo.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 29 november 2021 @ 13:07:58 #197
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202389936
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:04 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Mensen hebben geen discipline meer. Een prik tegen een virusje is hetzelfde als een maagverkleining tegen obesitas.
Nou denk echt toch van niet. Kom op zeg. Een operatie vergelijken met een prikje.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202389964
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:06 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nee dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel meer dat de mens zelf nooit obejectief kan zijn ook niet als wetenschapper. Ook die houden vast aan standpunten en meningen. Vandaar dat je bijvoorbeeld wel eens een Einstein of Darwin nodig hebt of een Hawkings nodigt hebt om de boel weer op gang te brengen. En dat is vrijwel in elke wetenschap zo.
Hoe kom je erbij dat de mens zelf nooit objectief kan zijn?
West-Melanesia
pi_202389966
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:03 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ze zijn ook overwegend dik
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:01 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Of iedereen valt gewoon af. Grote gemene deler van de mensen in het ziekenhuis? Ze zijn overwegend dik.
70% oid is te dik... 95% onder de 70 is niet gevaccineerd

Vaccineren is direct effectief
Afvallen gaat effe duren.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202389988
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 13:07 schreef Megumi het volgende:

[..]
Nou denk echt toch van niet. Kom op zeg. Een operatie vergelijken met een prikje.
+ dat er geen IC bedden vrij zijn voor na de operatie ;)
Dus dat mensen te dik zijn is ook de schuld van de ongevaccineerden onder ons :P
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')