Sow jaaaaa die lust hem wel. Kijk eens even hoe ze erbij loopt bohquote:
Die kun je melleke.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sow jaaaaa die lust hem wel. Kijk eens even hoe ze erbij loopt boh
https://www.instagram.com/eljonesuk/
Lelijk. Kan ook niet anders dan dat ze daar zelf gewoon last van heeftquote:
Alleen mensen die zendmasten in de fik steken doen zo geheimzinnig.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of wel. Niks mee te maken ouwe facist. HAHAATJES.
Nee hoor. Niemand heeft iets met je medische gegevens te maken, dat is zo klaar als een klontje.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen mensen die zendmasten in de fik steken doen zo geheimzinnig.
Niet normaal.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wil elke dag genaaid worden boh.
Als jij iets van mij wil weten en je krijg het antwoord niet dram je ook altijd door.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Niemand heeft iets met je medische gegevens te maken, dat is zo klaar als een klontje.
Precies wat moet je ermeequote:Op zaterdag 27 november 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
Medische privacy bullshit komt die Ancilla Tilla ook altijd, domme kut. Alsof het iemand boeit wie wel/niet geprikt is, wat moet je met die informatie? Interessantdoenerij .
Daar wil je prima iedere dag een kwartiertje tijd voor makenquote:Op zaterdag 27 november 2021 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wil elke dag genaaid worden boh.
Wat is een wappie die niet wil zeggen of hij een prik heeft gehad?quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen mensen die zendmasten in de fik steken doen zo geheimzinnig.
Ik sta boven je Jos.quote:Op zaterdag 27 november 2021 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij iets van mij wil weten en je krijg het antwoord niet dram je ook altijd door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |